• 2
  • 3
2007-02-09, 20:52
Medlem
hängballens avatar
Gå bara in på stället o skrik att du vill knulla! det skulle garanterat funka för den fulaste tjejen så funkar det inte för dig så anmäl brudarna för diskriminering!!
Citera
2007-02-09, 23:01
Medlem
AssCobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Gå bara in på stället o skrik att du vill knulla! det skulle garanterat funka för den fulaste tjejen så funkar det inte för dig så anmäl brudarna för diskriminering!!

Ärligt talat så tror jag faktiskt att den skulle funka.
Dock vet jag inte om det är en taktik jag kommer använda mig av.

Är till å med osäker på om det ens blir något.
Verkar som om han som skulle ordna upp bordbokning till stället vi skulle till e lite seg.

Får väl se vad som händer, är sugen som fan. Brukar inte vara det annars.
Citera
2007-02-10, 00:44
Bannlyst
Brudar är fan dumma i huvet. Om man säger att man är så gammal som man är så är man för ung. Drar man i dem att man är 5 år äldre än vad som verkligen är fallet så är man för gammal. De blir fan aldrig nöjda.
Citera
2007-02-10, 00:47
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajkobeer
Brudar är fan dumma i huvet. Om man säger att man är så gammal som man är så är man för ung. Drar man i dem att man är 5 år äldre än vad som verkligen är fallet så är man för gammal. De blir fan aldrig nöjda.

Låter snarare som att de använder din ålder som en anledning att dissa dig.

Är bruden intresserad av dig skiter hon i om du är 23 eller 33.
Citera
2007-02-10, 03:19
Medlem
Botanics avatar
Eyy grabeen you. De e ara supe dig full. Snacka amssa skit. Snacka mycket. Kom ihåg att bara ha kul. Det är för dig du går ut, right!? Men vad vet jag? jAg e ensam nu, kl 3! hhaaha. Men jag hade kul ikväll. Skitkul. Ajuste, rökpauser, mycket bra tillfälle att snacka med gojorna.
Skit samma, jag kommer inte igåhg va frågan va.
eem.. god natt, eller nått.
Citera
2007-02-10, 10:04
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen

Det funkar på festival iaf, men nu är det lite skillnad på festival och krogen

På krogen så inbillar sig folk att dom inte är djur, på festival accepterar dom det
Citera
2007-02-10, 10:15
Medlem
jan-es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Det funkar på festival iaf, men nu är det lite skillnad på festival och krogen

På krogen så inbillar sig folk att dom inte är djur, på festival accepterar dom det

Det är precis som på utlandssemester. Där kan man göra och säga vafan som helst och brudar tycker bara du är rolig. Om man skulle flumma runt lika mycket här som på semesterna skulle man sluta i en rännsten
Citera
2007-02-11, 04:31
Medlem
AssCobras avatar
Fan det blev inget
Dock så övervann jag väl iofs min rädsla för att dansa, ialla fall lite grann.
Snackade med 2 tjejer också dock verkade dom inte så intresserade.
Men jag får försvara mig med att det var rätt så dåligt med brudar där vi var.

Jaja.. bättre lycka nästa gång.
Citera
2007-02-11, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Låter snarare som att de använder din ålder som en anledning att dissa dig.

Är bruden intresserad av dig skiter hon i om du är 23 eller 33.

Varför är det bara jag in min bekantskapskrets som råkat ut för det då? Kanske för att jag inte bryr mig om de jag stötte på förr i tiden var 18 eller 25? Numera är man ju stadgad och allt sånt. aja...
Citera
2007-02-13, 14:24
Medlem
snapphonas avatar
Tips

Om du inte gillar att dansa - gå till ett ställe där dans inte är det primära. Där det finns både en stor bar OCH dansgolv, alternativt bara bar.

Gå in. Kolla läget. Börja prata med någon i t ex baren. Du märker snabbt om du får respons eller inte. Ge inte upp vid första försöket. Träna dig. Gå inte bara på de snyggaste tjejerna. De har ofta hinkvis med andra erbjudanden att välja mellan.

Tänk också på att inte vara för närgången eller "kladda" på tjejerna det första du gör. Om du inte heter Brad Pitt eller dylikt, är det oftast papperskorgen direkt vid ett sådant förfarande. Men prata och var social - även om tjejen inte säger så mycket - så länge hon inte är direkt avvisande.
Fråga vad hon heter och om hon brukar gå dit, dra någon rolig anekdot... Ja, du vet Att visa charm, initiativförmåga och humor, utan att för dens skull vara påstridig eller klängig, är oftast grunden för ett lyckat raggande

Och varför skulle du ljuga om din ålder? Rikta in dig på kvinnor som verkar vara i din egen ålder (+/- några år). Ledsen, är du 40+ och inte stenrik eller ser ut som en gud, kan du inte räkna med att attrahera riktigt unga brudar.
Och är du 19 eller dylikt, får du nog nöja dig med brudar runt 20. Fast jag vet i och för sig en och annan fräsch eller i alla fall halv-fräsch 35-åring, som gärna raggar upp lite yngre killar!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in