• 1
  • 2
2007-01-24, 08:32
Medlem
mm som topic lyder när fan mognar dom? vilken ålder? Jag e så trött på oseriösa tjejer som bara blir kära i kärleken och sen när det börjas ställa krav och ansvar på dom så velar dom?
Citera
2007-01-24, 08:48
Bannlyst
.

Runt 30 år.
Citera
2007-01-24, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Psycho
Runt 30 år.

Damn så man ska inte ta ett förhållande på allvar innan runt 30?
Citera
2007-01-24, 09:07
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luie
mm som topic lyder när fan mognar dom? vilken ålder? Jag e så trött på oseriösa tjejer som bara blir kära i kärleken och sen när det börjas ställa krav och ansvar på dom så velar dom?
Tror inte att det är åldern du ska fokusera på utan snarare vilken sorts tjejer du träffar.
Citera
2007-01-24, 10:00
Medlem
StrangersCandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Tror inte att det är åldern du ska fokusera på utan snarare vilken sorts tjejer du träffar.

Amen!

Jag tycker att trådskaparen lät rätt så bitter, så nu vill jag höra historien som ledde till denna fråga! Berätta!
Citera
2007-01-24, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrangersCandy
Amen!

Jag tycker att trådskaparen lät rätt så bitter, så nu vill jag höra historien som ledde till denna fråga! Berätta!

haha snart ska på middag nu jag återkommer
Citera
2007-01-24, 10:43
Medlem
hanumans avatar
Citat:
haha snart ska på middag nu jag återkommer
Hur dags äter du frukost om du äter middag halv elva på morgonen? Är du nosferatu eller nåt?
Citera
2007-01-24, 11:32
Medlem
Citat:
Amen!

http://www.flashback.org/showthread.php?t=425014

och alla historier jag läst här på FB undrade bara

Citat:
Ursprungligen postat av hanuman
Hur dags äter du frukost om du äter middag halv elva på morgonen? Är du nosferatu eller nåt?

Menar soklart lunch börjar jobbet kl 6.00 frukost innan jag börjar jobba kl 6.00 sen blir det frukost igen på jobb vid 8.00 och sen lunch kl 10.30 tiden sen fika vid 13.00 sen middag kl 15.30 när jag kommer hem där har du hela dagen
Citera
2007-01-24, 11:40
Medlem
Goggens avatar
Svenska tjejer tror att de mognat vid 14. Egentligen dröjer det dock ända tills de blivit runt 21-22 innan man kan kalla dem mogna. Generelt sett. Invandrartjejer är dock en annan femma, de mognar aldrig.
Citera
2007-01-24, 11:45
Medlem
Apspektakels avatar
Aldrig?
Citera
2007-01-24, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goggen
Svenska tjejer tror att de mognat vid 14. Egentligen dröjer det dock ända tills de blivit runt 21-22 innan man kan kalla dem mogna. Generelt sett. Invandrartjejer är dock en annan femma, de mognar aldrig.

okey hmmm... en säger 30 års åldern och en annan säger 21-22 ganska stor skillnad
Kanske någon tjej här som kan lägga in en komentar när tjejer känner att dom har "lekt" klart?
Citera
2007-01-24, 12:24
Medlem
hanumans avatar
Men, vad fasen... Det är klart att det är helt individuellt. Du kan bergis hitta fjortisar som i någon mån har ett ganska moget och vuxet sätt. På samma sätt kan du garanterat hitta nyfrånskilda 55-åringar som beter sig som kalvar på grönbete.

Ingen kan ge dig en ålder som stämmer på alla. Man kan kanske ge dig en ålder, säj 30, då de flesta mognat till en viss grad. Men det blir ju ändå en fråga om individer, du kommer fortfarande att springa på omogna individer över 30. Och jag antar att du tänkte dig ett förhållande med en individ och inte en åldersgrupp?

Därför är frågan ganska ointressant, däremot skulle det vara intressant att diskutera vad som definierar ett moget beteende och vilka eventuella markörer ett sådan beteende har. Om det fanns sådana skulle du kunna lära dig att hitta mogna kvinnor oavsett ålder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in