Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-22, 15:39
  #1
Medlem
sojrens avatar
Som topic säger.
Må ju säga att det är det traditionella eftermaten snusen och morgonsnusen. Men även på eftermiddagen när man bryggt sig en slät kopp java och sätter sig i en fåtölj framför teven : )

Har ni några andra tidpunkter eller tillfällen när ni tycker det är fint med en redig pris?
Citera
2007-01-22, 16:12
  #2
Medlem
maiden_666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojren
Må ju säga att det är det traditionella eftermaten snusen och morgonsnusen.

Håller med helt och hållet, innan man lägger sig är inte heller fel, sen precis innan man känner att snart somnar jag tar man ut den. fast har hänt att man vaknat upp med bruna fläckar här och där eller att den bara helt enkelt försvunnit spåtlöst
Citera
2007-01-22, 16:59
  #3
Medlem
weiskorvs avatar
Som du säger den klassiska efter-maten-snusen och morgon snusen. Och som du även säger eftermiddagssnusen när man kommit hem från jobbet/skolan är jävligt skön.

Edit: På den tiden man spelade hockey så var periodpaus-snusen en höjdare. Tas med fördel mellan period 2 och 3.
Citera
2007-01-22, 17:41
  #4
Medlem
Kewks avatar
Definitivt efter en lång dag i skolan,finns inget bättre
Citera
2007-01-22, 17:42
  #5
Medlem
SmartHanss avatar
Samma tilfällen som alla ni andra nämner. Dock är en favorit efter-gymmet snusen. Brutalt skönt och lugnar nerverna väl!
Citera
2007-01-22, 17:49
  #6
Medlem
piengs avatar
Jag är inte fast i snuset. Men något som jag tycker är väldigt skönt, eftersom jag inte snusar vanligtvis är att skicka in en rapé under läppen på jobbet ibland på helgerna, då det är lugnt och lite och göra. Bara slappna av och känna den goa smaken av snus sprida sig i munnen
Citera
2007-01-22, 17:49
  #7
Medlem
This_is_me_s avatar
Jag tycker detsamma som ni andra har skrivit.

Tycker att det är fruktansvärt gott att ta en prilla när man druckit några öl också.
Citera
2007-01-22, 17:52
  #8
Medlem
Lastbils avatar
Efter morgonkaffet är en höjdare. Annars är det rätt fint att ta en när man tränat i två timmar utan snus och käkat som fan efteråt.
Citera
2007-01-22, 18:01
  #9
Medlem
seloots avatar
På fyllan.
Citera
2007-01-22, 18:04
  #10
Medlem
tweek_s avatar
Efter morgonkaffet, slår aldrig fel.
Citera
2007-01-22, 18:13
  #11
Medlem
När man precis knäppt en öl Den efter maten är inte helt fel den heller, tycker jag iaf...
Citera
2007-01-22, 20:41
  #12
Medlem
Enhörnings avatar
Efter maten helt klart. Svåraste snusen att säga nej till när man slutar. Även om man äter sig jättemätt så fattas något utan den snusen. Då åt jag bara mer istället. Mättnadskänsla med snus under läppen och ligga på soffan i paltkoma. Ja det är grejer det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback