• 1
  • 2
2006-12-16, 09:37
Medlem
swiffers avatar
Har träffat en kille ett par gånger under hösten. Det började som någon sorts KK grej, men nu känner jag att jag gärna skulle vilja att det blir något mer. Kan man gå från att vara KK till att bli ihop?
Citera
2006-12-16, 09:39
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swiffer
Har träffat en kille ett par gånger under hösten. Det började som någon sorts KK grej, men nu känner jag att jag gärna skulle vilja att det blir något mer. Kan man gå från att vara KK till att bli ihop?

Det är just sånt som folk räds för i KK-förhållanden. Förr eller senare blir den ena parten kär, och då skiter det sig. Du får nog ställa in dig på att killen inte är intresserad av något förhållande utan bara vill doppa.
Citera
2006-12-16, 09:40
Medlem
toMishs avatar
Klart man kan, men en av parterna tendererar ofta att skapa mer känslor än den andre, vilket kan vara skrämmande för den andra. Om du tror att killen uppskattar dig för mer än ett ligg så kan du ställa frågan, det är självklart helt olika i olika relationer och inget du kan få ett svar på här. Beskriv bakgrunden lite bättre så får du antagligen lite bättre svar.
Hur länge har det hållt på? Vad tror du själv?
Citera
2006-12-16, 09:43
Medlem
swiffers avatar
Men det är han som började med att ändra spelreglerna. Han hör av sig mycket, vill bara snacka om allt möjligt, ber mig ringa honom på morgonen om vi inte sågs dagen innan osv. Han beter sig inte som en "vanlig" KK. Mycket förvirrande.
Citera
2006-12-16, 09:44
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Men det är han som började med att ändra spelreglerna. Han hör av sig mycket, vill bara snacka om allt möjligt, ber mig ringa honom på morgonen om vi inte sågs dagen innan osv. Han beter sig inte som en "vanlig" KK. Mycket förvirrande.

Då tar jag tillbaka mitt förra inlägg. Killen är kär i dig och det bör inte vara något problem att lura in honom i ett riktigt förhållande
Citera
2006-12-16, 09:49
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:

Om det är så här(som det verkar) så vill han nog mer än att sätta på dig. Go for it, allt som kan hända är att du får hitta någon annan att leka i sängen med.
Citera
2006-12-16, 09:50
Medlem
swiffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Klart man kan, men en av parterna tendererar ofta att skapa mer känslor än den andre, vilket kan vara skrämmande för den andra. Om du tror att killen uppskattar dig för mer än ett ligg så kan du ställa frågan, det är självklart helt olika i olika relationer och inget du kan få ett svar på här. Beskriv bakgrunden lite bättre så får du antagligen lite bättre svar.
Hur länge har det hållt på? Vad tror du själv?

Vi träffades första gången i augusti. Vid första anblicken så är vi väldigt olika, men ju mer vi ses och hörs desto roligare har vi. Samma humor osv. Det var jag som var väldigt tydlig att jag inte ville bli ihop med honom och i början sågs vi två-tre gånger och hade sex. Oktober/november sågs vi inte alls men nu har vi hörts varje dag i flera veckor och träffades för ett par dagar sen.

Jag vet inte om jag feltolkar hans signaler, men han verkar intresserad...
Citera
2006-12-16, 09:52
Medlem
Citat:

om du nu har känslor så för fan FRÅGA...
för om du nu tror han oxå har de och han INTE har de hur kommer de då kännas om nån månad eller två?
för om man nu känner sig extra ensam för hans tjej/andra kk eller vad fan som helst dragit så... blir du ju utnyttjad enligt mig...

är DU kär så fråga vart han står.. så om han är osäker så kan du ta de lungt så länge du klarar de.. annars är de väl bara bli ihop eller gå
Citera
2006-12-16, 09:53
Medlem
Citat:
Vi träffades första gången i augusti. Vid första anblicken så är vi väldigt olika, men ju mer vi ses och hörs desto roligare har vi. Samma humor osv. Det var jag som var väldigt tydlig att jag inte ville bli ihop med honom och i början sågs vi två-tre gånger och hade sex. Oktober/november sågs vi inte alls men nu har vi hörts varje dag i flera veckor och träffades för ett par dagar sen.

Jag vet inte om jag feltolkar hans signaler, men han verkar intresserad...

ja de kan ju va så att han vill ha MER SEX oxå... killar har ju en tendens smöra tills de får vad de vill ha,, (likväl tjejer)

trodde ni umgått som KK längre tid...
Citera
2006-12-16, 09:59
Medlem
swiffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
ja de kan ju va så att han vill ha MER SEX oxå... killar har ju en tendens smöra tills de får vad de vill ha,, (likväl tjejer)

Alltså, han smörar inte. Och jag vill gärna ha mer sex med honom.
Citera
2006-12-16, 12:07
Medlem
Citat:
Alltså, han smörar inte. Och jag vill gärna ha mer sex med honom.

ok men är du kär?
så lär du ju ta reda på vad han vill.. så småningom iaf....
annars är de väl bara knulla på skulle jag tro...
Citera
2006-12-16, 12:19
Medlem
Charmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
om du nu har känslor så för fan FRÅGA...

Tja möjligen... eller så kör du bara på. Ses lite oftare, kanske föreslår nån mer aktivitet utanför sängen och ser om han hakar på. Rätt vad det är så är ni bara ihop, träffar föräldrar osv.

Är han inte intresserad av dig annat än sexuellt kommer han nog att bromsa och inte vilja gå på bio tex.

Om du frågar rakt ut finns en risk att det liksom blir en grej av det och han kanske börjar fundera för mycket.

Lycka till, jag tror det kommer gå bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in