• 2
  • 3
2007-02-10, 11:54
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
TS:

Att det inte blev någon frågeställning var ett misstag, det erkänner jag. Men vad sägs om denna så här i efterskott?
Hur det kan bli när man får i sig brass av misstag.

För övrigt så är det väl bara att du hoppar över mina trådar om du inte gillar dem, eller? Skit i mig så skiter jag i dig. Kanske.

Wowbagger:

Jag har skrivit i flera trådar att jag har testat både brass och amfetmin.

Likväl har du skrivit många gånger att du aldrig har rökt också. Blir lite dubbelt om man säger så,men grattis du blev stenad tydligen.

Edit: ett färskt exempel; http://www.flashback.org/showpost.p...95&postcount=3
2007-02-10, 12:31
Medlem
Ajss avatar
Igår fick jag i mig 3-4 trippelvirre.
Jag spydde, sneade, lämnade mobilen, mp3:n, en tröja och flickvännen hos polaren och gick hem, utan att säga ett ord för dom va på toa å spydde ikapp.
Vaknade tvärs över sängen och hade snott en snowracer någonstans på vägen som låg i soffan.

Vars vill jag komma med detta?
Det hade aldrig någonsint hänt om jag rökt brass eller tagit tjack, alkohol fuckar upp hjärnan och omdömmet bra mycket mer än droger gör, inte ens benso om man inte blandar det med, just det ALKOHOL!

Ändå sitter varenda jävel å super på helgerna, konstigt att samhället ser ut som det gör asså....
Tur att man bara super enstaka gånger då man "måste" för att inte verka alltför onormal.

Är det något som fått dig till en grinig gubbe är det allt sprit du hällt i dig, hade du rökt istället hade du varit en mer mellow fellow, med djupare insikter och fräshare lever.
Men du har ju helt klart gjort ditt val och det behöver ingen sota för annat än du själv, dock är det både dumt och onödigt att starta trådar som denna som inte gör annat än att irritera.
JA det är ett diskussionsforum men då vi dödsknarkare får nog skit från samhället tror jag inte att någon här vill ha ännu mer skit från idioter som inte har en aning om vad dom snackar om då de besöker en av de få fristäder som är kvar.
2007-02-10, 12:46
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Wowbagger:

Citat:
Likväl har du skrivit många gånger att du aldrig har rökt också.

Absolut! Att ha testat ett par gånger kallar inte jag "att röka". Hajar du? Lika korkat som att säga att någon som har supit till några gånger i sitt liv super.

Sam Lowry:

Citat:
Gammal Hårdrockare är en papegoja med tangentbord

Instämmer helt. Det där var så jävla bra beskrivet så jag tar mig friheten att använda den det där när jag beskriver mig själv i fortsättningen. Jag skriver som jag är i verkligheten, babblar på utan uppehåll om allt och ingenting.
2007-02-10, 13:02
Medlem
Ivebeentheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffen
Vad har det med saken att göra?

Allt! Han misskrediterar rökare och droganvändare och skriver att han är emot cannbis "...i synnerhet". Sedan har han krökat som schyman när han hade ett möte med AF dagen efter... Hade han gett fan i sponken och rökt på hade inget hänt, åtminstone inget negativt.
2007-02-10, 13:29
Medlem
TSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
TS:

Att det inte blev någon frågeställning var ett misstag, det erkänner jag. Men vad sägs om denna så här i efterskott?
Hur det kan bli när man får i sig brass av misstag.

Den känns skit. Efterkontsruerad och värdelös i ordets rätta bemärkelsen. D v s. avsaknad av värde, poänglös... Behövs det en tråd som behandlar ämnet "Hur det kan bli när man får i sig brass av misstag"? Har den något allmänintresse? Syfte med den här tråden är bara att du skall få utlopp för din "lägereldshistorie-ådra", inget annat.

Citat:
För övrigt så är det väl bara att du hoppar över mina trådar om du inte gillar dem, eller? Skit i mig så skiter jag i dig. Kanske.

Visst, helt korrekt, och det har jag för vana att göra. Dock så brukar dina trådar handla om hur full du var 1933 och inte beröra något egentligt ämne. Och visst det skall erkännas att det retar mig att du sitter och, om än inte uttalar dig, så åtminstonde insinuerar saker om sådant du inte har en aning om eller i bästa fall en felaktig uppfattning om.
2007-02-10, 13:43
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Näh..Nu orkar jag inte hålla koll på den här tråden längre! Eftersom vartannat inlägg i den måste raderas, så låses hela tråden.
Om GH vill starta nya trådar här i Cb något mer, så ska tråden både ha en passande rubrik och ett innehåll som kan diskuteras. (Från början)
//Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in