2007-01-05, 23:34
Medlem
Tråkigt nog har inte william samma funktion som bla partypoker när det gäller att spela på flera bord... Men har hört att man kan ändra upplösningen på skärmen så att det går ändå.... Någon som har lust att berätta hur man gör?
Citera
2007-01-05, 23:39
Medlem
Abbbbys avatar
För att ändra upplösning på skärmen höger klickar du bara på bakgrunden i windows Sen i fall du ska ha lite större upplösning än de vanliga krävs det att du har en skärm som klarar av det. Det går inte att ändra i själva pokerklienten hur stor upplösning rutorna ska ha?
Citera
2007-01-05, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbbby
För att ändra upplösning på skärmen höger klickar du bara på bakgrunden i windows Sen i fall du ska ha lite större upplösning än de vanliga krävs det att du har en skärm som klarar av det. Det går inte att ändra i själva pokerklienten hur stor upplösning rutorna ska ha?

Asså jag har ingen stor koll på det här med inställningar, men jag högerklickade och gick in på properties och sedan settings. Testade att ändra pixlarna men det blev bara större och fulare... Har en bärbar Sony om det hjälper...

Nej, det går inte att ändra i pokerklienten tråkigt nog...
Citera
2007-01-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo sueco
Asså jag har ingen stor koll på det här med inställningar, men jag högerklickade och gick in på properties och sedan settings. Testade att ändra pixlarna men det blev bara större och fulare... Har en bärbar Sony om det hjälper...

Nej, det går inte att ändra i pokerklienten tråkigt nog...
Ajdu, bärbara brukar ha en väldigt begränsad maxupplösning, och såvitt jag vet så har jag inte sett någon tile tables-funktion på willhem.
Citera
2007-01-06, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus!
Ajdu, bärbara brukar ha en väldigt begränsad maxupplösning, och såvitt jag vet så har jag inte sett någon tile tables-funktion på willhem.

Hm då är det kört alltså.... Fan jag som gillar William... Att siterna inte kan fixa så man kan ändra storleken själv på fönstret
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in