Jo... Fast det kandes lite jobbigt. Liksom. Det ar inte bara tidsgrejen vafan. :3 Jag har mens sadar lagligt. Och jag vet ju inte riktigt vad han ar for en. Han kanske bara vill ha sex. Och sa kan jag inte. Vet inte... Blev val nervos.
Skulle kannas trist pa nat vis, for jag ville ju dra o fuck his brains out ocksa. Sa det kandes som att det hade risk att bli antiklimax. Sista gangen jag kommer traffa kisen. Sa da kandes det battre att lamna det vid vad det ar.
Hade kants lattare om han kunnat traffa mig tidigare o inte typ -dagen innan han aker hem-, sa jag hade kunnat traffa honom flera ganger och lart kanna honom battre. Istallet for att dra en hej-hur mar du-hejda... :I Och sa kandes det desperat att projsa for att aka lokaltrafik i sammanlagt 4 h for hans skull nar jag har fett med uppskjutna skolarbeten som har sista inlamningsdatum imorgon. Han verkade ju inte overdrivet angelagen att traffa mig..? Aven om han var angelagen.
Och sa handlar det ju inte bara om att "skolka en dag". Detta ar en privatskola i Australien och min vardmamma jobbar dar. Det ar stenhard koll och jag skulle hamna i skit igen med utbytesorganisationen. Och vad skulle jag sagt till mina vardforaldrar? "Jo, jag hade ett one night stand med en engelsman for ett tag sen och jag tankte att jag skulle dra o traffa honom over dan, inget suspekt." De ar valdigt strikta pa sadant har. Jag kan ju saga att de inte skulle vara alltfor glada med att slappa ut mig pa aventyr i framtiden. Och har -bor- jag anda, det ar min familj for tillfallet.
Allt vore ju sa mycket lattare om jag bodde sjalv, i Melbourne.
(Vilket jag hoppas gora om ett par ar! Plugga pa universitet har, bo i kollektiv hyfsat centralt...Yeah!) Men nu gor jag ju inte det. Ar under tryck fran vardforaldrar och utbytesorganisation och jag kan fan inte gora vad jag vill utan att halla pa och mygla och vara hemma i god tid och rapportera om vad det ar jag sysslar med.
Men ja. Visst. Jag hade kunnat dra dit, hanga med han ett par timmar. Det hade kunnat vara skitbra, han hade kunnat visa sig vara varldens underbaraste manniska som inte bryr sig om att han inte far ett knull for tillfallet. Men som sagt. Da kandes det anda lattare att bara lamna det vid vad det ar.
Fegade val ur en aning. Var for osakert och pa tok for mycket trubbel for nagonting som eventuellt kunde stjalpa snarare an hjalpa.