2007-02-07, 22:42
Medlem
Anders kofots avatar
Ja, hur är det egentligen med att "sno" någon annans flickvän? Har fått blickar från en trevlig tjej, som jag bestämt vet redan har en pojkvän. Förvisso korta blickar, men ändå blickar och det känns sådär "rätt", om ni förstår hur jag menar. Vet egentligen inte vad hondjuren tycker, men ser mig själv som en relativt snygg individ och har utan tvekan manligare och renare ansiktsdrag än hennes nuvarande pojkvän.

Tanken har då slagit mig att jag ska "approcha" denna flicka och försöka föra henne till mitt eget territorium . Hon vet att jag sett henne kyssa sin nuvarande pojkvän vilket gör det komplicerat, eftersom det därför skulle vara jävligt pinsamt om jag fick nobben. Frågan lyder således: hur är jag sådär "lagom" på - vill liksom visa att jag är intresserad, men ändå på ett diskret sätt och inte bara kasta det rakt upp i ansiktet på henne när hon står där med pojkvännen ( eller flickvännen - är inte helt säker på vad det skall föreställa ) några meter ifrån.

Har aldrig försökt mig på något liknande. Kanske någon på flashback som har - och lyckats?
Citera
2007-02-07, 22:56
Medlem
MiNiswes avatar
Ta det lugnt!

Stressa absolut inte upp dig för att göra saker så fort som möjligt utan försök få henne att längta efter dig. Ta kontakt med henne på vänskaplig nivå till en början men var alltid extra charmig mot just henne.
När du tror att tiden är inne för att visa att du är intresserad av henne så säger du bara att det skulle vara roligt att gå ut och äta nån gång men att det känns fel när hon har pojkvän. Upprepa det med andra saker än bara att gå ut och äta. Förstår hon inte att hon ska dumpa den där tönten då så leta efter en ny flicka.

Lycka till mannen!
Citera
2007-02-07, 23:20
Medlem
Sälklubbarns avatar
Skulle du verkligen vilja ha en tjej som är lättsnodd?
Citera
2007-02-07, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn

Det beror ju mycket på hennes nuvarande pojkvän också.
Citera
2007-02-07, 23:56
Medlem
brobbans avatar
Ja tänk en tjej tittar på dig då vill hon knulla med dig, du har inte funderat på att det kan vara för din groteska näsa eller den feta varfyllda finnen som du missat att klämma som hon glor på? Men att "sno" någons flickvän, är det från en okänd kille är det ju bara gott men är det någon du känner eller liten stad t.ex. så kanske man ska undvika det.
Citera
2007-02-08, 01:48
Medlem
En fruktpizzas avatar
Svar direkt!

Jamen, det går ju inte! Alltså, att sno någons flickvän finns det ju inget som heter.. Jag tycker att alla som är vuxna, själva får göra ett aktivt val. Antingen så vill hon fortsätta att vara tillsammans med den där androgyna killen, eller så vill hon äta lite mums med dig på en dyr restaurang. Enklare än så kan det ju inte vara?! I klartext då; känn efter lite när ni träffas, är det läge att prata lite med henne och även möjligt att hon skulle vilja umgås med dig, ja, då är det ju guld - för dig! Känn alltså aldrig att DU har snott någon annan killes tjej..

Vissa får det att låta som om det är trafficking på gång, när man flörtar med vackra flickor som har pojkvän. Det är en viss gradskillnad.. Antingen är det grönt ljus när du flörtar, eller så är det bomstopp. Det är alltså HON som bestämmer hur det skall bli, och det är även hon som har ett moraliskt/etiskt ansvar gentemot sin nuvarande kille - inte du! Det är ju inte precis som om du stannar utanför ICA-Maxi och knyter loss någon stackars ensam gammal dams lilla chihuahua och går hem med direkt...

Att hon sedan är att tvivla på, i och med att hon i såfall lämnar den nuvarande killen - för dig - gör att hon kanske inte alltid är att lita på kanske är något du får ha med i "beräkningarna" i ett eventuellt framtida förhållande med henne... Kanske kommer det en ny kofot som försöker att locka över henne till sin planhalva med en dyr restaurang?

Hur som helst - lycka till!
Citera
2007-02-08, 02:16
Medlem
Jag tycker det e fel att ragga på andra snubbars flickvänner.
Det är egoistiskt.
Om deras förhållande suger, låt dom själva avgöra det och göra slut då.

Det känns bara fel att nån annan ska hålla på och ragga på nåns flick eller pojkvän.
Citera
2007-02-08, 13:40
Medlem
Anders kofots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiNiswe
Ta det lugnt!

Stressa absolut inte upp dig för att göra saker så fort som möjligt utan försök få henne att längta efter dig. Ta kontakt med henne på vänskaplig nivå till en början men var alltid extra charmig mot just henne.
När du tror att tiden är inne för att visa att du är intresserad av henne så säger du bara att det skulle vara roligt att gå ut och äta nån gång men att det känns fel när hon har pojkvän. Upprepa det med andra saker än bara att gå ut och äta. Förstår hon inte att hon ska dumpa den där tönten då så leta efter en ny flicka.

Lycka till mannen!

Ja, låter rätt självklart när jag tänker på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn

Förhoppningsvis ser hon väl något i mig som hon inte såg i den andra? Har vädligt svårt att se tjejer som "horor" bara för att de har svårt att hitta den rätta.
Citera
2007-02-08, 13:45
Medlem
Anders kofots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Ja tänk en tjej tittar på dig då vill hon knulla med dig...

Ungefär så - ja. Därför jag var lite osäker på hur jag skulle bemöta henne.

Citat:
Ursprungligen postat av brobban
...du har inte funderat på att det kan vara för din groteska näsa eller den feta varfyllda finnen som du missat att klämma som hon glor på?

Är ganska säker på att det inte är så. Varför skulle jag fundera på det föresten?

Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Jamen, det går ju inte! Alltså, att sno någons flickvän finns det ju inget som heter.. Jag tycker att alla som är vuxna, själva får göra ett aktivt val. Antingen så vill hon fortsätta att vara tillsammans med den där androgyna killen, eller så vill hon äta lite mums med dig på en dyr restaurang. Enklare än så kan det ju inte vara?! I klartext då; känn efter lite när ni träffas, är det läge att prata lite med henne och även möjligt att hon skulle vilja umgås med dig, ja, då är det ju guld - för dig! Känn alltså aldrig att DU har snott någon annan killes tjej..

Ja, det har du faktiskt rätt i!
Citera
2007-02-08, 14:53
Medlem
Periods avatar
Försök på nått sätt få henne på tankarna. Men problemet är att antingen tänker hon för mycket och inser att hon vill vara kvar med sin pojkvän eller så kommer hon inse att hon kan fixa nåt bättre. The latter är vad du vill få in i huvudet på henne, och sen att just du finns där, ja det är ren slump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in