2007-02-07, 17:08
Bannlyst
Jag och hon pratade mycket med varandra, och gick p en dejt frut. Hon blev liksom strtkr p ngot stt, och det hnde inget fr mig direkt ven fast jag visste att det skulle gra det med tiden, fr det kom liksom "sakta". Dock s ville jag ta det lite lugnare n henne s tyckte hon att jag dissade henne sen blev det inget mer. Nu brjar hon kontakta mig igen och vill prata via chatt och telefon (hon gr inte p min skola lngre), och jag vill inte bli bara vn med henne. Antingen eller liksom.
Jag vet inte vad hon vill riktigt.
Br jag sga rakt ut till henne att jag inte bara vill vara vn med henne, utan vill trffas och s, annars behver vi inte prata alls. Eller hur tycker ni? :S
Citera
2007-02-07, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernauter
Jag och hon pratade mycket med varandra, och gick p en dejt frut. Hon blev liksom strtkr p ngot stt, och det hnde inget fr mig direkt ven fast jag visste att det skulle gra det med tiden, fr det kom liksom "sakta". Dock s ville jag ta det lite lugnare n henne s tyckte hon att jag dissade henne sen blev det inget mer. Nu brjar hon kontakta mig igen och vill prata via chatt och telefon (hon gr inte p min skola lngre), och jag vill inte bli bara vn med henne. Antingen eller liksom.
Jag vet inte vad hon vill riktigt.
Br jag sga rakt ut till henne att jag inte bara vill vara vn med henne, utan vill trffas och s, annars behver vi inte prata alls. Eller hur tycker ni? :S

jag tycker du ska sga precis som du tycker
brukar oftast bli bst d
Citera
2007-02-07, 17:11
Medlem
Fyllekalass avatar
Bara bertta att du har knslor fr henne, och se hur hon reagerar?
Citera
2007-02-07, 17:13
Bannlyst
Det r nog sant. Allts jag knner mig som en fjolla som sitter och frgar efter hjlp. Ska sga det rakt ut, s fr hon ta det eller skita i det.
Citera
2007-02-07, 17:13
Medlem
ja, var rlig...
Citera
2007-02-07, 17:15
Medlem
Citat:
Det r nog sant. Allts jag knner mig som en fjolla som sitter och frgar efter hjlp. Ska sga det rakt ut, s fr hon ta det eller skita i det.

sg det rakt ut t henne. s att hon frstr.
sen mrker du om hon tycker samma om dig eller inte
Citera
2007-02-07, 17:16
Medlem
banditqueens avatar
rlighet r alltid bst, s slipper ngon av er sitta och frga p Flashback
vad den andra egentligen menade..
Citera
2007-02-07, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banditqueen
rlighet r alltid bst, s slipper ngon av er sitta och frga p Flashback
vad den andra egentligen menade..
Haha.. det r sant.. men knner som jag vill snacka lite med henne nu ett tag s man liksom kommer igng igen isfall.. jobbigt att sga nt snt rakt ut ^^
Citera
2007-02-07, 17:23
Medlem
banditqueens avatar
Citat:
Haha.. det r sant.. men knner som jag vill snacka lite med henne nu ett tag s man liksom kommer igng igen isfall.. jobbigt att sga nt snt rakt ut ^^

Ja det r ju sant, kan bli lite skumt om det r de frsta du sger. Vnta
ett tag och se vad hon vill. Eftersom ni har haft ngot p G frut s lr
du ju knna igen hennes flirtmetoder?
Citera
2007-02-07, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banditqueen
Ja det r ju sant, kan bli lite skumt om det r de frsta du sger. Vnta
ett tag och se vad hon vill. Eftersom ni har haft ngot p G frut s lr
du ju knna igen hennes flirtmetoder?

Aa det stmmer nog, dock flrtade hon knappt ngot d. Det r liksom jag som fick ta initiativet. Det r svrt att se vad hon vill.
Citera
2007-02-07, 22:22
Bannlyst
Har ni ngot tips p hur jag annars konkret kan ta reda p hur hon knner innan jag brjar sjunga ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in