Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-01-14, 16:50
Medlem
Atlantas avatar
Bandyspelaren Pelle Fosshaug har gjort bort sig igen, för vilken gång i ordningen kan man fråga sig? Vad är det för fel på människan? Och hur törs klubbarna signa en sådan sinnessjuk spelare?

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1098446
Citera
2007-01-14, 17:24
Medlem
Draqos avatar
Hahaha Fosshaug har uppenbarligen stora problem med sitt psyke. Men ack så underhållande det är. Bandyn förlorare en profil när han slutar.
Citera
2007-01-14, 17:40
Medlem
Lite anger management vore på sin plats där.. Seså Pelle, blunda och räkna till tio..
Citera
2007-01-14, 17:47
Medlem
Atlantas avatar
Mer info om matchen idag: http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=287928
Citera
2007-01-14, 18:36
Medlem
Rocky69s avatar
Han är uppväxt i Borlänge. Det kan räcka som förklaring faktiskt. I den staden har folk en ganska konstig mentalitet och aggresionsproblem.
I Per Fosshaugs fall så har det dock överdoserats en aning.
Han rör i alla fall om i den ack så tråkiga bandyfamiljen där det annars bara är i hälsingeskogarna som de inavlade bönderna bråkar ( Nu har de ju börjat bråka med aggresionsfyllda invandrare från ganska ung ålder också)
Citera
2007-01-14, 18:52
Medlem
Teichmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlanta
Och hur törs klubbarna signa en sådan sinnessjuk spelare?
Har inte sett honom spela i år, men enligt en bandyintresserad vän som såg Sirius-Tillberga var han totalt överlägset bäst i det laget, alla sina år till trots. Han är ju fullkomligt galen, men en så liten klubb som Tillberga är förmodligen inte i närheten av att ha någon annan spelare av hans kvalitéer och kommer troligen aldrig vara det heller. Det är emellertid trots det fullt befogat att tvivla på att det är värt för dem att ha en komplett galning i laget.
Citera
2007-01-14, 18:54
Medlem
Atlantas avatar
Nu finns det web-tv med rörliga bilder på den hetlevrade mannen: http://www.na.se/artikel.asp?intId=1098446
Citera
2007-01-14, 18:57
Medlem
Den gubben måste ju ha ADHD eller något sådant. Sådana aggressionsproblem hör ju inte precis till vanligheterna bland idrottare. Dock så behöver ju alla sporter profiler, och bandyn har säkert dragit nytta av Fosshaugs tilltag.
Citera
2007-01-14, 20:50
Medlem
En tråd var visst redan startad ser jag. Detta var ju femhundraelfte gången han kukar ur och jag kände också att nu får det vara nog och en tråd på Flashback måste skapas!
Citera
2007-01-14, 21:56
Medlem
Kravallhostas avatar
Schön ist das Bandyspiel.
Citera
2007-01-14, 22:00
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlanta
Bandyspelaren Pelle Fosshaug har gjort bort sig igen, för vilken gång i ordningen kan man fråga sig? Vad är det för fel på människan? Och hur törs klubbarna signa en sådan sinnessjuk spelare?

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1098446

Tjena på dig! Fosshaug lider förmodligen av ADHD. Det tror han även själv. Maken till jävla bandyspelare och vinnarskalle har för övrigt sällan skådats. Möjligen en positiv aspekt av hans åkomma.
Citera
2007-01-15, 08:05
Medlem
diego2s avatar
Bandyns Gazza... Asså det luktar lite hustrumisshandlare om killen. Det skulle iaf inte vara otippat med tanke på att han är en sån jävla "Dr Jekyll och mr Hyde". Killen verkar vara skittrevlig men så plötsligt är det nån som träffar den där lilla punkten i hans psyke med nåt taskigt ord eller ett rapp med klubban och då spårar han ut. Jag tror inte han har ADHD men jag tror definitivt att han skulle behöva snacka med nån. Tror kanske det kan vara dags för Paul McKenna att göra sin sverigedebut. Jag får för mig att bandy från början är en engelsk sport så det skulle passa bra om McKenna kunde snöra på sig grillorna och joina pelles lag. På det sättet skulle Paul kunna hypnotisera Pelle varje gång det blir så där jobbigt. God damn vilken bra plan. Ska ringa Paul direkt.

Adios.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in