Citat:
Ursprungligen postat av
federeX
Spara alla filter i en pse frn hela racet s man fr en sista panna? Kan frga p riktigt bra!
Elbolaget stngde av elen fr mig hr fr ett tag sen, drog en skarvsladd ut genom brevinkastet och koppla i uttaget i trapphuset.
Du, det kan frga p enormt ven utan panna! Brorsan sparade alltid sina filter, sjuka mngder, skulle ha fest en kvll men kranen frsvann, ja ni vet ju hur man mr d... Men d fick jag ngra psar kastade till mig, vill inte ens veta hur mnga filter det var, men jag sg p, snusade, la sublingualt, tuggade och svalde.
Efter ett tag kollade brorsan p mig och frgade hur jag mdde. Jag satt bokstavligt talat och vibrerade och hjrtat gick snabbare n vad som borde vara mnskligt mjligt samtidigt som jag rs som aldrig frr, inte ens nr man var frsk och fick tag p bra grejer frsta gngen. "Jag har aldrig mtt s hr jvla bra men jag tror jag kommer d", lyckades jag stamma fram flsandes. 😅
Citat:
Ursprungligen postat av
Avgiftningen
Skulle sga att st vid nyckelhlet flera timmar.
Ser folk och ibland tror jag det r polisen. D brukar jag stlla diverse mbler framfr drren som en barrikad.
Det tar inte lng tid fr mig att bli sdr knepig. Ungefr 1dygn utan smn brjar det hnda grejer.
Ngon som vet om man kan fastna i sdant permanent?
Ja, jag har en gammal vn som permanent r sdr om han inte ter sina mediciner. Han fick alltid psykos p tjack och rka, vet inte vilken som var vrst fr honom egentligen, men han blev och kommer aldrig bli sitt gamla jag igen, tyvrr.