• 5
  • 6
2007-01-12, 18:19
Bannlyst
När en tjej säger så, menar hon att hon inte vill se dig mera.
Tro mig på den saken.

mvh DD
Citera
2007-01-12, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silata98
Jag tror hon har varit singel ett bra tag. Men grejen jag inte förstår mig på är vad som ändrats under juluppehållat då när vi inte träffades. Allt var ju fan perfekt innan julen då. Och sen nu när vi träffades så säger hon att hon inte vet. fan alltså... Ja vad säger det dig...

hehe samma med min brud men hon har iaf en anledning och jag vet att det inte är jag det e fel på.... Har den tjejen några planer i sitt liv hon ska göra eller uppfylla? Det behöver inte vara så farligt jo jag förstår du är nykär (precis som jag var/är) men det fixar sig släpp taget försök iaf och vill hon fortfarande vara med dig så kommer hon tro mig... Jag sj har släpt taget det känns svårt att inte ringa och inte bli uppringd men har du en hobby eller något du tycker om o göra gör det bara du e sysselsatt tänk inte så mycket, tänker du mycket blir du bara galen.
1 månad är ändå ganska lite men visst fan är det svårt ändå speciellt när man e nykär men som sagt släp det visa att du klarar dig själv livet är inte över bara för detta det har jag lärt mig.
Citera
2007-01-13, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luie
hehe samma med min brud men hon har iaf en anledning och jag vet att det inte är jag det e fel på.... Har den tjejen några planer i sitt liv hon ska göra eller uppfylla? Det behöver inte vara så farligt jo jag förstår du är nykär (precis som jag var/är) men det fixar sig släpp taget försök iaf och vill hon fortfarande vara med dig så kommer hon tro mig... Jag sj har släpt taget det känns svårt att inte ringa och inte bli uppringd men har du en hobby eller något du tycker om o göra gör det bara du e sysselsatt tänk inte så mycket, tänker du mycket blir du bara galen.
1 månad är ändå ganska lite men visst fan är det svårt ändå speciellt när man e nykär men som sagt släp det visa att du klarar dig själv livet är inte över bara för detta det har jag lärt mig.

Jag har ingen aning om vad hon vill göra i framtiden eller vad hon vill uppfylla... Och det där med att släppa taget håller jag på med och bearbetar just nu, jag håller på att bli insane. Får nog bli att låta den här fina fisken komma tillbaka ut i vattnet
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in