• 1
  • 2
2007-01-02, 19:32
Medlem
Jag brjade nyligen snusa efter jag p fyllan tagit en portion och gillade det (perfekt timing nu nr det hjt priserna).
Jag tar General portion, jag vill hra hur ni knner ni nar ter en portion under lppen d alla andra bara sger "det r gtt" om man frgar dem.
N hur knner ni er? I rlighetens namn knner jag mig nstan hg, kanske r fr att jag precis brjat, jag knner mig lite snurrig och lycklig.
Citera
2007-01-02, 19:36
Medlem
Abstrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netxis
Jag brjade nyligen snusa efter jag p fyllan tagit en portion och gillade det (perfekt timing nu nr det hjt priserna).
Jag tar General portion, jag vill hra hur ni knner ni nar ter en portion under lppen d alla andra bara sger "det r gtt" om man frgar dem.
N hur knner ni er? I rlighetens namn knner jag mig nstan hg, kanske r fr att jag precis brjat, jag knner mig lite snurrig och lycklig.

Det r ingen speciell knsla, I alla fall inte fr mig.. Har snusat nu i ca 4 r. Ibrjan var det en goare knsla pga nickotinkickan man fick. Men nu s r det inte ngont speciellt.

S den knslan du har nr du tar en snus beror nog p att du inte redigt har vant dig vid nikotinet. Och nu nr dom nd har hjt priserna s ser jag ingen anledning till att brja, Frsker sjlv att sluta

Hoppas du fick svar p din frga!

Peace
Citera
2007-01-02, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstrakt
Det r ingen speciell knsla, I alla fall inte fr mig.. Har snusat nu i ca 4 r. Ibrjan var det en goare knsla pga nickotinkickan man fick. Men nu s r det inte ngont speciellt.

S den knslan du har nr du tar en snus beror nog p att du inte redigt har vant dig vid nikotinet. Och nu nr dom nd har hjt priserna s ser jag ingen anledning till att brja, Frsker sjlv att sluta

Hoppas du fick svar p din frga!

Peace

Ja tack fr svaret
Det var ju trkigt att hra att kicken kommer att avta efter ett tag dock. Ska frska sluta... kanske
Citera
2007-01-02, 19:40
Medlem
mjohanssons avatar
Det R fr att du precis har brjat.. nskar att jag kunde f den kicken igen. Minns nr man var 15 och fick en gosig rush av var och varannan snus, ljuvligt... helt jvla underbart

Efter 6-7 r aktivt snusande knns det.... ungefr som att du r lite trstig, dricker ett glas vatten och vipps s r du inte trstig lngre. Metaforiskt talat givetvis.
Citera
2007-01-02, 19:43
Medlem
MobileFreaks avatar
r nikotinkick av snus ungefr lika som frn cigg?
Jag kan helt serist inte rka en hel cigg, efter 3/4 r jag s rkfull att jag inte kan st p benen lngre utan mste hlla i mig i nnting eller stta/lgga mig ner.
Citera
2007-01-02, 19:49
Medlem
Att kka efter man gymmat, och sen ta en snus r verkligen min glory of tha day maaan. S ja, det knns oerhrt gtt
Citera
2007-01-02, 20:23
Medlem
Liston Crests avatar
Citat:
Ja tack fr svaret
Det var ju trkigt att hra att kicken kommer att avta efter ett tag dock. Ska frska sluta... kanske

Om du inte gr det regelbundet kommer kicken best i mnga r.

Kanske rcker att festsnusa nu nr det blir dyrare. Dessutom har jag hrt att alkohol och nikotin samverkar och frstrker lyckoknslorna s 1 + 1 = 2,5.
Citera
2007-01-02, 20:34
Medlem
TripPels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liston Crest
Om du inte gr det regelbundet kommer kicken best i mnga r.

Kanske rcker att festsnusa nu nr det blir dyrare. Dessutom har jag hrt att alkohol och nikotin samverkar och frstrker lyckoknslorna s 1 + 1 = 2,5.
Det dr stmmer kontigt nog inte fr mig. Nr jag rkte s kunde nicko-kicken + alkoholen ge mig en vldsam blixt-fylla. Det rckte ibland bara att jag drack en mun l fr mycket fr att jag skulle bli ber-full. Med snuset s har jag aldrig rkat ut fr det symptomet. Det blir en jmn och fin fylla.
Citera
2007-01-02, 20:45
Medlem
Fr hlla med om detta, minns nr man var 14-15 bast och en polare hade kpt en lda cigarrer. Rkte man en cigarr samtidigt som man drack s knde jag iaf samma efter 1 l som jag gjorde efter 3 stycken utan cigarr
Citera
2007-01-02, 20:58
Medlem
knoxahs avatar
Jo, fyfan det var tider det nr man smygsnusade i brjan.

Nu kommer nikotinkicken p morgonen (om ens d) och ett oerhrt lugn nr jag kkat mig redigt mtt. Fyfaaaaan vad fint.

Citera
2007-01-02, 21:09
Medlem
Lillbubbens avatar
Citat:

Knner mig belten. Kom ihg min frsta snus som jag tog i 6an eller n snt p skolberget. Vart hur snurrig som helst, rtt in i dimman. Det var en general bak, vilket jag inte snusar nu. Kpte en dosa idag ocks, 31kr. GYNNA STATEN!
Citera
2007-01-02, 21:28
Medlem
cerns avatar
tog en ettan portion av farsan nr jag gick i fyran,gick in i toan och snusa,vikken knsla de va MIN FRSTA SNUS!sen krktes jag blev yr och la mig i duschen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in