2007-01-23, 16:01
Medlem
Betrayeds avatar
Du ska strunta totalt i att ringa henne ialla fall. Brja arbetet med att glmma henne och bli verraskad nr hon ringer ngon gng framemot vren...

Och kom ihg! Dem ljuger alltid...
Citera
2007-01-23, 16:27
Medlem
A U R O R As avatar
Visst endel tjejer kanske inte sger om de inte vill rakt av av olika anledningar.
Men det har ju inte gtt en mnad utan att hon hrt av sig..
Om hon sen nsta vecka skiter i att ringa dig eller sger samma sak som hon sa frsta gngen nr du ringer s tycker jag du ska lgga ner tills hon tar upp kontakten med dig.
Gr hon det inte, vill hon inte. (antagligen)
Citera
2007-01-24, 23:19
Medlem
sch, r du intresserad tycker jag du ska ringa. Vad har du att frlora? Om jag hade haft en tenta hade jag skjutit upp allt som kan distrahera mig. Och ja, en kille man r intresserad av r en STOR distraktion.
Citera
2007-01-25, 01:39
Medlem
HaLoTiNas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikTrammersson
Trffade en trevlig tjej i helgen inne p en klubb. Pratar med henne ungefr en kvart tills hennes kompis vill ha ivg henne och dansa. Innan hon gr s sger hon ”Jag tycker du r intressant” och ger mig numret utan att jag har frgat om det.

S jag ringer tv dagar senare fr att styra upp en dejt. Det visar sig att hon pluggar infr en tenta som hon har p lrdag och inte hinner trffas innan tentan p lrdag, men hon tror vi kan trffas nsta vecka. Jag tvivlar inte att hon pluggar infr en tenta eftersom jag vet att hon r student.

Men min erfarenhet sger mig att om en tjej sger ”inte hinner just nu” s betyder det nstan alltid att hon inte r intresserad. Dvs tjejer klarar generellt stt inte av att sga nej, utan gillar att linda in det p olika stt och hoppas att killen nd frstr vad hon menar.

Har jag rtt eller fel?

Jovisst, det lter som en "typisk tjejs" beteende. Om hon hade viljat s hade hon tagit sej tid.. s r vissa tjejer. Men det betyder ju inte att alla tjejer r sdana. Hon kanske faktiskt har en stor tenta och Mste plugga hrt och mycket infr den!?
Du fr helt enkelt frska lita p hennes ord och se efter helgen..
Hoppas de gr bra!
Citera
2007-01-25, 01:57
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Trffade en trevlig tjej i helgen inne p en klubb. Pratar med henne ungefr en kvart tills hennes kompis vill ha ivg henne och dansa. Innan hon gr s sger hon Jag tycker du r intressant och ger mig numret utan att jag har frgat om det.

S jag ringer tv dagar senare fr att styra upp en dejt. Det visar sig att hon pluggar infr en tenta som hon har p lrdag och inte hinner trffas innan tentan p lrdag, men hon tror vi kan trffas nsta vecka. Jag tvivlar inte att hon pluggar infr en tenta eftersom jag vet att hon r student.

Men min erfarenhet sger mig att om en tjej sger inte hinner just nu s betyder det nstan alltid att hon inte r intresserad. Dvs tjejer klarar generellt stt inte av att sga nej, utan gillar att linda in det p olika stt och hoppas att killen nd frstr vad hon menar.

Har jag rtt eller fel?
Tnk vad mycket tid mnniskor skulle spara p ondigt grubblande, tnkande & analyserande. Varfr inte frga rakt ut istllet vad hon vill?
Var modig nu & spara lite p din tid.
Citera
2007-01-25, 02:05
Medlem
fahlenovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Tnk vad mycket tid mnniskor skulle spara p ondigt grubblande, tnkande & analyserande. Varfr inte frga rakt ut istllet vad hon vill?
Var modig nu & spara lite p din tid.

Ja, fr nr man stller en rak frga till en tjej s fr man alltid ett rakt svar tillbaka!
Citera
2007-01-25, 02:07
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fahlenovic
Ja, fr nr man stller en rak frga till en tjej s fr man alltid ett rakt svar tillbaka!
Ja eller hur....det fr man ju ox alltid av mn
Men frgar man om intresse finns eller inte, borde vl hon ndo kunna svara p eller?
Citera
2007-01-25, 02:10
Medlem
fahlenovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Ja eller hur....det fr man ju ox alltid av mn
Men frgar man om intresse finns eller inte, borde vl hon ndo kunna svara p eller?

Kanske det.
Citera
2007-01-25, 02:20
Medlem
HaLoTiNas avatar
Om inget annat s skulle du ju se p henne om hon slingrar sej eller inte...
Citera
2007-01-25, 03:25
Medlem
TimeWarps avatar
Vad du oroar dig fr smsaker?

Frga rakt ut! Lev livet
Citera
2007-01-25, 03:38
Medlem
Citat:
Eftersom jag redan ringt s vet hon rimligen att jag r intresserad.
Drfr struntar jag att ringa henne igen, r hon intresserad s kommer hon hra av sig. Om hon inte r det s r det inte mer det.

D du redan ringt henne, s r det vl bara att avvakta.
Citera
2007-01-25, 16:38
Medlem
HaLoTiNas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
Vad du oroar dig fr smsaker?

Frga rakt ut! Lev livet

Men det r inte alltid s ltt! Nr checka du senast upp med en tjej igentligen?
Sen rdslan fr ett Nej kan vara rtt stor med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in