• 3
  • 4
2006-12-04, 00:55
Medlem
kanske bst att inte inleda frhllanden eller intima situationer med tjejer? Mnga klarar sig bra utan det faktiskt.
Citera
2006-12-04, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shibbie
p dig framstr det som att folket i din nrvaro r svin. tycker det lter mer som att du r ett..

sluta tyck synd om dig
snna som dig ska borde alla akta och hlla sig borta fr, ni bringar bara olycka och otur med er. INAVEL!

okej, du tror inte jag kunde vinklat historian mer om det nu va saken?
har tvrtom tontat ner alla andras jvla svinande fr att fokusera p mitt.
Jag r inte s hr det som r pongen, men sjlvklart har du en pong i ditt frvrigt ganske dmmande inlgg.

Vi bringade olycka och otur.

Citat:
Ursprungligen postat av polvo
Jag blev ocks nyfiken p den dr grejen med kompisen som glodde p poker och lnade ut sin flickvn.

Dessutom verkar du ju ha noll sjlvkontroll, skaffa dig en seris samtalskontakt och prata genom vad det r du egentligen sker efter.

Jag vet inte hur man ska sga om du har agerat bra eller dligt, ni verkar vara en samling ntter som frtjnar varandra i den hr storyn. Men ja, som sagt, noll sjlvkontroll och sjlvaktning.

polvo, vad vill du veta? Han o jag har knnt varrandra hela livet... Jag r som en storebror fr honom, d jag alltid bailar ut honom, rjjer mycket problem osv.

Han fr kickar av att gra vrickade grejjer, typ en sak... har sex i samma rum med 2 tjejer o pltsligt skriker han "SWIIIIIIITTCH" o rullar ver till andra bruden... snna saker, och jag va dyngrak...
Tror han ville bli bukis

Ni lser dessutom inte tillrckligt noggrannt. INGEN skulle kunna tro det hr om mig och INGEN vet om det, det r bara ett fragment av mitt krleks liv, d jag har mer lyckade r med i portfolion ocks, men vem r interesserad av det? jag r inte s sugen p att disskutera det...

Precis som ni dmmer mig nu skulle folk dmma mig hemme ocks, vill inte brja g o "snacka om det" tar det hellre med folk som r helt rliga och som inte har ngra som helst band med mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Du verkar klart vara p bttringsvgen och man lr sig av sina misstag s du kanske inte hamnar i fllan igen.
Allt r som sagt PERFEKT med mig nu, och jag r ter man i mitt eget liv...
Men jag vill inte f terfall nr jag kommer hem, skulle vara som o yxa mig sjv i ansiktet... och jag vet inte vaf som hnder om hon brjar ska kontakt...
Jag e bara s svag fr henne... Hatar dessutom att ignorera och nonchalera folk, d jag hellre ger dom tillrttavisningar...
Men ska gra allt i vrlden fr att inte komma i nrheten av henne

Citat:
Ursprungligen postat av Frangster
Om man ser det frn den ljusa sidan fick du ju doppa en hel del iaf
Jo va ska jag sga Dock r jag ingen fraghunter, gillar knslan dom dr frsta oskra sekunderna innan man vet om man lyckas lr inte

Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
I fucking second that... helt strt.

Du borde skriva en bok XD. Med detta som huvudpunkt.

Ja du som sagt, vi har haft en hel del sjuka saker fr oss, dock Aldrig trampat p folk, det r risigt... ska nog skriva en bok, fr mig sjv dock... men vem vet, finns nog en hel del randoms som kan skrapa ihop till hyffsat spnnande bcker! Kolla p Anne Frank t.ex. (ta mig inte fr serist)

Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Hmm... vad har du fr skum kompis som lter dig knulla hans flickvn?
se svaret jag skrev till polvo

Det framstr som om ENDAST jag som haft en sn hr sjuk, snedvriden period i livet. Har ni aldrig haft det tungt nngng?

"Cus in the end when the judgement
comes, who cares if you're a millionaire, rap star
or bum?"

"When shit just don't seem to go your way, who is there tellin' you everything is gonna be okay?"

"For when you meet the love of your life - Get ready!"

"wholl give a fuck when theres no freedom of speech."
Citera
2006-12-04, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desintegration1
kanske bst att inte inleda frhllanden eller intima situationer med tjejer? Mnga klarar sig bra utan det faktiskt.
Jag har inte haft sex sen jag kte (3 mnader), och d har jag umgtts och utvecklat knslor fr en ny flicka... Hon frstr mig... men snart r det dax d jag faktiskt lskar henne och knner mig mogen att frska igen. P riktigt.
Citera
2006-12-04, 01:47
Medlem
Megadeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeisHard
och till dig mega, alla r inte metal lskande supermacho killar som aldrig viker sig fr en kvinna och har grova problem med att neka att musen inte r det svaga knet lngre osv.

