2025-01-06, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Snusare knner inget rus, frutom de f frsta gngerna som nybrjare. Snuset r vl snarare ngon form av normalitetsskapare, utan snus knner snusaren sig smirriterad.

Korrekt. Inget rus. Dremot en skn knsla att f stilla begret. Fr min del framfrallt p morgonen men mnga tycker att det r gott efter maten. De flesta snus som intas under en dag syftar enbart till att normalisera mende, begr och energiniv.

Dremot kan det vara gott med att snusa en ls eller tv ibland p kvllen eller helgen i hemmet. Men d fr smakens skull. Lite som att uppleva smaken av en cigarr, gissar jag.
Citera
2025-01-06, 08:47
Medlem
Det knns som jag ligger p ett rosa moln och allt r perfekt.

Snus r tunga grejjer!
Citera
2025-01-06, 09:21
Medlem
GertBennys avatar
Snusade i skert 15 r innan jag slutade helt fr typ 10 r sen, men med ngra f perioder dr jag "brjade" men slutade igen med snuset. Frsta gngerna mr du illa som fan, det snurar i huvudet. Sen blir det mer ett beroende som ger en liten go kick, allts inget rus som alkohol eller tabletter. Bara att det knns rtt efter man petat in prillan. Sknaste prillan var den man stoppade i munnen efter att tit.

Snus r ven en bra stimulans fr att gra arbete enklare, jag brjade snusa terigen nr jag fick ett riktigt slitigt skitjobb p en fabrik ett tag. Tror mnga knner igen sig i att snus kan gra ett arbete lite mindre outhrdligt.
Senast redigerad av GertBenny 2025-01-06 kl. 09:24.
Citera
2025-01-06, 09:24
Moderator
Ruskigbusss avatar
Trdar sammanfogade
/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem