Detta är ett fall man minns !
Direkt så fick man uppfattningen att det verkade väldigt udda , att det hände precis kvällen innan maken skulle komma , ommålningen , familjens konstiga uttalanden . Så hur kan det stå så lite här och på övriga nätet ?
Hon som var / är så söt och med sådan utstrålning, många måste ha känt igen henne i Flempan .
Är detta verkligen den enda tråden om Yasmin ??En delad tråd dessutom ,med en kvinna där fallen inte har något med varandra att göra alls .
Kanske minns jag fel men har för mig att hon hade väldigt sorgsna och oroliga ögon på bilderna från ceremonin . Hon såg inte alls ut att som en så ung tjej uppvuxen i Sverige vilja gifta sig med en man uppvuxen i Marocko .
Och har för mig att han såg lite för glad ut där han låg i hennes rum , dit han bestämt att skulle flytta in och blev kvar i flera år .
Vilken otrolig tillfällighet det skulle vara att hon just kvällen innan på några ynka minuter , som hennes make ska komma , blir inlåst och mördad av en granne .
Och vilken tillfällighet att hon dagen innan har rensat och slängt massor ur rummet , tvättat allt och målat om hela rummet .
Och hur vet man bestämt att det sista man vet är att hon gick ut genom porten påvög till tvättstugan . Enligt vad ? Har någon kamera filmat det ? Eller bara enligt anhöriga ?
Har grannarna på två våningar sett Yasmin när de skulle låna fotboll ?
Systern och kompisen kunde Inte säga om hon klivit av hissen på bottenvåningen eller inte klivit av på 11e våningen .
I en artikel stod det att systern hade mött Yasmin i källaren påvög till tvätten .
Yasmin fick nycklar i en påse . Men de säger att det sista hon sa var - ta det här ( påsen med portnyckel ) jag ska hämta sista tvätten .
Mamman säger att hon fortsätter ladda Yasmins mobil . Ingenstans kan jag läsa att de har hittat något av hennes tillhörigheter.
Maken säger att han fick sms efter hon ska ha synts men det finns inget spår från operatörer eller på hans telefon .
Mostern säger att okänd man har kommit fram och sagt att de ska sluta samarbeta med polisen . Om Y.S ska släppas .
Känns mer som att hon ville hota att inget mer snokande , för då är det erat fel ,
Ingen likhund har känt något . Men kan de direkt ha tagit ned henne i hissen till källaren och bilgarage ?
Det gick rykte i flempan att hon hade en pojkvän som hon hade rymt iväg med .
Vi får verkligen hoppas att det är så och att hon har det bra 🙏
https://imgur.com/gallery/3qgAZen