Dessutom har vll kvinnorna alltid haft vertaget ver oss mn iaf senaste rtiondena... Lyssnar grna p mycket Men ingen grottmansteori tack

Jag till SKILLNAD drar mig till dominanta tjejer, men helst inte elaka o manipulativa... det mrkar man dock inte innan det e krt oftast..

DET r ju det som skrmmer mig s fruktansvrt att jag tappade all kontroll, sjlvknsla och moral ver en enda "Triggerpoint" jag har alltid varit otroligt stabil innan, knappt NTT som kan f mig att rubbas psykiskt... Och d har det hnt en hel del i familjen, bortgngar, skillsmssor, cancer osv.

och sen ett halvrs frispel? antar att jag bara va ntt s galet jkla kr, det lg nog mellan kr och besatt, vet inte vem som sa det i nn film... men det gr att refererara det som passionerad skulle jag tippa p
Men det r ju inte bara jag? hon hade ju samma problem som jag?

Och jag frvnas verkligen inte ver att mitt agerande upprr folk...
det r okej att spy lite skit p mig, det e trotsallt internet...
Men inga ap-teorier bara s ere lugnan

grottmansteori? ap-teorier? sen har inte jag kastat skit p dig
utan helt enkelt sagt vad jag tycker i saken. och vart har du ftt ideen om att jag r s attans macho? jag har bara trttnat p att fruntimmer ska spela ut killar hur som helst. men om du vill slla dig sjlv till dem stora toffelhjltarnas klubb s ju det upp till dig. men d borde man ju inte sitta och gnlla sen ver att hon gr si eller s med dig. hon gr ju det fr att du tillter henne att gra det. btw. detta r flashack.
Citera
2006-12-04, 01:52
Medlem
Citat:
han smyger in med yoghurt o snacks
Vafan?
Citera
2006-12-04, 07:54
Medlem
Citat:
Jag har inte haft sex sen jag kte (3 mnader), och d har jag umgtts och utvecklat knslor fr en ny flicka... Hon frstr mig... men snart r det dax d jag faktiskt lskar henne och knner mig mogen att frska igen. P riktigt.

jaha verkligen..

d tror jag du br UNDVIKA tidigare konstigheter och HLLA dig till HENNE..

annars torde du nog .. uppska psykolog o ta tag i dina relationsstrningar
Citera
2006-12-04, 08:07
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Varför prackar du på oss ditt äckliga WT-liv?
Coola ner dig istället för att bete dig som en nackad höna.

Oj, BitterHenkko slår till igen. Vad jag vet så har du inte speciellt mycket erfarenheter inom sex & kärlek, eller..?

Till trådskaparen, din berättelse låter helt surrealistisk, jag vet inte riktigt vad jag skall säga, men , lär av dina misstag, var rädd om din nuvarande flickvän, och glöm " tjejen", Passion i all ära, men, det är inte det man bygger en framtid på. Lycka till.
Citera
2006-12-04, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Oj, BitterHenkko slr till igen. Vad jag vet s har du inte speciellt mycket erfarenheter inom sex & krlek, eller..?

Till trdskaparen, din berttelse lter helt surrealistisk, jag vet inte riktigt vad jag skall sga, men , lr av dina misstag, var rdd om din nuvarande flickvn, och glm " tjejen", Passion i all ra, men, det r inte det man bygger en framtid p. Lycka till.

Han gick nog in p fel forum, eller s e han bara sugen p att lsa snuskiga fltrapporter... eller bitter, eller internet dampar.

men tack fr pratstunden med alla iaf, terkommer senare... har massor att gra.

Stort tack, terkommer nsta natt
Citera
2006-12-04, 09:33
Medlem
Citat:
1.Jag blev tillammans med "tjej" kan vi kalla henne.detta hnde under en vinter..

2.Tjej r otrogen mot mig ett halvr senare, Kan tillggas att det hnder i en alport och med en bartenter...

3.Jag blev totalt frstrd och mdde s illa, krktes o blade, fick damp och depression.

Sdr lngt hngde jag med
Citera
2006-12-10, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oli
Sdr lngt hngde jag med

Det r en lng och vldigt frvirrande historia...
Vad ska jag sga... Hade nog blivit en kortare Novell om jag hade skrivit ut alla hndelserna

Och skriva ut namnen r det ju inte p tal om i det hr fallet
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in