Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-05, 22:45
  #1201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danskskalle87
Eller också så kan man köpa 500 prillor för endast 250:- hos dom, vilket resulterar till ett betydligt billigare pris än vad stockar snus kostar. Annars så kan man köpa prillan på nätet, om man köper några förpackningar prillan, vilket blir lite billigare snus beror på (vilken sajt man handlar på) & förmodligen så slipper man frakten på snuset.
Men då måste man ju hålla på och klüdda själv med smaker och blöta och skit.
Kan lika gäna betala knappa 180 spänn per stock för färdigt.

Om jag betalar 18:- eller ~10:- per dosa kvittar faktiskt, om jag slipper jobbet.
Citera
2014-12-07, 17:09
  #1202
Medlem
Ica Kvantum Östersund

Stock:
Kaliber orginal/vit: 175
Knox (alla portionsstockar): 195

Alla dessa kostar 22kr dosan.
Citera
2015-03-05, 12:56
  #1203
Medlem
Billig tobak i Malmö? Löstobak elr vanlig kvittar.
för ett par år sen kunde man ju gå in på vilket livs som helst runt möllan o få en limpa för 2-250...nu, nada:O Så, billigaste tobaken i Malmö?
Citera
2015-03-16, 19:22
  #1204
Medlem
Någon som vet vart man kan köpa billga stockar i Gävle?
Citera
2015-03-18, 00:38
  #1205
Medlem
Rema1000 vika kostaer en dosa granit 71kr det är billigast =(
Citera
2015-03-18, 05:28
  #1206
Medlem
ElijahMuhammads avatar
Måste slå ett slag och promota min älskade tobaksgud på Sveavägen (mellan Adolfs Fredriks kyrka och Olof Palmes gata). Inte bara jävligt trevlig ägare som inser vidden av att vara serviceminded - när han väl känner igen dig har han alltid ett "specialpris bara för dig" på stockar av blandad kvalitet.

Har köpt budgetstockar för en spottstyver (typ 150 spänn) och finare dosor långt billigare än vad Sveavägens övriga "handelsmän" brukar kräva av en. Men halva grejen med den här butiken är alltid att komma in och småtugga lite skit om jobb och trafik, låta honom promota en dosa av nåt nytt snus och klaga/praisa vädret tillsammans för att sedan gå tillbaka mot kontoret med ett leende på läpparna. Trevligt som fan i vår underbara, men stundom ansiktslösa huvudstad.
Citera
2015-03-19, 19:20
  #1207
Medlem
ElijahMuhammads avatar
Nu kommer ni tro att jag jobbar för honom på Sveavägen, men har kontoret ett stenkast hans butik! På väg hem nu ikväll köpte jag en stock Taboca White Extra Strong för 155 kronor, kostade 180 vanligtvis men hade inte mer kontanter på mig och "jag är ju stammis" för att citera min älskade tobakshandlare!

Bäst i sthlm - inga krusiduller och god service.
Citera
2015-03-20, 02:17
  #1208
Medlem
Mr.Nesss avatar
Zigge Zigarett i Lund.

Dom behåller fjolårets priser trots skattehöjningar och trevlig personal
Citera
2015-03-24, 10:28
  #1209
Medlem
I Mölndal har det öppnat en snusoutlet där de säljer bland annat Skruf för 99kr/stock och Jakobssons och Odens för 149 kr/stock. Den finns på Möbelgatan 4 i Mölndal. De tar bara emot kontant betalning så vill man göra ett klipp så får man ha med sig kontanter.
Citera
2015-03-31, 22:17
  #1210
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsmokesalot
Billig tobak i Malmö? Löstobak elr vanlig kvittar.
för ett par år sen kunde man ju gå in på vilket livs som helst runt möllan o få en limpa för 2-250...nu, nada:O Så, billigaste tobaken i Malmö?

HSN Livs i E-center ett par hundra meter från Jägersro (på andra sidan motorvägen). Billigare tobak finns inte i Skåne. Trevlig personal och, som sagt, väldigt bra priser.
Citera
2015-04-20, 10:55
  #1211
Medlem
MM i Uppsala vid Gränby Köpstad (bredvid Willys Gränby) säljer stockar av vit Kaliber för 165 (tror jag) kr. Brukar köpa där. Även Mykonos säljer den stocken billigt, likaså Willys.
Citera
2015-04-21, 16:58
  #1212
Medlem
Cuprums avatar
Hur mycket kostar en stock Göteborgs Rap på Arlandas taxfree? Vad jag vet kan de vara lite dyrare, frågan är hur mycket dyrare. Ska flyga på fredag (inom EU) och ska köpa åt en vän som bor dit jag ska.
Borde köpa i en lokal butik men jag kanske inte har råd att lägga ut kostnaden innan lönen på fredag, och flyget går väldigt tidigt på morgonen så de mesta kommer att vara stängt när jag ska ut till flygplatsen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback