2024-07-18, 22:42
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
r inte bolt elskootrar? Prostituerade du dig p en sparkcykel allts?

dig skulle jag vilja bjuda p ngra brs och lra mig om livet ifrn.

Haha Bolttaxi, och nej nej, inget mer n tjnster och gentjnster.
Citera
2024-07-18, 22:49
Avstngd
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joajoa
Haha Bolttaxi, och nej nej, inget mer n tjnster och gentjnster.

Du min vn, r en riktig king.
Citera
2024-07-18, 22:53
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
Du min vn, r en riktig king.

Haha tackar mannen, har vl hnt lite annat ocks nr man kt bolt, men det r en historia fr en annan gng
Citera
2024-07-18, 23:42
Avstngd
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joajoa
Haha tackar mannen, har vl hnt lite annat ocks nr man kt bolt, men det r en historia fr en annan gng

Du ker gratis ofta allts? hahaha!
Citera
2024-07-21, 23:11
Medlem
Rolig trd!

Mina pundigaste beteenden r nog att jag frst la alldeles fr mycket pengar p knark fr att sen dumpster divea och plocka vrdesaker (skrp) i hopp om att kunna slja. Hittade en gng en gammal hoodie vid en basketplan som jag slde p facebook market place fr 200kr. Istllet fr att g och kpa mat kpte jag amfetamin s att jag kunde hitta mer grejer att slja
Citera
2024-09-06, 10:49
Medlem
Xhamsterns avatar
I mitt arbete besker jag en hel del kunder inom finans, jag brukar alltid gra ett snabbt sk p fretagens toalett efter droger. 3 ggr har jag hittat sm psar, en gng var det nrmare 5 gram ladd gmt bakom en tavla p muggen p en av de finare bankerna antar att det rknas som ganska pundigt.

Bland det enskilt pundigaste jag gjort var nr jag skulle donera blod. P vg till blodcentralen trffade jag min favvo-kran som jag skulle kpa lite mdma av. Snll som han var bjd kranen ven p 2 gram tjack. Jag som hade varit helt ren i 3 mnader blev eld och lgor, men var sklart tvungen att hlla mig tills efter blodgivningen. S blev det, jag fikade lite och gick sedan in p muggen dr jag bajsade ut en jttekabel samtidigt som jag drog i mig en rejl lina tjack.

Jag vet inte om det var jag som var ovan, om tjacket var starkt eller om det var blodgivningen som spkade, men iaf vek sig benen samma sekund jag gick ut frn toaletten personalen sprang fram och la mig ner p golvet, en av dem reagerade p min puls och sg vldigt frgande ut. Jag svarade nt om ett jobbigt sms och stack drefter ivg
Citera
2024-09-10, 18:22
Medlem
Damen101s avatar
Tror jag har skrivit hr frut men tycker denna trden e som bst nr man tar en stor stark p krogen och vill ppna upp sig.

Det pundigaste jag har gjort r:

Hade en lngt uppehll frn hash och maja i ett r nr jag pluggade i Vsters men hoppade senare av d jag inte var helt terstlld eller knde mig redo.

S jag flyttade till staden en del av min familj bor och tnkte att jag skulle brja rka igen fr att jag saknade lget nr man e hg och knslan. Brjade spela FPS spel igen vilket jag va duktigt p och kpte mig en dator i nya lgenheten jag haffade.

Hade ett jobb som elevassistent p en skola fr utvecklingsstrda och kunde finansiera rkat och min hobby. Jag rkte nstan varje dag och satt och spelade varje dag efter jobbet och p helgerna.

Det som hnde var att jag blev skitbra p spelet jag spelade tror det grundade sig p att jag spelade hg och hade en flummig, ett unikt spelande och anskte till en semi PRO lag som hette Solus i USA. Blev inte antagen till laget efter prov matcherna d jag hade 1v1 matcher med en kille men vi var ganska lika nd, kan tnka mig att pengarna fr att vara anstlld i laget spelade roll men vi hade samma HS ratio med vapnena.

