Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-29, 18:23
  #1693
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaComtesse
Mina var bluff. Kan du dela med sig i om vart du köpte?

Det får man tydligen inte göra i denna tråden utan i tråden om drogshoppar om jag fattat det rätt? Läs mina tidigare inlägg om reductil är ett tips.

Jag äter reductil nu. Började 1 sept och har tappat 15 kg. Ingen motion utöver vardagsmotion. Har 5kg kvar till målvikt.
__________________
Senast redigerad av Banned. 2022-10-29 kl. 18:25.
Citera
2022-11-04, 18:21
  #1694
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Det får man tydligen inte göra i denna tråden utan i tråden om drogshoppar om jag fattat det rätt? Läs mina tidigare inlägg om reductil är ett tips.

Jag äter reductil nu. Började 1 sept och har tappat 15 kg. Ingen motion utöver vardagsmotion. Har 5kg kvar till målvikt.


Kan du göra ett inlägg i tråden om drogshoppar är du snäll? Många skulle uppskatta det.

Mvh
Citera
2023-05-22, 06:54
  #1695
Medlem
Lyckes avatar
Jag har ätit Reductil i 6 dagar. Har mer energi och mindre sötsug. Dock står min vikt helt still. Väger samma idag som dagen jag tog min första kapsel. Har läst och hört hur folk fullkomligt rasar i vikt, så funderar på vad jag gör annorlunda? Hur fort märker man resultat, målet är att gå ner i vikt.
Citera
2023-05-22, 09:43
  #1696
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lycke
Jag har ätit Reductil i 6 dagar. Har mer energi och mindre sötsug. Dock står min vikt helt still. Väger samma idag som dagen jag tog min första kapsel. Har läst och hört hur folk fullkomligt rasar i vikt, så funderar på vad jag gör annorlunda? Hur fort märker man resultat, målet är att gå ner i vikt.

Ät mindre.
Citera
2023-09-10, 20:57
  #1697
Medlem
Kan jag käka Reductil och samtidigt ta Theralen för att kunna somna på kvällarna?
Citera
2023-09-17, 08:13
  #1698
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elliot1
Kan jag käka Reductil och samtidigt ta Theralen för att kunna somna på kvällarna?


Det beror på vart du köper narkotikan ifrån. Jag har köpt från samma i typ 15 år och en liten jävla 25:mgare får mig så sanslöst påverkad och det är omöjligt att sova på typ 48h. Då vill jag understryka att jag även har tjackat på heltid i ca 10 år
Citera
2023-09-17, 08:17
  #1699
Medlem
g0dspirits avatar
Jag köpte reductil från den populäraste och äldsta sidan nyligen. Jag pissade fan positivt på amfetamin. Frugan gjorde detsamma, och hon har aldrig testat amfetamin, jag tog det senast i våras.
Det ogillar jag. Kan det vara så att sibumetrin och amfetamin är ”nära varandra” i kemin, så drogtestet utlöstes pga det? Eller har min reductil-kran börjat smyga ner fultjack i kapslarna?
Citera
2023-09-23, 04:30
  #1700
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Det beror på vart du köper narkotikan ifrån. Jag har köpt från samma i typ 15 år och en liten jävla 25:mgare får mig så sanslöst påverkad och det är omöjligt att sova på typ 48h. Då vill jag understryka att jag även har tjackat på heltid i ca 10 år

Köpt från vad jag tror är en populär och äldre sida, 25mg och kan också vara vaken i flera dagar som du märker eftersom jag skriver 04 på natten haha. Har förut köpt på annat håll, också 25mg, och har inte haft lika problem med sömnen..

Alimemazin (theralen) har jag utskrivet av läkare, och än så länge verkar de funka utmärkt att kombinera förutom zombieeffekten av theralen. Får helt enkelt välja: vara vaken flera dagar och tillslut bli knäpp i skallen, eller få lite sömn men istället bli en zombie halva dagen hahah
Citera
2023-09-30, 16:00
  #1701
Medlem
Köpte reductil från en sida som varit med några år i Sverige och hoppas den funkar lika bra fortfarande.
Köpte även T3. Hur tror ni detta funkar att kombinera? Någon som provat?
Citera
2024-04-27, 09:33
  #1702
Medlem
Någon som provat PHD redcutil eller nouveax?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback