• 1
  • 2
2007-02-07, 20:00
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Period
Skitstövlar ger signalerna att det är sex eller inget. Sånna som du kan jag tänka mig ge tjejerna ett val om de ska behöva ha sex eller inte för att behålla dig eller för att de vet att du inte kommer att försvinna som en skitstövel skulle kunna göra.

"behöva ha sex" det låter som ett tvång. Det känns nice tycker jag att veta att det inte bara handlar om sex även om jag tycker extremt mkt om sex. Sexet blir bättre när man känner en person och känner sig trygg med honom då kan man släppa loss ordentligt , men är det en person som man känner sig otrygg med en "skitstövel " då blir det aldrig bra sex heller, så dessa tjejer kanske tänker som jag fast jag hade nog inte klarat av att vänta så länge som en månad med intensivt umgänge om jag var riktigt attraherad av honom.
Citera
2007-02-07, 20:59
Medlem
ojz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Ha ha ha jag har nog aldrig träffat en skitstövel som anser sig själv vara en skitstövel

Det krävs en riktig man för att erkänna att man är/kan vara det ibland
Citera
2007-02-08, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Du dras väl till en viss typ av tjejer då? Du får väl dra dig till slamptjejerna istället om det är enbart sex du är ute efter. Man kan inte både ha kakan och äta den samtidigt. Förmodligen skulle du dumpa tjejen direkt om hon hade sex med dig det första hon gjorde.

Ha kakan och äta den samtidigt? Jag måste nog säga att jag anser att man kan vara pojkvän/flickvän och även ha sex, jag ser inget konstigt i det.
det ser jag som ganska självklart i ett givande förhållande.

Nej, jag skulle inte dumpa henne efter sex, däremot ställer jag inte upp på ett förhållande utan sex, inte när man är 20+. Tråkigt att du är så fördomsfull, men det ligger hos dig.
Citera
2007-02-08, 00:53
Bannlyst
Tjejer blir kåt av alfahannar, sluta vara en mes så lägger dom dig inte i vänfacket. Var en man för i helvete.
Citera
2007-02-08, 01:06
Medlem
HonkenLarssons avatar
Vad gör du med tjejerna då? Jag menar om du får ett telefonnummer av någon ute på krogen eller nått vad gör du då? Vart träffar du tjejjerna?
Citera
2007-02-08, 01:07
Medlem
Quorthons avatar
Gör det klart för dom vad som gäller från första början. Du verkar ju vara av samma skrot och korn som din kompis med den lilla skillnaden att han är bättre på att få ut det han vill.

Förresten är jag inte helt säker på att man kan utesluta töntstämpeln bara för att du är 23 och "ser bra ut".
Citera
2007-02-08, 01:10
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadtripper
Vi snackar 3 st. fall. Liknande scenario, vi umgås intensivt dagligen i ca. en månad, sen ger jag upp. Är rädd att jag lätt hamnar i nån sorts "lite-mer-än-vänner" fälla

Du menar alltså att ni umgås dagligen i en hel jävla månad med gull, mys och hångel och allt det där utan att komma till skott? Tre olika tjejer dessutom. Och samma tjejer (om jag förstod saken rätt) har alltså inga problem med att ha one night stands på fyllan med "skitstövlar"? Skitkonstigt.

Fråga: Förekommer petting och oralsex, eller går ni inte ens så långt?

Träffas man så där intensivt med kel och hångel varje dag tycker jag att man möjligen kan vänta en eller kanske två veckor men verkligen inte mer än så. Två veckor är verkligen i överkant. Vad finns det att vänta på?
Citera
2007-02-08, 01:23
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Träffas man så där intensivt med kel och hångel varje dag tycker jag att man möjligen kan vänta en eller kanske två veckor men verkligen inte mer än så. Två veckor är verkligen i överkant. Vad finns det att vänta på?

Det är väl upp till var och en hur man vill göra eller hur?
Det finns inga regler eller någon tidsplan som man måste följa.

Eftersom han hela tiden känner sig lurad och tvingas ge upp efter 1 månad tror jag att trådskaparen har problem med kommunikationen.
Citera
2007-02-08, 01:48
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Det är väl upp till var och en hur man vill göra eller hur?
Det finns inga regler eller någon tidsplan som man måste följa.
Nej, men efter en veckas intensivt hånglande och klängande klättrar man ju på väggarna. Därifrån och framåt är det en enda pina att hålla sig, så varför plåga sig i en hel månad? Vad är poängen? Vinner man nåt uthållighetspris?
Citera
2007-02-08, 02:02
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Nej, men efter en veckas intensivt hånglande och klängande klättrar man ju på väggarna. Därifrån och framåt är det en enda pina att hålla sig, så varför plåga sig i en hel månad? Vad är poängen? Vinner man nåt uthållighetspris?
Jaha, och exakt var har han skrivit nånting om intensivt hånglande och klängande?

Skulle det vara så som du säger så hade han ju förmodligen vetat vad felet var om han kunde kommunicera med tjejerna i fråga. Jag tror definitivt inte tjejerna sexvägrat bara för att jävlas utan det har förmodligen funnits en anledning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in