Efter det knde jag bara att jag ville sluta igen och bli terstlld och faktiskt brja plugga igen, va d 25 r gammal och slutade nr jag var 27.

Men det var en riktigt knsla som jag tnker tillbaka till ven idag om de nd var 10 r sedan. Livet gr fort s det finns ingen anledning till att vilja stressa sig fram en massa och leva efter den svenska modellen. Man kan faktiskt ocks vara en vanlig pundare eller ex pundare och ocks m bra. Har varit nykter frn droger i 3 r nu. Men tar en l ibland och reflekterar ver mina dliga beslut i livet ibland. Man har haft kul nd 🤦🏻😂.
Citera
2024-09-15, 01:46
Medlem
Mina pundigaste beteenden r nog:
1. Att jag somnade i en skog en gng (tltade inte jag krkade o rkte)
2. Jag och min vn satt och drack i ett leksakstorn och spelade odz p hgsta volym .
3. Varje gng jag rkte s skickade jag pappaskmt till min vnner
4. La hasch i en godispse efter att ha rkt upp haschet s var godisarna kvar. S slickade jag alla godisarna fr att f ut s mycket hacsh som mjligt. Sen slngde jag dem i sjn
Citera
2024-10-02, 17:31
Medlem
federeXs avatar
Injicera Voxra p toaletten p behandlingshemmet?
Citera
2024-10-02, 19:41
Medlem
federeXs avatar
Spara alla filter i en pse frn hela racet s man fr en sista panna? Kan frga p riktigt bra!

Elbolaget stngde av elen fr mig hr fr ett tag sen, drog en skarvsladd ut genom brevinkastet och koppla i uttaget i trapphuset.
Citera
2024-10-16, 09:08
Medlem
Skulle sga att st vid nyckelhlet flera timmar.
Ser folk och ibland tror jag det r polisen. D brukar jag stlla diverse mbler framfr drren som en barrikad.
Det tar inte lng tid fr mig att bli sdr knepig. Ungefr 1dygn utan smn brjar det hnda grejer.
Ngon som vet om man kan fastna i sdant permanent?
Citera
2024-11-17, 03:21
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av federeX
Spara alla filter i en pse frn hela racet s man fr en sista panna? Kan frga p riktigt bra!

Elbolaget stngde av elen fr mig hr fr ett tag sen, drog en skarvsladd ut genom brevinkastet och koppla i uttaget i trapphuset.

Du, det kan frga p enormt ven utan panna! Brorsan sparade alltid sina filter, sjuka mngder, skulle ha fest en kvll men kranen frsvann, ja ni vet ju hur man mr d... Men d fick jag ngra psar kastade till mig, vill inte ens veta hur mnga filter det var, men jag sg p, snusade, la sublingualt, tuggade och svalde.

Efter ett tag kollade brorsan p mig och frgade hur jag mdde. Jag satt bokstavligt talat och vibrerade och hjrtat gick snabbare n vad som borde vara mnskligt mjligt samtidigt som jag rs som aldrig frr, inte ens nr man var frsk och fick tag p bra grejer frsta gngen. "Jag har aldrig mtt s hr jvla bra men jag tror jag kommer d", lyckades jag stamma fram flsandes. 😅

Citat:
Ursprungligen postat av Avgiftningen
Skulle sga att st vid nyckelhlet flera timmar.
Ser folk och ibland tror jag det r polisen. D brukar jag stlla diverse mbler framfr drren som en barrikad.
Det tar inte lng tid fr mig att bli sdr knepig. Ungefr 1dygn utan smn brjar det hnda grejer.
Ngon som vet om man kan fastna i sdant permanent?

Ja, jag har en gammal vn som permanent r sdr om han inte ter sina mediciner. Han fick alltid psykos p tjack och rka, vet inte vilken som var vrst fr honom egentligen, men han blev och kommer aldrig bli sitt gamla jag igen, tyvrr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in