Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-13, 11:58
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnutteKragballe
http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=se

Ja, hon skriver inte om någon "Ann" som någon tidigare påstod i tråden.
Senast redigerad av swimp78 2010-07-13 kl. 12:01.
Citera
2010-07-13, 12:00
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Man kan ha flera mobiltelefoner och nummer. Jag har fyra, och är varken partisekreterare eller minister (annat än i mitt eget hem då förståss).
Enligt uppgifter dels i tråden, dels i andra tidningar (tror det var i Expressen det stod, men kommer inte ihåg) hade "Anna" det nummer som gick till den telefon Littorin använde i jobbet som partisekreterare.

Och hade han haft en "Peter"-telefon så kan man ju tycka att han borde varit smart nog att ta en kontantkortare och inte registrera den i sitt eget namn.
Citera
2010-07-13, 12:02
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLorean
Enligt uppgifter dels i tråden, dels i andra tidningar (tror det var i Expressen det stod, men kommer inte ihåg) hade "Anna" det nummer som gick till den telefon Littorin använde i jobbet som partisekreterare.

Och hade han haft en "Peter"-telefon så kan man ju tycka att han borde varit smart nog att ta en kontantkortare och inte registrera den i sitt eget namn.

Är Littorin smart då? Han är mannen som köpte sig ett kalle anka-diplom för en låtsasutbildning.
Citera
2010-07-13, 12:03
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Ja, det där har väl knappast med detta med Litt-gate att göra.
För det första skriver hon inte "Ann" som någon tidigare påstod
Dessutom ligger "sensationen" i VEM katrin är. Inte vem hon knullat med.

Nej det är nog slumpen att beckroth försökte snoka reda på allt om en fd prostituerad någon månad innan Littorinaffären kom upp.... NOT

beckroth kan har kommit över någon fd. horas mailkonto och fann där ett mail från en torsk med ett mobilnummer.

När hon kollade upp detta mobilnummer så visade det sig att det just det numret hade Littorin haft tidigare.
Citera
2010-07-13, 12:04
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Man kan ha flera mobiltelefoner och nummer. Jag har fyra, och är varken partisekreterare eller minister (annat än i mitt eget hem då förståss).

Det är väl självklart att han hade flera nummer, frågan var varför han skulle lämna ut nummret han hade på sexsiten till andra. Det kostar ju inget att ha ett extra kontantabbonemang för ev diskreta nöjen.
Citera
2010-07-13, 12:05
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Så Sven-Otto Littorin gav sitt eget mobilnummer till "Anna" men kallade sig för "Peter" när han träffade henne.

Vad kallade han sig då när hon ringde upp? Svarade han "Hallå" och sedan kallade han sig för Peter när han förhört sig om vem som var i andra änden? Och hur gick det om det var andra personer närvarande runt Littorin? Freddan och Beatrice, t ex.

Med tanke på hans tämligen höga arbetsbelastning och hur många som ringer på en hög partifunktionärs telefon tycker jag inte det känns speciellt troligt.
Jag är inte så bevandrad vad gäller kontakter med horor och undrar därför hur vanligt det kan vara att horan ringer upp en kund. Det känns lite som att det vore naturligare att kunderna ringer henne är dom vill ladda ur bössan. (Såvida hon inte har något veckoerbjudande eller rear ut något ingen vill ha längre.)
Citera
2010-07-13, 12:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Ja, men han kan ha tittat på displayen innan han svarade. De kan ha gjort upp vilken tid hon får ringa, för han var ju "en upptagen finansman" i Gamla stan (av alla finanskvarter). Kanske förärades hon med en alldeles egen ringsignal, exempelvis Boten Anna.
Citera
2010-07-13, 12:07
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnutteKragballe
Nej det är nog slumpen att beckroth försökte snoka reda på allt om en fd prostituerad någon månad innan Littorinaffären kom upp.... NOT

beckroth kan har kommit över någon fd. horas mailkonto och fann där ett mail från en torsk med ett mobilnummer.

När hon kollade upp detta mobilnummer så visade det sig att det just det numret hade Littorin haft tidigare.

Förändrar det Littorins skuld om det visar sig att Beckroth rotat fram hans sexköp menar du?
Citera
2010-07-13, 12:09
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Jag är inte så bevandrad vad gäller kontakter med horor och undrar därför hur vanligt det kan vara att horan ringer upp en kund. Det känns lite som att det vore naturligare att kunderna ringer henne är dom vill ladda ur bössan. (Såvida hon inte har något veckoerbjudande eller rear ut något ingen vill ha längre.)

Ja, det är klart att det är så. Enligt artikeln är det Littorin som ringt henne vid alla tillfällen, och alltid velat komma på kort varsel för ett snabbknull mellan rundorna i Rosenbad..

Littorin skulle haft någon praktikant att ladda ur sig på istället..
Citera
2010-07-13, 12:11
Medlem
arrappappas avatar
Undar om Sven-Otto Littorin kommer att ställa sig till arbetsmarknadens förfogande på hela den öppna arbetsmarknaden eller om han kommer att ligga samhället till last ???

Mitt tips är att han kommer att suga ut varenda krona innan han anstränger sig, den lilla kåtbocken.

Hur tänker ni ??
Citera
2010-07-13, 12:11
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Förändrar det Littorins skuld om det visar sig att Beckroth rotat fram hans sexköp menar du?

Nej påstod jag det med ett enda ord?

Tråden handlar som skvaller om Littorin inte någon juridisk dom om han gjort si eller så.
Citera
2010-07-13, 12:13
Medlem
Dr_Kronas avatar
Undrar varför regeringen är så tyst?
Sitter dom och filar på något motdrag eller vet dom inte vad dom skall göra?

Kan regeringen koppla in säpo för att snoka i det här ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in