• 1
  • 2
2007-01-08, 22:46
Medlem
storm79s avatar
har det hänt någon här?
jag sitter nu på ett 0.5/1 bord och spelar mot maria_88, anna_88 och sara_88.

de spelar aldrig mot varandra till showdown, utan gör höjningar tills jag eller den andre lägger sig. inga bevis ellet nåt, bara en känsla som jag hoppas jag har fel på...

de sitter dessutom tillsammans på flera bord såg jag nu efter att ha sökt på deras namn..

kan ju tillägga att de loggade ut samtidigt också.
Citera
2007-01-08, 23:24
Medlem
homers avatar
du kan ju välja på "tjänster" sen informera knappen...
för att anmäla misstanke om fusk....nästa gång du sitter vid samma bord
Citera
2007-01-08, 23:28
Medlem
Torchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storm79
har det hänt någon här?
jag sitter nu på ett 0.5/1 bord och spelar mot maria_88, anna_88 och sara_88.

de spelar aldrig mot varandra till showdown, utan gör höjningar tills jag eller den andre lägger sig. inga bevis ellet nåt, bara en känsla som jag hoppas jag har fel på...

de sitter dessutom tillsammans på flera bord såg jag nu efter att ha sökt på deras namn..

Det där lät bara så jävla kul.

Visst finns det collusion på ss. Lika mycket som det finns på alla andra nätverk. No more, no less.
Citera
2007-01-09, 01:02
Medlem
Richtmans avatar
lol, tur de är diskreta iaf
Citera
2007-01-09, 01:17
Medlem
Vågar ju sätta 100$ på att det inte är brudar iaf..
Citera
2007-01-09, 01:24
Medlem
Skulle tippa på att det är ett gäng tonårs-killar som spelar ihop, men dom valde ju bra namn för att vara diskreta
Citera
2007-01-09, 02:03
Medlem
Anmäl och skriv i princip det du skrev här, så får de ta en titt på det. Det är din plikt.
Citera
2007-01-09, 16:28
Medlem
flushdraws avatar
Smart att de använder "88" i sitt nick alla tre
Citera
2007-01-09, 20:46
Medlem
Bara att anmäla.
Citera
2007-01-10, 07:57
Bannlyst
Och?

Spana in på 274 , 1/2 borden i B2b så har ni och ser ni alltid _Mackan_ och Motorhead online samtidigt på samma bord undrao m dem samarbetar;" XD!!!
Citera
2007-01-10, 12:43
Medlem
Ssjoss avatar
asså man tjänar typ inte mycket på att säga korten till varandra.

Om man håller på och squeeze playar med varandra och låter spelare 1 betta, Fi syna, spelare 2 höja osv. så kan man nog tjäna dessto mer. Detta fusk är dock väldigt lätt för sitens automatiska mjukvara att upptäcka skulle jag gissa.

Jag har prövat att säga kort och ej spela mot varandra (ej i syfte att fuska till sig pengar utan mest för att det kändes roligare att spela tillsammans) fast det känns bara som det marginella man vinner i information tas ut och blir negativt iom att bordet blir tightare eftersom du inte kan spela mot din kompis.

Edit: Detta var mer än ett år sen
Citera
2007-01-11, 12:15
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storm79
Hittade två lirare på Laddies igår som hade varandra som favoritspelare i profilen. Loggade ut exakt samtidigt, så jag gissar att de hade msn eller telefonkontakt också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in