Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2007-01-04, 21:36
Medlem
Hej!

Sitter här riktigt påtänd, vilket är tämligen oväntat enligt mig eftersom jag alltid haft ganska låga tankar om "lagliga" droger (vad står "RC" för, förresten? ). Nåväl:

Ålder: 22
Kön: Man
Vikt: ~90 kg
Medicinering: ja, antidepressiver (SSRI + NaSSA, dvs en ganska vanlig combo)
Tidigare CS-erfarenhet: amfetamin, koffein, MDMA
Tidigare erfarenheter av smartdrugs: inga

17.58: Upptäcker att 10 st 10 mg MDPV trillat ner i brevlådan, från ND.
17.59: (nåja, nästan): 2 st, dvs 20 mg, inmundigas. Suger på dom för att känna smaken (gillar amfetamin). Gillar smaken. Ger bra magkänsla.
18.40: Det som jag tolkat som placebo är nu lite mer än rysningar. Bestämmer mig för att boosta. Krossar en tablett på mitt nattduksbord, delar upp högen i två delar och drar upp en lina i vardera snok med en hundralapp.
18.50 Bara sitter och blundar och njuter. Underbar kemisk smak rinner ner i strupen. Good times come!
18.50 Kraftiga käkspänningar, kroppen skakar som av köld. Mycket eufori och välbehag. Vill bara prata och dansa. Bjuder över en vän. Han kan inte skilja KFrid på MDPV från KFrid på amf. Har själv mycket svårt att skilja rusen åt.
18.50-20.40 Sitter och snackar och är väldigt tjackad. Har ordentlig tjackballe. Tror att jag peakar någonstans vid 20.00
20.40 Ska äta kvällsmat, och det går med nöd och näppe. Lättare att äta än på amf, men fortfarande riktigt svårt. Sista mackan nere nu klockan 21.33. Har i vanliga fall ätit en massa vid den här tiden.
21:33 WE ARE LIVE! Hjärtklappning, svårt att svälja, benen skakar. Ruset börjar dala, men allt är skönt. Inget tryck över hjärtat som vid överdos på koffein.

Det som är intressant är ju naturligtvis hur MDPV skiljer sig från amfetamin, och jag kan bara säga att det är mycket mer likt än jag skulle trott. Mindre eufori och empati, och svårare att hitta fokus, men det går inte ens att jämföra med koffein. Hade jag dragit amf och känt mig så här hade jag varit nöjd! Den ecstasy-liknade känslan som vissa här på FB rapporterat finns inte, men det kan bero på att serotoninpåslagat hämmas av min medicin. En skillnad mot amf är att jag försvisso vill dansa och röra på mig, men musiken låter inte BÄTTRE, vilket den annars gör på amf eller E.

Men herregud, jag beställde detta för att Pulse III var slut (i brist på bättre alltså), men jag är så djävla nöjd. Ska bli intressant och se hur avtändningen ser ut. Brukar inte ha några bekymmer efter amf (lite irration ett par dagar efter ibland) men detta kan ju helt klart bli värre. Återkommer om jag inte känner mig för under isen.

Vad ska man säga: bra skit! riktigt, riktigt bra.
Citera
2007-01-04, 21:46
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFrid
Hej!

Sitter hr riktigt ptnd, vilket r tmligen ovntat enligt mig eftersom jag alltid haft ganska lga tankar om "lagliga" droger (vad str "RC" fr, frresten? ).

RC str fr Research Chemical.

Annars var det en litet vl kort och hndelsels rapport, ven om du fr MDPV att verka jvligt intressant!

terkom med mer info.
Citera
2007-01-04, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
RC står för Research Chemical.

Annars var det en litet väl kort och händelselös rapport, även om du får MDPV att verka jävligt intressant!

Återkom med mer info.

Självklart! Blev bara så avskräckt när jag såg en 52-sidors rapport på Pulse III. Ville inte göra samma misstag. Ställ gärna frågor. Som du kanske förstår svarar jag GÄRNA (jättegärna) .
Citera
2007-01-04, 22:00
Medlem
Ajss avatar
har du ftt paket frn nd idag? :O
nr bestllde du? man kanske ska g hem se om jag ftt mitt paket
Citera
2007-01-04, 22:15
Medlem
Jahapp, ytterligare en vara man ska lgga p nsta gng man bestller

Tack fr rapporten!
Citera
2007-01-04, 22:19
Medlem
Ajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleRAGNAR
Jahapp, ytterligare en vara man ska lgga p nsta gng man bestller

Tack fr rapporten!

Hehe det knns som den listan vxer varje gng man besker fb
Citera
2007-01-04, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs

Update: huvudet knns nu lite tungt, men jag r fortfarande riktigt speedad. Tog precis min medicin, och enligt erfarenhet knockar den t.ex. ett LSD-rus rtt bra (sneade efter att ha tagit min medicin: fuckar nog med signalsubstanserna). Ska bli intressant att se om jag landar, fr ngest eller vad som hnder. Amf pverkas inte av medicinen. Alltid kul att se hur det r i jmfrelse med amf.
Citera
2007-01-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs

Fr att svara p frgan: ND fick pengarna fr min bestllning onsdagen den 20:e. Fick allts grejerna idag den 4:e.
Citera
2007-01-04, 22:28
Medlem
Ajss avatar
okej, jag bestllde den 22:a s det finns en lite chans
Citera
2007-01-04, 22:53
Medlem
Update: antingen har jag landat sjlvmant eller s har medicinen kontrat ut drogen. r inte ptnd nu. Dags att sova. Knns som om jag kommer kunna gra det utan hjlpmedel. Imorgon blir det spnnande. AT eller inte?
Citera
2007-01-04, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFrid
Update: antingen har jag landat sjlvmant eller s har medicinen kontrat ut drogen. r inte ptnd nu. Dags att sova. Knns som om jag kommer kunna gra det utan hjlpmedel. Imorgon blir det spnnande. AT eller inte?

du kanske kan sova, jag vet ju inte nr du var uppe och snurra imorse. Erfarenheten sger dock att det sitter i ett tag till.
Citera
2007-01-05, 00:23
Medlem
Bullsquids avatar
jag tog en tab mdpv, sniffade.
Knde inte av s mycke...blev typ lite piggare o torr i munnen men jag drack en del l till med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in