Mitt schema, plz kommentera det
vet inte om det är bra schema eller om fel musklergrupper på samma dag eller sånt, så säg gärna vad jag har gjort för fel och skriv förbättringar
tack så mycket
Mitt Schema:
Måndag: Löpträning
just nu springer jag 3.3 km och springer det på ca 18 min för den som vill veta det , jag vet att det är en väldigt liten sträcka och dålig tid men jag håller på att bygga upp konditionen så, har nyss börjat med löpträningen
Tisdag: Ben och Triceps, Trapz
Onsdag: Mage, Bröst och Biceps plus Löpträning
Torsdag: Rygg och Axlar
Fredag: Löpträning
Lördag: Vila
Söndag: Vila
hmm, tror inte jag har glömt nåt, annars så editar jag
aja det va mitt schema, så säg vad ni tycker är bra/dåligt och vad jag borde lägga till i min träning
Mitt schema, plz kommentera det
vet inte om det är bra schema eller om fel musklergrupper på samma dag eller sånt, så säg gärna vad jag har gjort för fel och skriv förbättringar
tack så mycket
Mitt Schema:
Måndag: Löpträning
just nu springer jag 3.3 km och springer det på ca 18 min för den som vill veta det , jag vet att det är en väldigt liten sträcka och dålig tid men jag håller på att bygga upp konditionen så, har nyss börjat med löpträningen
Tisdag: Ben och Triceps, Trapz
Onsdag: Mage, Bröst och Biceps plus Löpträning
Torsdag: Rygg och Axlar
Fredag: Löpträning
Lördag: Vila
Söndag: Vila
hmm, tror inte jag har glömt nåt, annars så editar jag
aja det va mitt schema, så säg vad ni tycker är bra/dåligt och vad jag borde lägga till i min träning
tack på förhand
Jag skulle byta dag på biceps och axlar, mycket bättre att köra biceps efter rygg än och axlar före/efter bröst då båda involveras i de andra musklerna. Risken för överträning blir mindre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!