• 1
  • 2
2007-02-10, 15:15
Bannlyst
Tjenare alla!

nu är de så att ja har varit tillsammans med min tjej i typ 4 år.. men de senaste har vi bråkat jäklans mycket, knappt haft sex..

o nu är de så att ja börjat träffa en tjej som är jäkligt mysig, snäll o trevlig..

tror faktiskt ja börjar få känslor för henne...

ska ja göra slut med min nuvarande??
Citera
2007-02-10, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjebba

Ja.
Citera
2007-02-10, 15:39
Medlem
MiNiswes avatar
Får du känslor som handlar om mer än bara sex för en annan tjej så är din nuvarande flickvän inte den rätta!
Citera
2007-02-11, 02:45
Bannlyst
Du måste nog utveckla mer vad ni bråkar om, och vad du tror att det bottnar i.

Kan du tänka dig att leva med din nuvarande utan att ha sex överhuvudtaget? Kan du det, så är du nog kär på riktigt. Kan du inte det, så ska du kanske se dig om. Den frågan kan vara en bra värdemätare på hur kär man egentligen är.

"Gräset är oftast inte grönare på andra sidan."

Citera
2007-02-11, 02:47
Medlem
doobiebrothers avatar
Sådär tycker jag tjejer gör mest hela tiden (både mot och för mig) så kör på bara.
Citera
2007-02-11, 03:18
Medlem
Testa lite med den nya bruden ett tag och se hur hon är... duger hon bra och du vill fortsätta så dumpar du din flickvän då.. Skulle ju vara trist att göra slut med din flickvän och sen så funkar det inte med den nya tjejen.
Citera
2007-02-11, 11:27
Medlem
Mr ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Testa lite med den nya bruden ett tag och se hur hon är... duger hon bra och du vill fortsätta så dumpar du din flickvän då.. Skulle ju vara trist att göra slut med din flickvän och sen så funkar det inte med den nya tjejen.

hmmm....
Hur många lyckas äta kakan o samtidigt ha den kvar utan smulor runt om?
Citera
2007-02-11, 11:29
Medlem
Nedomanskys avatar
Dumpa din nuvarande flickvän, innan du blir ihop med den nya tjejen. Det finns ingen heder i att vara otrogen.
Citera
2007-02-11, 12:09
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:

Jajamänsan!
Citera
2007-02-11, 14:38
Medlem
gravstens avatar
Ja klart du ska dumpa så fort tankarna kommer upp och du redan fått känslor för någon annan
Citera
2007-02-11, 14:42
Medlem
Wzl.s avatar
Citat:

Citera
2007-02-11, 16:30
Medlem
CRONZs avatar
Du är sugen på lite annan fitta bara, och inbillar dig själv att du har känslor för henne bara för hon kanske är lite speciell eller nåt ... sen om någon vecka/veckor så visar det sig att den "nya" tjenen är inte som du trodde blablabla, sen så kommer du längta tillbaka till ditt ex igen.. Gräset är INTE grönare på andra sidan..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in