Citat:
Ursprungligen postat av shibbie
p dig framstr det som att folket i din nrvaro r svin. tycker det lter mer som att du r ett..
sluta tyck synd om dig
snna som dig ska borde alla akta och hlla sig borta fr, ni bringar bara olycka och otur med er. INAVEL!
okej, du tror inte jag kunde vinklat historian mer om det nu va saken?
har tvrtom tontat ner alla andras jvla svinande fr att fokusera p mitt.
Jag r inte s hr det som r pongen, men sjlvklart har du en pong i ditt frvrigt ganske dmmande inlgg.
Vi bringade olycka och otur.
Citat:
Ursprungligen postat av polvo
Jag blev ocks nyfiken p den dr grejen med kompisen som glodde p poker och lnade ut sin flickvn.
Dessutom verkar du ju ha noll sjlvkontroll, skaffa dig en seris samtalskontakt och prata genom vad det r du egentligen sker efter.
Jag vet inte hur man ska sga om du har agerat bra eller dligt, ni verkar vara en samling ntter som frtjnar varandra i den hr storyn. Men ja, som sagt, noll sjlvkontroll och sjlvaktning.
polvo, vad vill du veta? Han o jag har knnt varrandra hela livet... Jag r som en storebror fr honom, d jag alltid bailar ut honom, rjjer mycket problem osv.
Han fr kickar av att gra vrickade grejjer, typ en sak... har sex i samma rum med 2 tjejer o pltsligt skriker han "SWIIIIIIITTCH" o rullar ver till andra bruden... snna saker, och jag va dyngrak...
Tror han ville bli bukis
Ni lser dessutom inte tillrckligt noggrannt. INGEN skulle kunna tro det hr om mig och INGEN vet om det, det r bara ett fragment av mitt krleks liv, d jag har mer lyckade r med i portfolion ocks, men vem r interesserad av det? jag r inte s sugen p att disskutera det...
Precis som ni dmmer mig nu skulle folk dmma mig hemme ocks, vill inte brja g o "snacka om det" tar det hellre med folk som r helt rliga och som inte har ngra som helst band med mig.
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Du verkar klart vara p bttringsvgen och man lr sig av sina misstag s du kanske inte hamnar i fllan igen.
Allt r som sagt PERFEKT med mig nu, och jag r ter man i mitt eget liv...
Men jag vill inte f terfall nr jag kommer hem, skulle vara som o yxa mig sjv i ansiktet... och jag vet inte vaf som hnder om hon brjar ska kontakt...
Jag e bara s svag fr henne... Hatar dessutom att ignorera och nonchalera folk, d jag hellre ger dom tillrttavisningar...
Men ska gra allt i vrlden fr att inte komma i nrheten av henne
Citat:
Ursprungligen postat av Frangster
Om man ser det frn den ljusa sidan fick du ju doppa en hel del iaf
Jo va ska jag sga
Dock r jag ingen fraghunter, gillar knslan dom dr frsta oskra sekunderna innan man vet om man lyckas lr inte
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
I fucking second that... helt strt.
Du borde skriva en bok XD. Med detta som huvudpunkt.
Ja du som sagt, vi har haft en hel del sjuka saker fr oss, dock Aldrig trampat p folk, det r risigt... ska nog skriva en bok, fr mig sjv dock... men vem vet, finns nog en hel del randoms som kan skrapa ihop till hyffsat spnnande bcker! Kolla p Anne Frank t.ex. (ta mig inte fr serist)
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Hmm... vad har du fr skum kompis som lter dig knulla hans flickvn?
se svaret jag skrev till polvo
Det framstr som om ENDAST jag som haft en sn hr sjuk, snedvriden period i livet. Har ni aldrig haft det tungt nngng?
"Cus in the end when the judgement
comes, who cares if you're a millionaire, rap star
or bum?"
"When shit just don't seem to go your way, who is there tellin' you everything is gonna be okay?"
"For when you meet the love of your life - Get ready!"
"wholl give a fuck when theres no freedom of speech."