Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-23, 18:44
  #601
Medlem
carrotcakes avatar
Köpte en stock General lös för 379 på Ica Maxi, tycker det var ett ok pris. Men ju billigare desto bätte.
Citera
2010-01-24, 12:37
  #602
Medlem
Tja. På mitt jobb (Ica mathörnan) Vid korsningen steriksgatan och karlbergsvägen (karlbergsvägen 46) säljs stockar av portions snus för 300 kr. Kronan kostar 200. Lös kostar 350 spänn. Inte bästa priset i stan men vi får många komplimanger för att de är billigt. För er som bor i vasastan med omnejd så är vår butik ett bra altenativ. Kom in och fynda
Citera
2010-01-26, 17:01
  #603
Medlem
mats.nystroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kire88
Tja. På mitt jobb (Ica mathörnan) Vid korsningen steriksgatan och karlbergsvägen (karlbergsvägen 46) säljs stockar av portions snus för 300 kr. Kronan kostar 200. Lös kostar 350 spänn. Inte bästa priset i stan men vi får många komplimanger för att de är billigt. För er som bor i vasastan med omnejd så är vår butik ett bra altenativ. Kom in och fynda

Helt ärligt - vad har ni för marginaler på en stock om ni säljer den för 350?

Och så en komplimang - fy fan vad ni är bra som trycker ned priserna. Ska handla varannan gång från er och varannan gång från Daglivs för att gynna er.
Citera
2010-01-31, 06:08
  #604
Medlem
rawr-s avatar
Kiosk i vasastan (nära fridhemsplan) säljer en stock general portion för 315:- vilket jag tycker är otroligt billigt och bra.
Citera
2010-02-01, 21:01
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawr-
Kiosk i vasastan (nära fridhemsplan) säljer en stock general portion för 315:- vilket jag tycker är otroligt billigt och bra.
White?
Citera
2010-02-01, 22:50
  #606
Medlem
General i götets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastmynt
White?

Han hade nog skrivit White om det var just det - White.

Men White och Original ligger med all sannolikhet på samma pris.
Citera
2010-02-02, 13:26
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carrotcake
Sökte igenom tråden, 4-gott verkade vara billiga, åtminstone för ett år sedan. Är dem fortfarande det? Tänker mest på en stock general lös.

Väl sent ute kanske, men sist jag kikade på 4-gott var det inte särskilt billigt. Då tror jag Ica Maxi är billigare.
Citera
2010-02-04, 20:12
  #608
Medlem
Attackers avatar
Var är det billigast i Umeå these days?
Fick bara upp relativt gamla posts när jag sökte, och vad jag såg så verkar det vara skillnad på alla de ställena.

På Ica maxi kostar i alla fall en dosa granit 25:-.
Citera
2010-02-11, 16:41
  #609
Medlem
-flame4fame-s avatar
Lyckligtvis kan jag förse mig själv med tax free-snus för 210 kr rullen Dock är inte utbudet så stort.

on topic: Bellevuekiosken (gbg) i Utby vid hållplatsen har billigt Off Road och Phantom. Inget jag köper själv dock.
Citera
2010-02-11, 19:28
  #610
Medlem
billigaste snuset jag har hittar i jönköping där jag bor är 19,20 kr för kronan
Citera
2010-02-17, 13:07
  #611
Medlem
SuperGeezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attacker
Var är det billigast i Umeå these days?
Fick bara upp relativt gamla posts när jag sökte, och vad jag såg så verkar det vara skillnad på alla de ställena.

På Ica maxi kostar i alla fall en dosa granit 25:-.

Ica Maxi tar 230:- för en stock Granit White/Portion.
Mariehemskiosken tar 230:- för Granit White.

En uppstickare i sammanhanget är Amigo, kiosken i Universum på campus. De tar 33:- för en dosa Granit lös. Jämförelsvis tar Ica Maxi 340:- för en stock Granit lös.
Citera
2010-02-19, 01:35
  #612
Medlem
Berolms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderK
Nu är det snart dags för prishöjjningen och hade tänkt att köpa upp ett ordentligt lager.


Vart finner man det billigaste snuset i Göteborg med omnejd?



Och hur länge håller sig snuset bra i frysen?


Fryst så kan det hålla upp till 4 månader och fortfarande behålla samma smak!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback