• 3
  • 4
2007-02-06, 23:45
Medlem
The_Judges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Den fruktansvärda sanningen!

http://youtube.com/watch?v=ibW7x8QNH...elated&search=

Jag postade ju samma länk några posts upp ^^
Citera
2007-02-07, 10:19
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Judge
Jag postade ju samma länk några posts upp ^^

aj sorry det såg jag inte

Fultjack!
Citera
2007-02-07, 19:46
Medlem
Betongbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perry Mason
Killen i filmen är typ den första jag har hört påstå att det inte är några mellanhänder.

... och jag antar att deras "slående" poäng är att mellanhänderna är grova brottslingar som sysslar med trafficking, handel med tyngre droger etc så cannabishandeln stöder indirekt kriminella organisationer.

Då kommer man till det som gör filmen ännu roligare, anledningen till att kriminella organisationer tjänar pengar på cannabis är ju på grund av att det är olagligt... legalisera? HELL YEAH!.
Citera
2007-02-07, 23:06
Medlem
ichbinbrauns avatar
på tal om knark är bajs..

Fan va dåligt att när de har brist på att tala om rent fysiskt och psykist dåliga effekter med cb så börjar de snacka om att det ska vara omoraliskt med gräset bara för att det är kriminella mellanhänder och mycket våld och dylikt.

De säger emot sig själva. När de inte kommer med några konkreta bevis på extrema bieffekter så snackar de om dålig handel!?
Genom en kontrollerad legalisering så slipper vi detta hemska handelssätt. Och jag hoppas knarkärbajs-skaparna är medvetna om detta också.
Citera
2007-02-07, 23:46
Medlem
Bananfilmen kan man ju fundera lite över. Om deras budskap är att man inte ska röka på för att då stödjer man olaglig verksamheter så kan man ju säga så här: Om gräs hade odlats av staten o sålds på systemet så hade vi sluppit stötta maffian o sån shit.

Jag tycker att det är dumt som fan o visa en sån film. Folk kommer inte sluta punda, däremot kan man ändra på varifrån dem får sitt gräs ifrån. Vill man att folk ej ska handla gräs där pengarna går till terrorism, sexhandel osv så får man ju skärpa kollen i tullen. Det kommer alltid finnas folk som vill punda så låt dem odla skiten själva istället för att behöva importera då risken finns att pengarna används till otrevliga saker.

Min åsikt om den filmen.
Citera
2007-02-08, 09:58
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Ja den heter trainspotting... med Ewan McGreggor(stava?) som är med i Star Wars!!!
tack
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in