Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-11, 23:15
  #5365
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Förutom att hon horat för 4 år sedan så kommer hon inte heller inte ihåg när det var hon skulle träffat SOL, nu har hon också en gedigen juridisk bakgrund och utbildning. Har detta kanske med det fina jobb hon numera har i mellanSverige? Snart kommer det väl fram att hennes stamtavla pekar på bortlämning av "röda" föräldrar som hellre ville hålla fanan än en unge i famnen...Ja vart är vi på väg egentligen. om ni frågar mig så tror jag utför och mot kylan, den röda kylan...

Mer än halvhomot alltså?
Det enda som är rött är Littorins ringmuskel..
Citera
2010-07-11, 23:15
  #5366
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Du menar att risken för sexköp ökar om man sysselsätter sig med sexchatteri?

skrev jag det eller?

din slutledningsförmåga får du jobba lite på
Citera
2010-07-11, 23:17
  #5367
Medlem
skjutsnutens avatar
Så roligt alla som gnäller på ABs brist på bevis. Inser ni inte att SOL gjort bort sej? Det kan mycket väl vara så att AB inte har ett skit egentligen, men det kvittar. Spelar absolut ingen roll what so ever. För det är SOLs eget agerande som dömt honom.

Varför tror ni AB vänta o publicera tills han hade avgått o försvunnit? Jo för då hade knullat sig själv så till den milda grad att dom kunde publicera helt riskfritt.

Hade snubben varit lite kall o kallblodigt nekat hade han kanske kunnat klara sig ur de här nåtsånär helskinnad. Men antagligen så har han så mycket skit i bagaget att han vet de kommer rinna över till slut. Samma sekund han hörde ABs reporter dra upp sexköpen visste han det var kört för honom o de bara var att dra.

Så sluta gnälla om va AB har o inte har o inse att det kvittar. De e ingen annan än SOL själv som satt sig i den här knipan. men va begär man av en snubbe med en köpt högskoleexamen?
Citera
2010-07-11, 23:17
  #5368
Medlem
Logga-uts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Förutom att hon horat för 4 år sedan så kommer hon inte heller inte ihåg när det var hon skulle träffat SOL, nu har hon också en gedigen juridisk bakgrund och utbildning. Har detta kanske med det fina jobb hon numera har i mellanSverige? Snart kommer det väl fram att hennes stamtavla pekar på bortlämning av "röda" föräldrar som hellre ville hålla fanan än en unge i famnen...Ja vart är vi på väg egentligen. om ni frågar mig så tror jag utför och mot kylan, den röda kylan...
Jag har inte sagt att hon har juridisk bakgrund och utbildning, du sa att snart skulle väl prostituerade döma i våra domstolar, och då konstaterar jag att om dom ska kunna göra det så har dom i så fall juridisk bakgrund och utbildning för att vara kvalificerade till det, och då ser jag inte större hinder för dom än för andra.

Hellre än utbildad domare som någon gång sålt sex, än en lögnhals och torsk a la Littorin i domarskranket var min poäng.

Jag förstår att du missade den.
Citera
2010-07-11, 23:17
  #5369
Medlem
Apropå kraven från Littorin´s exfru, en stämnings-expert finns i familjen;
http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid506.dbp.asp som kanske inspirerat.
Men som själv enligt artikeln ovan saknar tillgångar ?

Jag minns själv Hans Råger Viklund som en sjysst kille där uppe i Kramfors på 70-talet.
Han var ganska bortskämd materiellt av föräldrarna, som ägde sågverk tror jag. Han fick t ex en ny Kawasaki 900, ett mc-modell som vi andra bara kunde läsa om, och han åkte sedan omkring med en spillrans Mazda RX wankel. Det var mest småtjejer han skjutsade men jag minns honom som mkt trevlig som person. Jag tror han fick nåt komplex av det och försökte fortsätta leva på samma nivå. Jag hörde han hade drivit ett företag som leasade ut entreprenadmaskiner där han tydligen hyrde in dessa för att leasa ut men sedan sålde maskinerna, inkasserade miljonerna och stack. Det var nog första grejen och han satt något år på öppen anstalt. Det fanns historer om hur han norrut åkte helikopter från Midlanda istället för matarflyget och åt andra hållet att en Rolls väntade när han kom ner tiill Arlanda. Men jag har läst att han gjort lyckade affärer också.
__________________
Senast redigerad av alcantara 2010-07-11 kl. 23:29.
Citera
2010-07-11, 23:17
  #5370
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
skrev jag det eller?

