Citat:
Ursprungligen postat av swiffer
Vi träffades första gången i augusti. Vid första anblicken så är vi väldigt olika, men ju mer vi ses och hörs desto roligare har vi. Samma humor osv. Det var jag som var väldigt tydlig att jag inte ville bli ihop med honom och i början sågs vi två-tre gånger och hade sex. Oktober/november sågs vi inte alls men nu har vi hörts varje dag i flera veckor och träffades för ett par dagar sen.
Jag vet inte om jag feltolkar hans signaler, men han verkar intresserad...
Detta är väldigt skrämmande för jag är i exakt samma situation. Det är inte vi 2 som träffar varandra?
Jag har börjat träffa mitt ex/KK/whatever efter en tids uppehåll och nu har jag märkt att jag börjar tycka om henne mer och mer. Vi är helt galet lika och har jävligt kul ihop när vi träffas. Men eftersom hennes förflutna innehåller väldigt mycket sökande efter bekräftelse och velande mellan olika personer så vet jag inte ifall det är likadant nu eller om hon har insett att gräset inte var grönare på andra sidan.
Min personliga erfarenhet av KK-relationer är allt annat än bra. Det slutar alltid med att någon får mer känslor än den andra.
Om han är intresserad av något seriösare så kommer du troligen märka det rätt snart. Vi killar har en förmåga att vara mer rakt på sak än tjejer.