Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Se mitt föregående inlägg. Sen vad gäller din förmåga att bygga muskler tillhör du sannolikt den lilla grupp människor som har de där generna som gör det lätt att bygga muskelmassa. I västafrika är dessa gener många gånger vanligare än här, det är därför det finns så många afroamerikanska muskelberg, i princip alla afroamerikaner härstammar från västafrika.
Nu kommer jag inte ihåg detaljerna men det var så att man kan ha dubbeluppsättning av den här muskelbyggargenen jag tänker på, jag törs lova dig att väldigt många av bodybuildareliten har just den dubbla uppsättningen av denna gen, det är en enorm fördel vid muskelbyggande.
-.- . självklart kommer det märkas att det finns svarta muskelberg. men om man har men än 3 iq och kan tänka logiskt så fungerar det beviset inte då det beror på att i praktiken alla svarta som har möjlighet till det, bygger muskler. sett någon svart person över 20 som inte bygger muskler -.- . självklart kommer några av de miljoner sticka ut.
jag gissar på att svarta är sämre på att muskelbygga då de har så stora krav på sig själva att träna för att komma ikapp med resten som tränar mycket kortare tid eller inte tränar alls inte sant?
och jag kan med mig själv bevisa att behåring och aggresivitet inte beror på testo. jag är ung(yngre än ni tror.) jag är den manligaste jag känner i min åldersgrupp(jag skryter inte) detta baserar jag på dra som käke då den var fjollig men förändrades till vad som ansses grovt manligt under puberteten min röst utvecklades också mycket tidigare till en basröst än de andras dessutom är den mörkare iofs. jag har däremot ingen märkvärdig hårväxt förutom på benen könet och runt munnen. så tråden kan ju gå och lägga sig.
bevisa gärna emot elr bevisa gärna det där med svarta och muskelbyggning.
det andra var bara lite skryt och ett bra bevis på att stänga tråden. känner flertalet araber(som vi vet är håriga)vilka är håriga som fan men saknar manliga drag eller möjlighet att bygga muskler effektivt. araber tenderar att göra som jag påstod att svarta gjorde ovanför träna för att komma ikapp eller för att de är osäkra på sig själva. sen tenderar testosteron och modighet gå hand i hand och araber är inte något nära modiga på något område.
gå och lägg er nu.