din slutledningsförmåga får du jobba lite på

Ja, du nämnde det som ett bevis för att styrka SOL's skuld. Eller menar du att jag felciterat dig?
Citera
2010-07-11, 23:18
  #5371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Förutom att hon horat för 4 år sedan så kommer hon inte heller inte ihåg när det var hon skulle träffat SOL, nu har hon också en gedigen juridisk bakgrund och utbildning. Har detta kanske med det fina jobb hon numera har i mellanSverige? Snart kommer det väl fram att hennes stamtavla pekar på bortlämning av "röda" föräldrar som hellre ville hålla fanan än en unge i famnen...Ja vart är vi på väg egentligen. om ni frågar mig så tror jag utför och mot kylan, den röda kylan...
Jag tar hellre en hora i en domstol än de torskar som jobbar som domare nu.

Jag tar hellre en horas ord än en person som döljer sig bakom sina barn.

Jag tar hellre en horas ord än en person som köper sig meriter.

Jag tar hellre en horas ord än en person som gömmer sig och fegar.

Jag tror herr torsksol döljer en mass i sitt bagage. Det är en tragedi för honom och hans familj. men en tragedi är det sätt M skött det hela på.
Citera
2010-07-11, 23:18
  #5372
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Så om någon uppger ditt telefonnummer i något brottsligt sammanhang så är det alltså ett bevis på att du är skyldig ?

AB är ingen domstol och måste inte ha ett heltäckande juridiskt riktigt underlag. De tyckte att de hade tillräckligt och det tycker jag också det verkar som. Självklar publicering.

jobba lite på din slutledningsförmåga.
Citera
2010-07-11, 23:21
  #5373
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaraStreisand
Jag fortsätter på mitt spår från förut, jag tror inte att någon svarade. Det är kanske för att visa att de har tillgång till honom, att han inte gjort sig skyldig till några brott genom att bara försvinna?

Mvh
Barbara Streisand

Menar du att han skulle ha bott där "efter" avslöjandet?
I så fall har de ljugit om hans befinnande. Allvarligt.
Citera
2010-07-11, 23:24
  #5374
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Ja, du nämnde det som ett bevis för att styrka SOL's skuld. Eller menar du att jag felciterat dig?

Det fanns många saker som gjorde att de gick ut med uppgifterna. Du plockar ut en av de sakerna och låter det stå för sig själv utan de andra "bevisen". Återigen så är AB ingen domstol utan en tidning som inte måste vara helt juridiskt korrekta.
Citera
2010-07-11, 23:24
  #5375
Medlem
Aftonbladet har - hitills - farit med vd som kan vara total osanning och dikt.
Dom har ingen grund för något av det dom sagt, det som finns är en horas bekännelser.

Detta är rakt av smutskastning.

Jag är fullt medveten om att SSU/LO/SAP har hundratals debatörer här i tråden som sprutar ur sig inlägg för att kväsa allt tvivel om Lena Smelling's rättrådighet.

Det är emellertid så att hon handlat på ett sätt som torde ligga till grund för hennes avsked.

Hon har startat en av tidernas förmodligen värsta förtalskampanjer.

Pöbeln; jobba på att få denna kvinna avsatt.

PS. Det faktum att Littorin har åkt gråter ingen över - han hade gjort sitt redan vid Fairfax-gate DS.
Citera
2010-07-11, 23:27
  #5376
Medlem
BarbaraStreisands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Menar du att han skulle ha bott där "efter" avslöjandet?
I så fall har de ljugit om hans befinnande. Allvarligt.
Jag kanske missförstod? Jag trodde att det var där han bodde "efter", att det var det ni pratade om från första början?

Jag får skylla ifrån mig på att ni postar mycket i den här tråden.

Mvh
Barbara Streisand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in