Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 4
  • 5
2012-05-31, 18:40
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffShizz
Bra tips! Jag drog precis en feeet lina YMMV (30-40 mg ca) och jvlar vad det slr! Det hr r nog den bsta RC drogen ngonsin! 10x bgtre n krabba ltt! Ngon som vet om det sljs inrikes?

Det hr r ett diskussionsforum, genom att anta en skmtsam hllning antar jag att du resignerar och erknner offentligt att du var ute och cyklade?

Inte fr att sakfrgorna vi diskuterat i anslutning till mina argument skvallrar om ngot annat...
Citera
2012-06-03, 01:42
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffShizz
P MDPV? W00t?

Den dr artikeln hade inte mnga rtt. 50 doser MDPV p frimrke? hh, visst farfar.

De r sna som du, och som tidningarna som skapar drogproblemen. Eftersom ni r korkade, inte plsta fr fem re och ljuger om allting slutar det med att unga mnniskor helt slutar lyssna. Om du inte hade varit s lat och dum hade du ju kunnat lsa p lite innan du skrev. Men nej, det r du fr fin fr. Dom som tar snt r ju nd bara knarkarsvin. Och sen ska ni stta polisen p att jaga folk oavsett hur mycket de kostar eller hur liten effekt de har. Allt bara fr att ni r korkade, lata och inte orkar bry er om andra. Fy fan.

Eftersom du antagligen inte har speciellt mycket till hjrna kvar s begriper jag inte varfr jag ens bryr mig om att svara dig fr du lr inget fatta nd

Var skrev jag om antal doser p ett frimrke?
Jag lser om en drog som placerar ungar p drhuset och reagerade.

Nr r man tillrckligt plst enligt dig? Rcker det inte med att man har egen erfarenhet? Mste man lsa p?
Jag "lste p" jvligt bra fr inte s lnge sen nr jag hmtade upp den horande 12 ringen som behvde f ihop pengar till kokain/amfetamin och s lite rka och benzo fr att komma ner igen.
Eller 16 ringen som var s snderstucken s hon skt i ftterna fr att f i sig sitt heroin. Hennes bror blev 23 och han dog av en verdos... osv osv osv...
Nej jag behver fan inte lsa p!!!

Jag skrev om mitt gng... vi 10... och facit i dag r..

"Jag knner 2 som fr snart 40 r sen fick psykoser av droger och dom sitter p drhuset nnu... och nr dom har permis s r dom knda som lallande byfnar.
Vilka skitliv dom fick...

Resten av gnget r dda p grund av drogerna... frutom jag och 2 till av ca 10 personer.

Vilket skitfacit!!! 5 dda, 2 drar och 3 klarade sig fr dom la av med drogerna.

Fan vad jag blir bedrvad nr jag ser hur ivriga ni r p att testa all mjlig jvla skit"

Jag har ju sjlv varit dr... men klarade mig ur... fattar du valpen

Det enda som skapar drogproblem r alla dumma jvla smungar som absolut mste testa det mesta.

Jag var ocks en dum snorunge men jag vxte upp och insg vad jag hll p mig och rtade upp mitt liv.
Dom flesta ev er i den hr trden kommer att vara dda inom ngra r eller sitta p drhuset.
Ngra f av er kommer att klara er och f ett normalt liv... resten kommer att knarka er snder och samman tills ni blir vrak.
OCH DET GR MIG FRBANNAT BEDRVAD
Citera
2012-06-05, 20:52
Medlem
testojohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Eftersom du antagligen inte har speciellt mycket till hjrna kvar s begriper jag inte varfr jag ens bryr mig om att svara dig fr du lr inget fatta nd

Nr r man tillrckligt plst enligt dig? Rcker det inte med att man har egen erfarenhet? Mste man lsa p?
Jag "lste p" jvligt bra fr inte s lnge sen nr jag hmtade upp den horande 12 ringen som behvde f ihop pengar till kokain/amfetamin och s lite rka och benzo fr att komma ner igen.
Eller 16 ringen som var s snderstucken s hon skt i ftterna fr att f i sig sitt heroin. Hennes bror blev 23 och han dog av en verdos... osv osv osv...

"Jag knner 2 som fr snart 40 r sen fick psykoser av droger och dom sitter p drhuset nnu... och nr dom har permis s r dom knda som lallande byfnar.

Resten av gnget r dda p grund av drogerna... frutom jag och 2 till av ca 10 personer.

Fan vad jag blir bedrvad nr jag ser hur ivriga ni r p att testa all mjlig jvla skit"

Det enda som skapar drogproblem r alla dumma jvla smungar som absolut mste testa det mesta.

Jag var ocks en dum snorunge men jag vxte upp och insg vad jag hll p mig och rtade upp mitt liv.
Dom flesta ev er i den hr trden kommer att vara dda inom ngra r eller sitta p drhuset.
Ngra f av er kommer att klara er och f ett normalt liv... resten kommer att knarka er snder och samman tills ni blir vrak.

hur gammal r du 55 ?
Citera
2012-08-31, 07:37
Medlem
hej jag undrar om ngon har vart med om ngot liknade mdpv dos 50-60mg iv efter ca 2min slog jag i backen och somna, vakna typ 5min senare av att jag var tillfllit frlamad kunde inte rra mig alls. efter ngra minuter kunde jag rra armarna, sen mer och mer hade hjrtklappning i 18 timmar efter, jag har hela tiden trott att jag fick sprutan utbytt d jag vet att hon vill mig illa, ska tilllgga att hon tog mera n mig och kunde g och allt, eller kan det ha vart att jag fick en sjukt panikngest. jag har nu i snart ett r trott att jag ska bli hel frlamad och d. och det r ju jobbit som bara den.
Citera
2012-08-31, 09:36
Medlem
fanskithelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajsa19
hej jag undrar om ngon har vart med om ngot liknade mdpv dos 50-60mg iv efter ca 2min slog jag i backen och somna, vakna typ 5min senare av att jag var tillfllit frlamad kunde inte rra mig alls. efter ngra minuter kunde jag rra armarna, sen mer och mer hade hjrtklappning i 18 timmar efter, jag har hela tiden trott att jag fick sprutan utbytt d jag vet att hon vill mig illa, ska tilllgga att hon tog mera n mig och kunde g och allt, eller kan det ha vart att jag fick en sjukt panikngest. jag har nu i snart ett r trott att jag ska bli hel frlamad och d. och det r ju jobbit som bara den.

