Citat:
Ursprungligen postat av TuffShizz
P MDPV? W00t?
Den dr artikeln hade inte mnga rtt. 50 doser MDPV p frimrke? hh, visst farfar.
De r sna som du, och som tidningarna som skapar drogproblemen. Eftersom ni r korkade, inte plsta fr fem re och ljuger om allting slutar det med att unga mnniskor helt slutar lyssna. Om du inte hade varit s lat och dum hade du ju kunnat lsa p lite innan du skrev. Men nej, det r du fr fin fr. Dom som tar snt r ju nd bara knarkarsvin. Och sen ska ni stta polisen p att jaga folk oavsett hur mycket de kostar eller hur liten effekt de har. Allt bara fr att ni r korkade, lata och inte orkar bry er om andra. Fy fan.
Eftersom du antagligen inte har speciellt mycket till hjrna kvar s begriper jag inte varfr jag ens bryr mig om att svara dig fr du lr inget fatta nd
Var skrev jag om antal doser p ett frimrke?
Jag lser om en drog som placerar ungar p drhuset och reagerade.
Nr r man tillrckligt plst enligt dig? Rcker det inte med att man har egen erfarenhet? Mste man lsa p?
Jag "lste p" jvligt bra fr inte s lnge sen nr jag hmtade upp den horande 12 ringen som behvde f ihop pengar till kokain/amfetamin och s lite rka och benzo fr att komma ner igen.
Eller 16 ringen som var s snderstucken s hon skt i ftterna fr att f i sig sitt heroin. Hennes bror blev 23 och han dog av en verdos... osv osv osv...
Nej jag behver fan inte lsa p!!!
Jag skrev om mitt gng... vi 10... och facit i dag r..
"Jag knner 2 som fr snart 40 r sen fick psykoser av droger och dom sitter p drhuset nnu... och nr dom har permis s r dom knda som lallande byfnar.
Vilka skitliv dom fick...
Resten av gnget r dda p grund av drogerna... frutom jag och 2 till av ca 10 personer.
Vilket skitfacit!!! 5 dda, 2 drar och 3 klarade sig fr dom la av med drogerna.
Fan vad jag blir bedrvad nr jag ser hur ivriga ni r p att testa all mjlig jvla skit"
Jag har ju sjlv varit dr... men klarade mig ur... fattar du valpen
Det enda som skapar drogproblem r alla dumma jvla smungar som absolut mste testa det mesta.
Jag var ocks en dum snorunge men jag vxte upp och insg vad jag hll p mig och rtade upp mitt liv.
Dom flesta ev er i den hr trden kommer att vara dda inom ngra r eller sitta p drhuset.
Ngra f av er kommer att klara er och f ett normalt liv... resten kommer att knarka er snder och samman tills ni blir vrak.
OCH DET GR MIG FRBANNAT BEDRVAD