• 1
  • 2
2007-02-07, 17:00
Medlem
Hur ska jag lägga upp detta på ett bra sätt!? Aja, ni hänger nog med...

Jag har en förmåga att dra till mig tjejer som "vill ta det lungt" usch, hatar den meningen. Aja, hur som helst så vill de vänta med sex, de verkar se mig som "ett långsiktigt pojkvänsprojekt" och de är aldrig sugna på att ha kul inom rimlig tid.
Medans dessa tjejer kan hoppa isäng "första kvällen" med andra killar!??
Men om de nu ser mig som "pojkvän" och inte ONS el. dyl. varför måste de vänta med sex då?? Att ha sex förstör ju inte en långvarig relation, snarare tvärtom!
Vet inte om det här "make any sense"? Jag är trött på skiten i vilket fall, för jag är inte typen som har tålamod, utan det slutar oftast med att jag skiter i alltihop istället!
Vettiga svar och lösningar tas tacksamt emot, men inga jävelskaps svar tack, detta är verkligen jobbigt..
Om ni funderar på vem jag är då? så är jag en kille på 23 som ser bra ut, så töntstämpeln kan vi utesluta.
Min kompis däremot, han är vad många tjejer kallar en skitstövel, han drar över dom första kvällen och dumpar dom sen, och han har minsann inga problem att få till det de första kvällarna.
Hur i helvete går detta ihop? måste jag bli en skitstövel för att det ska funka?
Citera
2007-02-07, 17:02
Bannlyst
Dem kanske tycker du verkar vara en ovanligt mogen person, och vill inte släppa dig direkt utan vill ha ett längre förhållande istället
Citera
2007-02-07, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernauter
Dem kanske tycker du verkar vara en ovanligt mogen person, och vill inte släppa dig direkt utan vill ha ett längre förhållande istället

Ja, många tjejer säger att jag är lugn och mogen för min ålder, men vaddå?
jag har inte tänkt att dumpa någon bara för att vi har sex!
Däremot så bryter jag av det hela eftersom de vill vänta för länge.
Citera
2007-02-07, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roadtripper
Ja, många tjejer säger att jag är lugn och mogen för min ålder, men vaddå?
jag har inte tänkt att dumpa någon bara för att vi har sex!
Däremot så bryter jag av det hela eftersom de vill vänta för länge.

Okej jag förstår dig, för jag har varit med om samma sak haha. Tjejer tycker om mig typ som en vuxen och mogen person, och har sagt saker som att jag skulle vara perfekt som pappa(fett jobbigt då jag är 18 bara), dock tror jag inte dom skulle vänta med sex bara för det. Hur många tjejer är det du pratar om? Finns säkert många som vill ha sex lika tidigt som du.
Citera
2007-02-07, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roadtripper
Hur ska jag lägga upp detta på ett bra sätt!? Aja, ni hänger nog med...

Jag har en förmåga att dra till mig tjejer som "vill ta det lungt" usch, hatar den meningen. Aja, hur som helst så vill de vänta med sex, de verkar se mig som "ett långsiktigt pojkvänsprojekt" och de är aldrig sugna på att ha kul inom rimlig tid.
Medans dessa tjejer kan hoppa isäng "första kvällen" med andra killar!??
Men om de nu ser mig som "pojkvän" och inte ONS el. dyl. varför måste de vänta med sex då?? Att ha sex förstör ju inte en långvarig relation, snarare tvärtom!
Vet inte om det här "make any sense"? Jag är trött på skiten i vilket fall, för jag är inte typen som har tålamod, utan det slutar oftast med att jag skiter i alltihop istället!
Vettiga svar och lösningar tas tacksamt emot, men inga jävelskaps svar tack, detta är verkligen jobbigt..
Om ni funderar på vem jag är då? så är jag en kille på 23 som ser bra ut, så töntstämpeln kan vi utesluta.
Min kompis däremot, han är vad många tjejer kallar en skitstövel, han drar över dom första kvällen och dumpar dom sen, och han har minsann inga problem att få till det de första kvällarna.
Hur i helvete går detta ihop? måste jag bli en skitstövel för att det ska funka?

Min erfarenhet är att du tyvärr måste degradera dig själv till att bli den där skitstöveln för att få doppa schnabeln i syltgrottan...om du trivs i din Don Juanroll eller inte är en annan femma! Jag har provat och tycker mer om att vara seriös ONS ger mig inget. Prova dig fram!
Citera
2007-02-07, 17:19
Medlem
beos avatar
Tjejerna ifråga hade kanske tänkt dumpa efter snabbsexet ... och så vill de ju inte behandla en "fin kille". Skitstövelbeteende användes alltså mot skitstövlar. Om långförhållande lurar bakom knuten med dig försvinner snabbispotentialen rätt hårt och ibland är en snabbis det en flicka vill ha.
Citera
2007-02-07, 17:23
Medlem
ojz0rs avatar
Jag tycker du gör rätt som bryter upp det när de vill vänta för länge. Det om något måste ju vara en pina.
Som tur är så har jag aldrig upplevt detta. Jag antar väl att jag faller under kategorin "skitstövlar", dock möjligtvis en lightversion eftersom jag inte är så fasligt mycket av en skitstövel.

Dock tycker jag att du borde tuffa upp dig lite och leka av dig tills dess att du är mogen för ett längre förhållande. När den dagen kommer så ska du givetvis inte behöva vänta länge heller.
Citera
2007-02-07, 17:40
Medlem
tapirs avatar
Så hade jag det med min flickvän, blev rätt frustrerad på det hela så du är inte ensam broder. Men hon har berättat om andra killar hon varit med så, äh va fan liksom. Brudar är brudar
Citera
2007-02-07, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernauter
Okej jag förstår dig, för jag har varit med om samma sak haha. Tjejer tycker om mig typ som en vuxen och mogen person, och har sagt saker som att jag skulle vara perfekt som pappa(fett jobbigt då jag är 18 bara), dock tror jag inte dom skulle vänta med sex bara för det. Hur många tjejer är det du pratar om? Finns säkert många som vill ha sex lika tidigt som du.

Vi snackar 3 st. fall. Liknande scenario, vi umgås intensivt dagligen i ca. en månad, sen ger jag upp. Är rädd att jag lätt hamnar i nån sorts "lite-mer-än-vänner" fälla
Citera
2007-02-07, 18:33
Medlem
Banned.s avatar
Du dras väl till en viss typ av tjejer då? Du får väl dra dig till slamptjejerna istället om det är enbart sex du är ute efter. Man kan inte både ha kakan och äta den samtidigt. Förmodligen skulle du dumpa tjejen direkt om hon hade sex med dig det första hon gjorde.
Citera
2007-02-07, 18:34
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojz0r
Som tur är så har jag aldrig upplevt detta. Jag antar väl att jag faller under kategorin "skitstövlar", dock möjligtvis en lightversion eftersom jag inte är så fasligt mycket av en skitstövel.

Ha ha ha jag har nog aldrig träffat en skitstövel som anser sig själv vara en skitstövel
Citera
2007-02-07, 18:42
Medlem
Periods avatar
Skitstövlar ger signalerna att det är sex eller inget. Sånna som du kan jag tänka mig ge tjejerna ett val om de ska behöva ha sex eller inte för att behålla dig eller för att de vet att du inte kommer att försvinna som en skitstövel skulle kunna göra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in