Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-11, 23:01
  #5353
Medlem
skjutsnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Har hon fler akademiska poäng än Otto?

Att han gömmer sig måste väl skada partiet oerhört. Om han trätt fram så tidigt som möjligt och behållt affären kring sig själv som privatperson så hade väl inte drevet börjat att ge sig på Reinfeldt på samma sätt.
Kan det finnas en chans att han uttalar sig i morgon på nåt sätt?

Äsch.. otto köper sig bara några fler poäng om han skulle ligga dålig till. Verkar som han e van att köpa det mesta i livet. Undrar hur mycket han fick betala för ministerposten...
Citera
2010-07-11, 23:03
  #5354
Medlem
colds avatar
Tror inte själva ev sexköpet påverkar valreslutatet....det som påverkar är att det kommer upp gamla saker sedan tidigare..alla ministeravgångar...samt den dåliga hanteringen från Reinfeldt...men bara nämnvärt...allt pekar ändå på seger för Alliansen..

Men intressant är ändå, om det vore en sosseminister som gjort detta..hade det varit annorlunda då?
Citera
2010-07-11, 23:04
  #5355
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skjutsnuten
Äsch.. otto köper sig bara några fler poäng om han skulle ligga dålig till. Verkar som han e van att köpa det mesta i livet. Undrar hur mycket han fick betala för ministerposten...

På ett sätt så fick han betala ett högt pris för att bli minister, sina tre barn.
Citera
2010-07-11, 23:06
  #5356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Bevisen är trovärdiga

- Littorin agerar skyldig från första stund genom att springa och gömma sig, gråta i TV, avgå av påhittade orsaker

- Telefonnumret

- Horans berättelse

- Torskens egna erkännande om sexchatt osv

Du fattar verkligen inte va? Du ÄR så pantad att du tror att en berättelse är ett bevis för att något har hänt? :-)

Telefonnummret hade hela journalistkåren och fler därtill vid den tidpunkten, glöm det.

Var kan jag läsa mer om erkännande om sexchatt?
Citera
2010-07-11, 23:07
  #5357
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Bevisen är trovärdiga

[...]

- Torskens egna erkännande om sexchatt osv

Du menar att risken för sexköp ökar om man sysselsätter sig med sexchatteri?
Citera
2010-07-11, 23:08
  #5358
Medlem
skjutsnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
På ett sätt så fick han betala ett högt pris för att bli minister, sina tre barn.

Tror inte det var så högt för han. Han verka vara ganska villig att offra ungarna för ministerposten. Annars hade han väl knappast betalat exfrun att ta hand om dom istället för att själv umgås med dom.

Nä här har vi en snubbe som helt klart tänker på sin karriär före sina barn.
Citera
2010-07-11, 23:09
  #5359
Medlem
Dr_Kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Bevisen är trovärdiga

- Littorin agerar skyldig från första stund genom att springa och gömma sig, gråta i TV, avgå av påhittade orsaker

- Telefonnumret

- Horans berättelse

- Torskens egna erkännande om sexchatt osv


Så om någon uppger ditt telefonnummer i något brottsligt sammanhang så är det alltså ett bevis på att du är skyldig ?
Citera
2010-07-11, 23:10
  #5360
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logga-ut
Varför tror du att hon knarkar?

Varför skulle en kroppsförsäljare med gedigen juridisk bakgrund och utbildning vara mindre lämplig att döma än en skattefuskare eller en sexköpare?

Förutom att hon horat för 4 år sedan så kommer hon inte heller inte ihåg när det var hon skulle träffat SOL, nu har hon också en gedigen juridisk bakgrund och utbildning. Har detta kanske med det fina jobb hon numera har i mellanSverige? Snart kommer det väl fram att hennes stamtavla pekar på bortlämning av "röda" föräldrar som hellre ville hålla fanan än en unge i famnen...Ja vart är vi på väg egentligen. om ni frågar mig så tror jag utför och mot kylan, den röda kylan...
__________________
Senast redigerad av beaver_se 2010-07-11 kl. 23:12.
Citera
2010-07-11, 23:14
  #5361
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frinken
Du fattar verkligen inte va? Du ÄR så pantad att du tror att en berättelse är ett bevis för att något har hänt? :-)

Telefonnummret hade hela journalistkåren och fler därtill vid den tidpunkten, glöm det.

Var kan jag läsa mer om erkännande om sexchatt?

har inga kommentarer till dej då du inte kan debattera som en vuxen människa, men jag antar att det är en konsekvens av att lunarstorm lagt ner

adjö
Citera
2010-07-11, 23:14
  #5362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Så om någon uppger ditt telefonnummer i något brottsligt sammanhang så är det alltså ett bevis på att du är skyldig ?

Jättebra liknelse, verkligen...

Men ok, låt säga att ditt telenummer dyker upp i en stor härva som uppmärksammas av AB. Vad skulle din kommentar vara till dem?

1. Inga kommentarer?
2. Jag har ingen aning om hur mitt nummer hamnat i denna soppa!

Väljer du alternativ 1 så är du SOL

Han hade alla möjligheter att förklara/förneka detta via AB, men ändå tog han inte den chansen utan avgår?

Det lär nog finnas mer intressant i denna härva men det lär vi aldrig få veta genom att SOL leker struts.
Citera
2010-07-11, 23:14
  #5363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Bevisen är trovärdiga

- Littorin agerar skyldig från första stund genom att springa och gömma sig, gråta i TV, avgå av påhittade orsaker

- Telefonnumret

- Horans berättelse

- Torskens egna erkännande om sexchatt osv
Aftonbladet behöver i princip inte bevisa ett skit...mer än till ett fåtal som inte läst ordentligt.

De har redovisat vad de har velat fråga Herr smitare...

Herr smitare avgick på en presskonferens som skulle ha skett när ab skulle haft sin intervju.

På den presskonferensen angrep han pressen och gömde sig bakom sina barn.

Flera dagar senare går han via en advokat och nekar till brott.

Om mr snövit torsk vore så oskyldig som ni hävdar varför avgår han på årets sämsta tidpunkt. varför döljer man avgången? varför smyger man ut honom? varför hoppas man att pressen skulle nöjja sig med presskonferensens feghet?

Torsk=toblerone.
Citera
2010-07-11, 23:15
  #5364
Medlem
BarbaraStreisands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimzet71
Varför har M varit så noga med att idag påpeka att Littorin bott på arbetsmarknadsdepartementet.

är det för att de tror att det visar på vilken jobbig situation han hade
eller
är det för att han mailat därifrån till olika kvinnor och man nu försöker sätta det mailandet till hans tunga period?
Jag fortsätter på mitt spår från förut, jag tror inte att någon svarade. Det är kanske för att visa att de har tillgång till honom, att han inte gjort sig skyldig till några brott genom att bara försvinna?

Mvh
Barbara Streisand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in