• 1
  • 2
2007-01-06, 17:44
Medlem
Undrar nu hur det är med folk här på forumet. Har ni fått höra den där frasen av en tjej? Vad har isåfall hänt efter det? Vad tror ni killar att tjejer menar när det säger det? Och ni tjejer här på FB vad fan menar ni när ni säger sådär??

Träffade en tjej för någon månad sedan och det var väl bra och så innan jul, då det började hända saker. Hördes av lite under julen och nu efter nyår träffades vi igen. STELT!... Så säger hon att hon inte vet vad hon vill. Ska man tolka det som ett "snällt" nej?

Blev många frågor där...

/lost snubbe...
Citera
2007-01-06, 17:50
Medlem
timpakays avatar
Det är vad tjejer säger när dom inte vågar göra slut. Jag och alla mina polare är väldigt eniga om den saken. Den är nära besläktad med "jag vill ta en paus".
Citera
2007-01-06, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silata98
Undrar nu hur det är med folk här på forumet. Har ni fått höra den där frasen av en tjej? Vad har isåfall hänt efter det? Vad tror ni killar att tjejer menar när det säger det? Och ni tjejer här på FB vad fan menar ni när ni säger sådär??

Träffade en tjej för någon månad sedan och det var väl bra och så innan jul, då det började hända saker. Hördes av lite under julen och nu efter nyår träffades vi igen. STELT!... Så säger hon att hon inte vet vad hon vill. Ska man tolka det som ett "snällt" nej?

Blev många frågor där...

/lost snubbe...

Tror hon e förlorad har hört det där själv och andra polare som också undrat vad det betyder .... släpp henne och se om hon kommer tillbaks, finns du inte där och hon känner att hon saknar något så kommer hon komma tillbaks och det bevisar för er båda att det är något speciellt med er två
/puss o kram
Citera
2007-01-06, 17:55
Medlem
Nazipolizeis avatar
mnjae har aldrig hört det i den bemärkelsen men det är ju den unversiella sanningen att tjejer aldrig vet vad de vill. Visst sen när de börjar komma in i 30års åldern så börjar de förstå lite mer och har ett visst mönster de följer, detta mönster är dock helt inprintat av deras föredetta pojkvänners syn på livet.

vadå bitter syn på kvinnor?
Citera
2007-01-06, 18:01
Medlem
Apelsinens avatar
Det är väl ett lamt, tråkigt och ganska feg sett att säga att man inte är intresserad.
Citera
2007-01-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinen
Det är väl ett lamt, tråkigt och ganska feg sett att säga att man inte är intresserad.
mjo men det förekommer nog oftare än vad man tror
Citera
2007-01-06, 19:45
Medlem
Monikas avatar
Det är en exakt översättning av "det är inte dig det är fel på utan mig". Det är med andra ord ett försök att avbryta utan att krossa hjärtan. Precis som när killar säger så.
Citera
2007-01-06, 19:47
Medlem
Daineas avatar
Citat:

Nej, jag hade inte tolkat det som något snällt nej, ett snällt nej är när man får ett nej och en ärlig motivering till det, "jag vet inte vad jag vill" (och som någon nämnde tidigare det närbesläktade "jag vill ha en paus") är inget annat än feg och ryggradslös förhalning som används dels för att gardera sig själv och för att ha en smidig reträtt.
Visst har jag hört den vid ett par tillfällen och jag har vänt 180 grader och gått därifrån utan vidare diskussion varenda gång, någon som använder sådana förevändningar är ändå aldrig något att hänga i julgranen!
Citera
2007-01-06, 19:51
Medlem
morsuss avatar
Jag säger också emellanåt och jag är kille. När jag säger så betyder det att jag inte vet vad jag vill.
Citera
2007-01-06, 19:52
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ska man tolka det som ett "snällt" nej?

Ja.
Citera
2007-01-06, 19:55
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morsus
Jag säger också emellanåt och jag är kille. När jag säger så betyder det att jag inte vet vad jag vill.
sjukt. du menar alltså att du säger vad du tänker?
Citera
2007-01-06, 19:57
Medlem
fahlenovics avatar
Hon vet nog vad hon vill. Hon vet bara inte om hon vågar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in