2007-01-12, 18:39
Medlem
Inte har väl denna enkelspåriga kvinnas evinnerliga tjat om förort, förort, förort undgått någon?

I krönika efter krönika målar hon upp sig själv som ett stackars förortsbarn,men har hon egentligen någon trovärdighet? Har denna kvinna verkligen förorts-bott?
Jag kan tänka mig att hon på sin höjd bott i ett radhus i utkanten av Danderyd kommun med bussavstånd till Rinkeby.

Det vi behöver här är alltså skvaller från insatta; var bodde hon, vilken skola gick hon i och hur förort var den, vad jobbar hennes föräldrar som, hur mycket tjänar de, hade hon snygga kläder osv?

Är denna AP kanske Sveriges motsvarighet till medelklassynglet JLo som ju inte riktigt hade de kopplingar till hooden som hon påstod?
Citera
2007-01-12, 18:56
Medlem
Född 17 juli 1970
Heter egentligen Alexandra Pashalidou
Bor på Visbyringen i Spånga
Har en firma som heter Alexandra Pascalidou
Tjänade 842 198kr 2005 enligt Ratsit.
Inga noteringar hos herr fogdus.

Metro beskrev henne såhär 2006-08-26:
Citat:
Ursprungligen postat av Metro
• Ålder: 35 år.
• Bor: I Rinkeby, Vasastan och Aten.
• Yrke: Programledare, journalist. Kolumnist i Metro.
• Familj: Mamma, pappa, två systrar, syskonbarn.
• Aktuell: Flyttar hem till Rinkeby igen efter att ha jobbat med tv i Aten för grekiska statstelevisionen och den kommersiella kanalen Starchannel.

edit: 2005 var det givetvis hon tjänade 842 198kr
Citera
2007-01-12, 19:16
Medlem
duis avatar
Hon är uppväxt i Rinkeby/Spånga, så det blåser hon inte upp. Men sen kan man ju verkligen diskutera om det är så värst stor skillnad på att bo i Spånga eller i Solna.
Citera
2007-01-12, 19:22
Avstängd
fluke12s avatar
Med konto på upplysning.se så hittar man mer
För en 5:a får jag reda på ev sambo mm mm...
Jag har 110 spänn kvar... vad vill vi veta

Edit:

Civilostånd: OG

Förmögenhet : 0

Nu är det bara 100 spänn kvar. Tror inte det finns några betalningsanmärkningar och vill inte bränna 30 bagis på den stora kollen...
Citera
2007-01-12, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
Nu är det bara 100 spänn kvar. Tror inte det finns några betalningsanmärkningar och vill inte bränna 30 bagis på den stora kollen...

Nä fan det är hon inte värd. ratsit säger inga anmärkningar så då håller nog upplysning med om det oxo.
Citera
2007-01-13, 00:00
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjj
Inte har väl denna enkelspåriga kvinnas evinnerliga tjat om förort, förort, förort undgått någon?

I krönika efter krönika målar hon upp sig själv som ett stackars förortsbarn,men har hon egentligen någon trovärdighet? Har denna kvinna verkligen förorts-bott?
Jag kan tänka mig att hon på sin höjd bott i ett radhus i utkanten av Danderyd kommun med bussavstånd till Rinkeby.

Det vi behöver här är alltså skvaller från insatta; var bodde hon, vilken skola gick hon i och hur förort var den, vad jobbar hennes föräldrar som, hur mycket tjänar de, hade hon snygga kläder osv?

Är denna AP kanske Sveriges motsvarighet till medelklassynglet JLo som ju inte riktigt hade de kopplingar till hooden som hon påstod?

Och sen skriver hon ju inte sina krönikor själv heller:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=253380
Citera
2007-01-13, 00:04
Medlem
Hon säger sig ha pojkvän. Vem kan det vara? Och var tog hennes mest kända ex M Alonzo vägen?
Citera
2007-01-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bofredrik
Hon säger sig ha pojkvän. Vem kan det vara? Och var tog hennes mest kända ex M Alonzo vägen?

hon är sååå jävla ful och äcklig så har hon hittat en pojkvän så har hon nog köpt den på postorder.
M. Alonzo och hon gick väl skilda världar när dom vart som mest hotade av "dom som inte gillade dom" eller?
Citera
2007-01-13, 00:26
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assassin_No1
M. Alonzo och hon gick väl skilda världar när dom vart som mest hotade av "dom som inte gillade dom" eller?

Det har väl iofs tvistats en del om hur allvarligt det där hotet var...

http://www.josefsson.net/arkiv/etc599-abaffaren.pdf
Citera
2007-01-13, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaha Johoansson
Det har väl iofs tvistats en del om hur allvarligt det där hotet var...

http://www.josefsson.net/arkiv/etc599-abaffaren.pdf

jo jag vet, men det allvarliga låg inte i den artikeln och det runtom den.

Det fanns lite andra grejor, som jag knappast kommer att gå in på här.
Citera
2007-01-13, 03:13
Medlem
Citat:
jo jag vet, men det allvarliga låg inte i den artikeln och det runtom den.

Det fanns lite andra grejor, som jag knappast kommer att gå in på här.
Jo...
Berätta om andra grejor!
Citera
2007-01-13, 05:54
Medlem
Byfånens avatar
Citat:
hon är sååå jävla ful och äcklig så har hon hittat en pojkvän så har hon nog köpt den på postorder.

Hon är inte alls ful ! Hon är vacker. Men dock har hennes korkade politiska åsikter gjort henne "ful". Grekiskor är banne mig vackra ! * Min svaga punkt *

Det finns en Grekisk hallåa på SvT som gör mig knäsvag, hon med lite "whiskey-röst" ... ajajajajaj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in