Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-13, 12:17
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Undrar varför regeringen är så tyst?
Sitter dom och filar på något motdrag eller vet dom inte vad dom skall göra?

Kan regeringen koppla in säpo för att snoka i det här ?

Vad annat kan dom göra. Deras officiella version är ju att Svin otto är oskyldig. Dom tittar nog på om Svin otto kan gå ut med en stämning mot AB för att understryka hans oskuld. Helst ska rättegången inte starta innan valet så dom slipper dess publicitet.
Citera
2010-07-13, 12:20
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Undrar varför regeringen är så tyst?
Sitter dom och filar på något motdrag eller vet dom inte vad dom skall göra?

Kan regeringen koppla in säpo för att snoka i det här ?

SÄPO kanske redan har snokat i det här? En minister som springer runt och köper sex är en säkerhetsrisk. Kanske hade de redan informerat Reinfeldt om det här och haft ett litet snack med Littorin. Skulle kunna förklara varför regeringen är så tyst och varför Reinfeldt var så snabb med att kasta ut Littorin i kylan.

De kanske gjorde klart för honom att han omedelbart fick lägga ner det han höll på med. Sen kom de överrens om att han kunde sitta kvar så länge som det här inte kom fram. Om det läckte ut så skulle han omedelbart avgå.
Citera
2010-07-13, 12:32
Medlem
Wulfilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxness
Men för fan, vi snackar sexköp här (ja jag vet att han inte är fälld eller så) inget ynka snedsteg.
Förövrigt så var det väl alliansen som drev igenom de nya lagarna om sexköp?

Sen så kan vi inte ha politiker som anser sig vara förmer och sätter sig över lagar.

Citat:
Lagen om förbud mot köp av sexuella tjänster, som i vardagligt tal brukar kallas för sexköpslagen, trädde i kraft den 1 januari 1999 (SFS 1998:408). I samband med sexualbrottsreformen år 2005 upphävdes sexköpslagen och ersattes av en ny lag - köp av sexuell tjänst (6 kap. 11 § brottsbalken).

Alliansen??
Citera
2010-07-13, 12:32
Medlem
Dr_Kronas avatar
Egentligen räcker det om Reinfeldt säger att vi har bevis via säpo som säger att sossarna ligger bakom den här kampanjen. Inga bevis behöver visas pga tystnadsplikten.
Citera
2010-07-13, 12:34
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Cecilia Beckroth april 19th, 2010 at 13:06
Citat: Nej nu ska jag läsa om den intressanta prosituterade kvinnan under arbetsnamnet Katrin som har en historia som jag sällan skådat. Min sambo fick nys om henne av en slump för någon vecka sedan av en bekant som känner kvinnan. Denna kvinna levde under många år på att sälja sex till män inom den högre medelklassen. 2000 kr timmen tog hon ibland mer. På så sätt kunde hon finansiera sina utlandsresor och lyxiga liv under många år. Utåt sett så hade hon ett ”ordnat normalt jobb” men hon levde ett väldigt speciellt liv. Jag lovar att jag garanterat ska återkomma till henne vid ett senare tillfälle. Just nu ska jag bara läsa på om hennes liv och äventyr och prata med endel av hennes kunder. Katrin var bara ett av hennes arbetsnamn som prostituerad. Hennes riktiga namn ska jag återkomma till vid ett senare tillfälle som sagt.

Varför kontaktar Cecilia Beckroth en horas gamla kunder?

Och varför detta plötsliga intresse från Cecilia Beckroth kring prostituerade?
Citera
2010-07-13, 12:35
Medlem
knightones avatar
Kan ni sluta vara så jävla OT.
Citera
2010-07-13, 12:38
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulfila
Alliansen??

ok, jag hade fel. Hade fått för mig att dom ville ha den hårdare.
Citera
2010-07-13, 12:45
Medlem
jag kan ha missat något mer på FB men förstod jag det rätt att Annas datalog fsom AB fått saknar datum och tidpunkt? Vilken log gör det? Det är väl hela poängen med en log att man skall kunna se tidpunkter. Att ha en log där man tagit bort det viktigaste - dvs tiden verkar väääldigt konstigt....
Citera
2010-07-13, 12:46
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxness
ok, jag hade fel. Hade fått för mig att dom ville ha den hårdare.

Beatrice Ask ville att det skulle rosa kuvert hem till alla som misstänks för att ha köpt sex. Detta på grund av att hon ville att de skulle få skämmas när brevet damp ner i brevinkastet och frugan såg det.

Så vi kan kanske ana vilken färg hennes julkort till Littorin kommer att ha?
Citera
2010-07-13, 12:47
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Beatrice Ask ville att det skulle rosa kuvert hem till alla som misstänks för att ha köpt sex. Detta på grund av att hon ville att de skulle få skämmas när brevet damp ner i brevinkastet och frugan såg det.

Så vi kan kanske ana vilken färg hennes julkort till Littorin kommer att ha?

Så var det ja.

Citera
2010-07-13, 13:05
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudmund
Det är väl självklart att han hade flera nummer, frågan var varför han skulle lämna ut nummret han hade på sexsiten till andra. Det kostar ju inget att ha ett extra kontantabbonemang för ev diskreta nöjen.
Ett enkelt misstag helt enkelt? Blandade ihop numren? Dvs den mänskliga faktorn...
Citera
2010-07-13, 13:06
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebup
jag kan ha missat något mer på FB men förstod jag det rätt att Annas datalog fsom AB fått saknar datum och tidpunkt? Vilken log gör det? Det är väl hela poängen med en log att man skall kunna se tidpunkter. Att ha en log där man tagit bort det viktigaste - dvs tiden verkar väääldigt konstigt....

Ännu en sak som tyder på att det är skärmdumpar tagna 2006 utav Niklas Svensson som det är fråga om.

För vilken logg saknar datum??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in