Lter illa, bra med lite nyans i forumet, allt r inte alltid bra. Hoppas det lgger sig :]
Citera
2012-09-28, 18:20
Medlem
Aldhisslans avatar
Testade MDPV p Emmaboda i r, fick hra att det skulle vara rtt likt MDMA. Tycker det stmmer rtt bra, fick vldigt mkt euforiplacebo och annat gtt frn mina MDMA-rus. Tog vldigt lite och mer rckte det inte, fyllde inte p en enda gng utan bara en bomb under natten.
Citera
2012-09-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajsa19
Fr du i dig tex fr mycket tjack somnar du bara! vet ej ngot om frlamning=/
Citera
2012-09-28, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFrid
Hej!

Sitter hr riktigt ptnd, vilket r tmligen ovntat enligt mig eftersom jag alltid haft ganska lga tankar om "lagliga" droger (vad str "RC" fr, frresten? ). Nvl:

lder: 22
Kn: Man
Vikt: ~90 kg
Medicinering: ja, antidepressiver (SSRI + NaSSA, dvs en ganska vanlig combo)
Tidigare CS-erfarenhet: amfetamin, koffein, MDMA
Tidigare erfarenheter av smartdrugs: inga

17.58: Upptcker att 10 st 10 mg MDPV trillat ner i brevldan, frn ND.
17.59: (nja, nstan): 2 st, dvs 20 mg, inmundigas. Suger p dom fr att knna smaken (gillar amfetamin). Gillar smaken. Ger bra magknsla.
18.40: Det som jag tolkat som placebo r nu lite mer n rysningar. Bestmmer mig fr att boosta. Krossar en tablett p mitt nattduksbord, delar upp hgen i tv delar och drar upp en lina i vardera snok med en hundralapp.
18.50 Bara sitter och blundar och njuter. Underbar kemisk smak rinner ner i strupen. Good times come!
18.50 Kraftiga kkspnningar, kroppen skakar som av kld. Mycket eufori och vlbehag. Vill bara prata och dansa. Bjuder ver en vn. Han kan inte skilja KFrid p MDPV frn KFrid p amf. Har sjlv mycket svrt att skilja rusen t.
18.50-20.40 Sitter och snackar och r vldigt tjackad. Har ordentlig tjackballe. Tror att jag peakar ngonstans vid 20.00
20.40 Ska ta kvllsmat, och det gr med nd och nppe. Lttare att ta n p amf, men fortfarande riktigt svrt. Sista mackan nere nu klockan 21.33. Har i vanliga fall tit en massa vid den hr tiden.
21:33 WE ARE LIVE! Hjrtklappning, svrt att svlja, benen skakar. Ruset brjar dala, men allt r sknt. Inget tryck ver hjrtat som vid verdos p koffein.

Det som r intressant r ju naturligtvis hur MDPV skiljer sig frn amfetamin, och jag kan bara sga att det r mycket mer likt n jag skulle trott. Mindre eufori och empati, och svrare att hitta fokus, men det gr inte ens att jmfra med koffein. Hade jag dragit amf och knt mig s hr hade jag varit njd! Den ecstasy-liknade knslan som vissa hr p FB rapporterat finns inte, men det kan bero p att serotoninpslagat hmmas av min medicin. En skillnad mot amf r att jag frsvisso vill dansa och rra p mig, men musiken lter inte BTTRE, vilket den annars gr p amf eller E.

Men herregud, jag bestllde detta fr att Pulse III var slut (i brist p bttre allts), men jag r s djvla njd. Ska bli intressant och se hur avtndningen ser ut. Brukar inte ha ngra bekymmer efter amf (lite irration ett par dagar efter ibland) men detta kan ju helt klart bli vrre. terkommer om jag inte knner mig fr under isen.

Vad ska man sga: bra skit! riktigt, riktigt bra.
Avtnningen p denna r inte o leka med, magont och huvudvrk, som 10at p ritalin typ=/ hller i sig 8-12 timmar, iaf fr mig,
Citera
2012-09-28, 20:06
MDPV r s fruktansvrt trevligt rus, haha. Inget jag vill bruka ofta dock, knns inte s hlsosamt
Citera
2012-09-28, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebensgefahr1
MDPV r s fruktansvrt trevligt rus, haha. Inget jag vill bruka ofta dock, knns inte s hlsosamt
du blir inte dig sjlv efter bara nn mnads anvndning=/ ja underbart rus men "Hvetes AT s man inte specielt bra
Citera
2013-06-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Du gr mig bedrvad. Bra att du erknner att du var en dum snorunge, men jag tror inte riktigt epiteten 'dum' har frsvunnit. Sger inte att MDPV r ofarligt p ngot stt, men jag hade ALDRIG lyssnat p dina hgst subjektiva anekdoter frn ett ftal upplevelser dr du inte ens har testat vad du pratar om , lst ngon studie eller baserat din sikt p ngra som helst objektiva fakta.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in