2007-02-06, 21:36
Medlem
Ja, hur gör jag? någon som kan vara snäll och beskriva steg för steg och vilka program du använder. Om det spelar nån roll så har jag flashat den

MVH// GeneralO
Citera
2007-02-06, 21:38
Medlem
Shejkens avatar
Denna fråga finns antagligen besvarad 110 ggr i xbox 360 tråden kolla lite där!

annars har du en guide här som man fick av att googa efter : "Bränna xbox 360 spel steg för steg" (mycket fantasifullt, jag vet) http://www.console.se/forum/showthread.php?t=7403
Citera
2007-02-06, 22:50
Medlem
tack för svaret, men nu har jag ett ytterligare problem. Jag tankade ner Lost Planet Extreme Condition PAL XBOX360-Allstars på torrentleech och när jag skulle packa upp allt så fick jag fram en video_ts och en audio_ts map som tillsammans var ca:6mb. Så någon som vet vad som hänt? och hur jag kan fixa det?
Citera
2007-02-07, 00:28
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralOsman
tack för svaret, men nu har jag ett ytterligare problem. Jag tankade ner Lost Planet Extreme Condition PAL XBOX360-Allstars på torrentleech och när jag skulle packa upp allt så fick jag fram en video_ts och en audio_ts map som tillsammans var ca:6mb. Så någon som vet vad som hänt? och hur jag kan fixa det?

På den färdiga skivan eller i rar-arkiven? Dragit ner samma släpp, innehöll bara två filer.
Citera
2007-02-07, 01:48
Medlem
_Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralOsman

Du packade upp iso-filen antar jag? Det är fel, iso-filen ska inte packas upp, den ska brännas som den är.
Citera
2012-06-14, 19:26
Medlem
snabbmat599s avatar
jag undra om det finns ett annat sätt att kunna spela xbox360 spel typ istället för att bränna spelet på en skiva? hörde att man kan installera spelet på hårdisken i xbox:en den man har laddat ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in