2007-01-03, 23:06
Bannlyst
Sitter hr p kvllskvisten och spelar tre sit and go nr dessa avbrts tack vare att svs inte klarar av 7000 inloggad spelare! r s trtt p detta! Nr jag ntligen lyckades logga in igen var jag sjlvklart krd. om inte svenska spel klarar av s "mnga" inloggad s ska dom ju inte tillta detta!
r s trtt p detta nu, skickat ett mail till supporten. Kommer jag bli ersatt eller kommer dom skylla min utloggning p mej? Ngon annan med liknande problem?

Urskta om jag skrivit lite luddigt men r upprrd!
Citera
2007-01-03, 23:42
Medlem
Yabbiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razinho
Sitter här på kvällskvisten och spelar tre sit and go när dessa avbröts tack vare att svs inte klarar av 7000 inloggad spelare! Är så trött på detta! När jag äntligen lyckades logga in igen var jag självklart körd. om inte svenska spel klarar av så "många" inloggad så ska dom ju inte tillåta detta!
Är så trött på detta nu, skickat ett mail till supporten. Kommer jag bli ersatt eller kommer dom skylla min utloggning på mej? Någon annan med liknande problem?

Ursäkta om jag skrivit lite luddigt men är upprörd!

Självklart kommer dom säga att felet är ditt om SnG'na spelades klart och inte avbröts.
Så är det ju alltid tyvärr
Citera
2007-01-04, 13:14
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Sitter hr p kvllskvisten och spelar tre sit and go nr dessa avbrts tack vare att svs inte klarar av 7000 inloggad spelare! r s trtt p detta! Nr jag ntligen lyckades logga in igen var jag sjlvklart krd. om inte svenska spel klarar av s "mnga" inloggad s ska dom ju inte tillta detta!
r s trtt p detta nu, skickat ett mail till supporten. Kommer jag bli ersatt eller kommer dom skylla min utloggning p mej? Ngon annan med liknande problem?

Urskta om jag skrivit lite luddigt men r upprrd!

Det har hnt mig ocks. Men efter ett par mail fick jag tillbaka pengarna.
Ring dom frst och maila sedan s lser det sig.
Citera
2007-01-04, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Det har hnt mig ocks. Men efter ett par mail fick jag tillbaka pengarna.
Ring dom frst och maila sedan s lser det sig.

OK det va gldjande att hra. Har skickat ett mail som jag inte ftt svar p n. Men ska ligga p, det hr kommer inte reinfeldt undan med
Citera
2007-01-04, 19:58
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
OK det va gldjande att hra. Har skickat ett mail som jag inte ftt svar p n. Men ska ligga p, det hr kommer inte reinfeldt undan med

Du br nog ringa ocks, annars kanske det rinner ut i sanden.
Citera
2007-01-05, 22:55
Medlem
storm79s avatar
hnt flera gnger, men jag kr billiga sng s jag brukar inte bry mig s mycket... JVLIGT irriterande att man mste st i k i 7 minuter innan man kan logga in igen
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in