• 1
  • 2
2006-12-03, 14:16
Medlem
Hej kära FBare, sitter under pseodonym då jag inte är särskillt sugen på att mitt namn/nick ska bli googlat så jag postar det lite löst här..

Jag skrev detta under en sjukt jobbig tid i mitt liv... men beslöt mig för att inte posta då, då det bara skulle riva upp mer. Men nu är det lugnt idag så jag
1. Bjuder på lite 100% sanningsenlig läsning, må hända att jag underdrivit endel. Men det va nog bäst så

O mina frågestllningar är då följande:
Gjorde jag fel?
Vad skille jag ha gjort?
eller vad ni har för andra tankar eller om ni bara vill kommentera...

Känns iaf sjukligt skönt att jag är över det hära nu o det firar jag med att berätta min svarta del av livet, den ska ut ur själen nu

Det mesta är oediterat, tog bara ut namn o platser osv.

skriver kortfattat och bara viktigaste

1.Jag blev tillammans med "tjej" kan vi kalla henne.detta hände under en vinter..

2.”Tjej” är otrogen mot mig ett halvår senare, Kan tilläggas att det händer i en alport och med en bartenter...

3.Jag blev totalt förstörd och mådde så illa, kräktes o bölade, fick damp och depression.

4.Dagarna går och jag blir bara sååå arg o sur. Jag beslutar mig för att gå till full attack, tar tillbaka flickan nån veckor senare. efter ett par visiter hos henne o lite prat.

5.för nån enstaka daga senare ligga med hennes bäst, vi kallar henne passande "bästisen"
Detta fungerar dock inte särskillt länge då jag inte bryr mig ett rinnandeskit om henne...
så va händer då? jo jag.....

6.blir tillsammans med "tjej" igen.. efter många om o men o skrik o intriger, men tillslut är det vi två, o jag är glad... nä stog det iallafall 1-1. jag hatar henne så mycket. men jag älskar henne samtidigt...
veckor senare...
7.hon behandlar mig fortfarande som skit, jag klarar inte av det... hon visar sig helt kylig mot mig och tillslut brister det då hon uteblev från en middag... jag får nog... min hjärna är fylld av bilder och tankar vem hon kan tänkas ligga o knulla med.

8.jag får nog o byter till en annan tjej, vi kallar henne "donnan"
endast dagen efter kan tilläggas.

det går ett par veckor med en massor av tjaffs, nytt gott mys med den nya "donnan"

9.tar den nya donnan till min skolas studentfest (jag tar studenten) blir fimpad i nacken av det helt hysteriska exet "tjej", sedan örfilar hon mig 1 gång, vart jag ryter nått otrevlig tillbaka, då laddar hon för nästa örfil... och så håller vi på tills hon ska ladda sin sjätte. då ger jag henne ett tvättäkta judokast, "the hipthrow" jag håller dock I henne så hon inte slår sig... Får mig en brutal tankeställare... hon har förstört mig igen genom att visa sina känslor i efterhand ugen, hon hade känslor för mig endå, (den där drinkblandarn i alporten va kanske inte så rolig endå?)

10.jag har dock gett mig in i en annan relation så jag får hålla mig till denna nya underbara tjej o jag intalar mig att hon e så mkt bättre än mitt ex...

11.jag är galet kär i "tjej" jag vet om det men förtränger det.
Hon söker kontakt... ofta
och jag nappar, genom att neka henne... men likförbannat nappar jag...
dagar senare.....

12.Jag o "tjej" möts på bestämda platser under flertalet tillfällen o har djuriskt sex hela nätterna. Också här jag har mitt livs bästa sex, då vi måste vara på neutralgrund för hennes familj hatar mig över allt annat, och vice verca.. plus att jag har flickvän.

13.jag börjar i min frustration över min kärlek till "tjej" tappa greppet
Vi lever i en fantasivärld, det är helt surrealistiskt,.
Vi har en omöjlig kärlek, för jag hatar henne... och hon hattar mig, och vi älskar varrandra... och samtidigt som alla ur respektives familjer avskyr varrandra som pesten

efter detta så åker jag iväg, under en period, och sen semester.

14trots det med "tjej" har sex med min bästa tjejkompis(vi är inte säkra men det mesta tydde på det)(alkohol)

15.träffar svensk "kurvig kvinna" under semester utomlands
En sommarflirt som gick relativt långt. Jag kom till en ny plats, och det kändes direkt som om jag påbörjade nått nytt, kunde inte hjälpa det riktigt
16.kommer hem fortfarande tillsammans med "donnan"

17. "tjej" har bestämt sig, utan att konsolidera med mig att klippa banden helt och jag blir totalt förstörd, mer än innan... För jag har ingen aning om varför
jag tyckte vår surrealistiska värld va så bra??

18. saker och ting skenar i väg totalt efter det här. Jag har sex med min bästa polares flickvän vi kallar henne "flickvännen".
kort historia
"han-lugnt om min brud kmr över? hon suger av dig de e lugnt"
"jag-skrattar"
jag o "flickvännen" dricker oss fulla, polarn e nykterist o jag beroende av rom o cola.
Vi lägger oss o tittar på film. "flickvännen" rullar över till sin kille, dom kysser varrandra lite, han knuffar henne lite lätt så hon hamnar i min famn.
vi börjar kyssas.
han går ut.
vi tar av oss kläderna
han smyger in med yoghurt o snacks, lägger sig i soffan och tittar på poker på tvn utan ljud. Det han lyssnar på är stönen från mig o "flickan". vi e klara alla tre vaknar på morgonen i sängen.

Jahopp tämkte jag på morgonen, kanske jag dör idag om jag har tur.
igår gick det lite väl långt....

19.jag börjar gå ut med "kurvig kvinna" jag träffade på semestern. Det blir inte så mycket dock, lite löst bara.

20.Lyckas snacka mig till en träff med "tjej, min kärlek" innan hon ska iväg till annan stad. vi ses o myser o håller på.
Det är ännu mer personligt och intimare än innan, men inget sex?

21.Jag vill träffa "tjej" igen, jag känner mig verkligen galet kär, hon vägrar och jag undrar varför? Får en bomb I ansiktet som lyder:
“Du har 'lättare-könsjukdom' du ville bara smitta mig din sjuka jävla "!#"!#!"#"!#"!”
Jag står som ett stor frågetecken fattar INGET??

22. testar mig, har det som påstås
"homien" och "flickanvännen" har blivit smittade och skyller allt på mig
"tjej" skyller allt på mig
berättar till "donnan" som undrar vafan som pågår när jag kommer hem med nyheten, jag pekar o skyller på ett brev... inge mer me d 9 dagar på piller...

23. alla spår pekar mot "tjej, min kärlek" som hatar kondon och aldrig har testat sig i sitt liv, blir förbannad. sjukt förbannad... lugnar mig fort... jag älskar henne...även om hon är en äcklig lösaktig slampa, som man bara vill hata strypa kväva o sparka på....
i mina fantasier dvs...

24. blir botad

25.skriver långt brev till "tjej" att jag hade fått prickar på "minime", efter hennes utlandsresa tidigare.(dom försvann dock fort). Och att jag inte skriver brevet för att hämnas utan att jag bryr mig och jag vet hur hon är med skydd och partners o ber henne kolla upp sig. (varför jag inte testat mig innan?skolsyster tog ett test som visade lite utslag. men övertygade mig att det inte va nån fara, bara en liten infektion i kroppen)

26. har farväl sex med "donnan" dock inte slut på förhållandet

27. Jag har total panik, nu drar jag ur landet.

Och så blev också fallet!

[EDIT] Fick skriva om hela texten, eftersom den va iprincip oläsbar, insåg inte det innan jag postade....

Och en sak till, Jag kommer hem nu, och vad tusan häner när man seglar hem till kära sverige igen?

Va ska jag ta mig till?
herregud...
Citera
2006-12-03, 14:23
Medlem
d.lundgrens avatar
jag fattar ingenting
Citera
2006-12-03, 14:26
Medlem
Weklorrs avatar
Haha!
Citera
2006-12-03, 14:33
Medlem
galen_indies avatar
Jag hngde med till tillfllet du var otrogen (?), sen tappade jag helt och hllet lusten att fortstta lsa ty:

1. Sttet det r berttat p r otroligt svrt att f en sammanhngande story utav.
2. Personerna i berttelsen fr ingen vidare uttmmande beskrivning, svrt att bedmma om du gjorde rtt/fel.
Citera
2006-12-03, 14:35
Medlem
H.E.L.s avatar
Saknar punkt 28.
Citera
2006-12-03, 14:36
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Du har mest dig sjlv att skylla som satt sig sjlv i en sdan hr situation.

Du verkar vldigt osker p dig sjlv och jag tycker du borde f ned dina 2 ftter p jorden frst och frmst.

Ryck tag i dig.

Jag anser att du agerat fel mer n en gng och det r inte acceptabelt.

Fy.
Citera
2006-12-03, 14:37
Medlem
Strifes avatar
Jag fattade inte heller ngonting. Skriv s man frstr eller skriv inte alls!
Citera
2006-12-03, 14:51
Medlem
Jag skriver om texten, den r HELT olsbar ser jag nu, ledsen fr det....

ls om den om ni orkar/vill
Citera
2006-12-03, 14:52
Medlem
blae, dumma internet... nu har jag renskrivit den s gott jag kan, mina vnner...
Citera
2006-12-03, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galen_indie
Jag hngde med till tillfllet du var otrogen (?), sen tappade jag helt och hllet lusten att fortstta lsa ty:

1. Sttet det r berttat p r otroligt svrt att f en sammanhngande story utav.
2. Personerna i berttelsen fr ingen vidare uttmmande beskrivning, svrt att bedmma om du gjorde rtt/fel.

jag beskrev det mer detalierat nu...
vill inte bertta allt fr detalierat... just nu r det bara polarn hemma (vi e fortfarande polare)
och min forna "krlek" som skulle veta vem jag r om dem lste detta...

frsk o lsa igen....

Och nej jag r INTE stolt ver det som hnde, men allt gick s Fruktansvrt fort, han inte reagera riktigt....Saker och ting bara skedde medans jag va s enormt osker.. Jag tycker inte jag behver skmmas allt fr mycket tror jag...
Jag vill be om urskt till "donnan" framfrallt...
hon gjorde mig aldrig ntt illa... men teorietiskt stt gjorde jag henne aldrig illa heller d hon inte fick veta ngot.

Ja det va taskigt, ja jag va ett as, men jag e fortf riktigt glad ver att jag inte berttade fr "donnan" vad som skedde, det skulle vara som att hlla en sg svar kol ver en ngel, smutsa ner henne totalt....

mer n vad jag har gjort dvs.

Den jag srade mest va ju "tjej" som jag lskade, men hon srade mig lika mycket om inte mer.

Jag tappade bara greppet totalt r vll mitt frsvar...
Citera
2006-12-03, 15:17
Medlem
FetFulElaks avatar
Fan... jag tycker du skter dig bra! Det enda jobbiga r ju att du har (eller tror dig ha) knslor fr "tjej" (som borde kallas "slampa"). Denna otrogna slampa skall du genast glmma. En gng blir fler gnger blir inget bra. Annars s stter du p allt som rr sig = bra. Du fr drypan = mindre bra, men botbart och sn't man fr rkna med. Du ker utomlands = kul, bra. S leta upp en RIKTIG kvinna nu och skit i bartenderslampan, hon frtjnar inte dig. Du r ju THE MAN!
Citera
2006-12-03, 15:19
Medlem
Varfr prackar du p oss ditt ckliga WT-liv?
Coola ner dig istllet fr att bete dig som en nackad hna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in