Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
GAH! Du kan ju inte sga sdr utan att bertta resten
Hr kommer en del
http://www.flashback.org/showthread.php?t=401421
Kort sammanfattat, tv WT-luder har trakasserat mig och min flickvn. Detta har resulterat i uppemot 10 polisanmlningar som inte blivit nerlagda utan frundersks i skrivande stund. Hot, vld, trakasserier...
Vrt frhllande har verlevt det, fram till nu.
Citat:
Hade det inte varit fr att du mlar upp
det som att det redan varit massa strul
innan hade jag nog sagt t dig att tnka om.
Precis s jag tnker. Hade allt varit frid och frjd, solen sken och fglarna kvittrat, och PANG! kommer detta ur ingenting, d hade det varit en annan sak. Men det finns elaka mnniskor p denna planet som aktivt arbetar fr att andra ska m dlig... tyvrr. Helt obegribligt att hon bara bestmt sig fr att jag varit otrogen.
Dock. S har jag i ett tidigare frhllande som varade i 5 r varit notoriskt otrogen under de sista mnaderna, vilket jag berttat fr min nuvarande/ex. Ser inget fel i att jag har berttat det fr jag skulle aldrig f ett s dligt frhllande igen s jag skulle vara otrogen.
Citat:
Min fv hade nog med frgat och gtt oroat sig
och drmed tjatat ett tag innan hon slppt det
helt ifall ngon ringde... OCH jag hade en vska hemma.
Klart hon hade mtt dligt och blivit misstnksam, men hon hade ju trott p dig tillslut. Sen att man har en damvska hemma nr man kr taxi r ju inte direkt ovanligt.. men det tyckte min dam tydligen. Hade min "lskarinna" glmt sin vska hos mig s hade jag varit noga med att gmma den om jag pysslade med otrohet. Sen att man r otrogen i ett frhllande som varat cirka ett halvr r ju lite ovanligt.
Citat:
Det har nog inte ngot med tillit att gra, handlar nog mer
om att hon skulle behva hra det 100ggr fr att verkligen
vara helt sker.
Hrde p henne att hon inte trodde p mig alls.. tyvrr.
Citat:
Fast lter ju som att ni haft det rrigt nog iallafall s kanske
lika bra att det r ver, men dumpa henne inte enbart p
grunderna fr telesamtalet, hade nog tagit ngra dagar fr
alla tjejer (och mnga killar med) att slppa det helt och hlla truten
om det.
Messat henne lite ikvll men hon har inte svarat. S jag antar att det r ver.. gr jvligt ont men livet gr vidare. Har varit med om vrre.
Citat:
Sen ska jag sga att jag frstr din pong och i teorin
borde det ju rcka med att sga en gng att man inte
varit det. (Tyvrr) Funkar det inte s i praktiken speciellt
ofta.
N men efter allt som varit s borde hon ju skratta t nn som ringer mitt i natten brjan p veckan frn skyddat nummer och pstr helt mrkliga saker.
Citat:
Lycka till hursomhelst.
Tack
Citat:
Nu har jag ju inte hela historien hr, men hans kvinna kan ju ocks ha sett vskan, ljugit ihop att vskans gare ringt till henne i hopp om att f honom att erknna. Nvl, en person som antar det vrsta utan att gna en extra tanke t det, r kanske inte den strsta av frluster.
N det sa hon inte. Tjejen som glmde vskan hette ngot annat n "Anna" (min tjej rotade lite i vskan och kollade p legget..) som ringde.
Citat:
Tycket du fr vara lite tolerant mot tjejen.
Det r ju inte s vanligt att ngon ringer upp och pstr ngot sn hr utan att det ligger ngot bakom. Det r ju inte heller ovanligt att mnniskor faktiskt r otrogna s sjlvklart blir hon rdd. Krver du verkligen blind tillit av din partner?
Tnk dig in i hennes situation.
Frstr din reaktion med. Kontakta henne nr ni bda lugnat ner sig s lser det sig nog.
Hon har redan bestmmt sig fr att jag varit otrogen, ska jag krypa p alla fyra fr nt jag inte gjort? Visst jag vet att tjejer frstorar upp saker och letar fel, det r nn jvla skada de har, men detta r fr mycket.
Citat:
Det r inte vanligt att tjejer ringer helt aprop och pstr sig ha ett frhllande med ens man. Jag skulle ocks stlla ngra vl valda frgor.
Efter s mycket skit som ni verkar ha haft kan det vara vrt att fundera ver om ni ska gra ngot annorlunda. Du fr vl bna och be och frga vad du kan gra fr att bevisa dig. Lmpligen kan ni tillsammans ringa upp tjejen igen.
I vrigt kanske du ska leva ditt liv s att det r mindre turbulent.
Lite ovanlig situation detta...
Vad ska VI gra annorlunda som bara lskar/lskade varandra?
Ringa upp??? "Anna" ringde frn skyddat....