Flashback bygger pepparkakshus!
2007-02-21, 21:43
Medlem
Ajss avatar
Finns det ngra bra spel i Ps2 stuk man kan spela med en gamepad?
Har spelat mig igenom Gta, Tomb raider, Prince of persia, Tony hawk och Need for speed nu, och det knns som ondigt att min Cordless Rumblepad 2 bara ligger och samlar damm

Helt s ska det rcka med knapparna som finns p en ps2 dosa, vissa spel som finns bde fr Ps2 och PC behver av ngon skum anledning mycket mer knappar p PC versionen

S nytt spel som mjligt vore fint men finns det ngon gammal prla som jag borde spela s sg grna till
Citera
2007-02-21, 22:26
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
Finns det ngra bra spel i Ps2 stuk man kan spela med en gamepad?
Har spelat mig igenom Gta, Tomb raider, Prince of persia, Tony hawk och Need for speed nu, och det knns som ondigt att min Cordless Rumblepad 2 bara ligger och samlar damm

Helt s ska det rcka med knapparna som finns p en ps2 dosa, vissa spel som finns bde fr Ps2 och PC behver av ngon skum anledning mycket mer knappar p PC versionen

S nytt spel som mjligt vore fint men finns det ngon gammal prla som jag borde spela s sg grna till

Jag spelade igenom Halo 1 med P990an. Kul spel faktiskt. Tyvrr finns det ju inte auto-aim eftersom det r ett PC-spel, s jag hade personligen lite problem att sikta, s jag anvnde mig av strategin att springa mot fienden och skjuta vilt, tills jag lrde mig sikta bttre.
Citera
2007-02-21, 22:34
Medlem
Knarkads avatar
Ngra roliga emulatorer med roms kanske vore ngot? Brukar jag roa mig med
Citera
2007-02-21, 22:37
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkad
Ngra roliga emulatorer med roms kanske vore ngot? Brukar jag roa mig med

Bra id. Project 64 med Goldeneye 007 r underhllning i hgklass. Fast det knns inte s roligt att kra emulatorer med high-tech gamepads. Om jag kr Goldeneye s vill jag helst ha N64-kontrollen tex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in