Citat:
Ursprungligen postat av kompressor69
Det där ska jag absolut tänka på.. Kan vara lätt hänt att man utan att tänka på det säga lite för mycket och då blir det som du säger, att hon redan vet att hon kan få mig. Bra att du sa det då blir det så att man tänker på det automatiskt..
Guld värt
Kom att tänka på en sak...
Jag har ju träffat henne någon enstaka gång hemma hos min tjejpolare och den ända kontakten vi har är genom msn... Så frågan är hur man ska göra.. Finns ju en risk att hon planerar att jag, min tjejpolare och hon själv ses, är det bra eller inte? Ska jag hellre styra så bara vi två hittar på något? Kan ju vara lite pinsamt för båda då vi knappt setts och inte känt varadra så länge.
Tänkte även på hur man ska göra med att byta nummer? Ska man vänta med det om det blir så att alla tre träffas eller man byta nummer redan då? Antingen när man träffas eller genom msn..
Bara att ösa på, tacksam för alla tips !
Aight.
Jag tycker nog att du borde säga på msn, tex, "Hejdu, jag e sugen på att träffa dig, så jag tänkte att vi skulle ta en fika i morgon, eller torsdag. Vad säger du? Liksom beordra lite mer än du frågar. haha.
Att säga, Hej, jo det va så att jag undra om du skulle kunna tänka dig att fika med mig nåndag, jag kan när du vill alltså, bestämm du, jag e ledig, snälla. Det blir lite mesigt höhö
Nej men du hajjar kanske vad jag menar, var lite mer sådär, "jag tänkte du skulle följa med mig och fika i morrn"
Du måste liksom leda henne. Inte aggresivt och elakt eller otrevligt osv, utan bara självsäkert liksom.
Men slösa inte tid som någon sa, det e bäst att du göre rätt fort.
Skriv till henne på msn, INTE efter att ni snackat en halv timme.
Då kommer det verka som om du behövde samla i hop dit mod för att ens våga fråga typ.
Det e bättre om du börjar konversationen med ett tex "hejsan." sen när hon svarat och du frågat om allt e bra osv, så säger du nått i stil med att du har fått uppfattningen att hon är en rolig tjej och att du e sugen på att lära känna henne lite bättre, därför har du tänk att ni ska träffas i morrn kl 4 och fika(eller om du har något anant du vill göra med henne, kolla film, gå på stan eller vafan som helst.)
Det är vad jag skulle gjort iaf. Lycka till.