2007-02-25, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Nej då inte alls. Jag kallar dig odum.

Läste dina råd i skyttetråden. Klart intressanta.
Du får sköta ditt flörtande via PM

Citat:
Men till topic igen. Så har vi kanske satt lite lyse på trådskaparens självinsikt förhoppningsvis. Han behöver inse han har ganska mycket kvar att lära sig om Sig själv!
Precis, han lider av kvasi-självförtroende. Dvs en Potemkin-kuliss byggd på luft. Det tar många år att få sant självförtroende. Påstår inte att jag alltid själv har det, men det är faktiskt bättre att vara öppen med det då. Honor kan vara förvånansvärt förstående.
Citera
2007-02-25, 00:49
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieCannibal
. Honor kan vara förvånansvärt förstående.
HA ha ha Kul kille. Jomenvisst kan vi vara det.....Men det lär inte fungera så länge man har en falsk självbild som man höjer till skyarna. på dock ett litet "sött" blygt sätt. När man har så jävla låga tankar om tjejer...Urrrrr
Citera
2007-02-25, 00:53
Bannlyst
Citat:
HA ha ha Kul kille. Jomenvisst kan vi vara det.....Men det lär inte fungera så länge man har en falsk självbild som man höjer till skyarna. på dock ett litet "sött" blygt sätt. När man har så jävla låga tankar om tjejer...Urrrrr
Vad fan yrar du om? Jag har inte låga tankar om er. Ni är skitbra på alla möjliga sätt, men ni är helt enkelt annorlunda
Citera
2007-02-25, 00:54
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Vad fan yrar du om? Jag har inte låga tankar om er. Ni är skitbra på alla möjliga sätt, men ni är helt enkelt annorlunda
INTE du!!! Trådskaparen Naturligtvis......!
Insåg att jag var lite luddig. Men nej det Är Roadripper jag syftade på.
Citera
2007-02-25, 00:55
Bannlyst
Citat:
INTE du!!! Trådskaparen Naturligtvis......!
Aha *kramar honan*
Citera
2007-02-25, 01:00
Medlem
Psyko Dads avatar
Viftar på svansen....
Handjur är också ett trevlig släkte. Kan vara lättskötta men uppmärksamhetskrävande. Kan vara rymmningsbenägna vid dålig utfodring.
Citera
2007-02-25, 01:01
Bannlyst
Citat:
Viftar på svansen....
Handjur är också ett trevlig släkte. Kan vara lättskötta men uppmärksamhetskrävande. Kan vara rymmningsbenägna vid dålig utfodring.
Indeed, du har bra koll på oss. Jobbat på zoo?
Citera
2007-02-25, 01:05
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Indeed, du har bra koll på oss. Jobbat på zoo?
Nej. Kennel.....Juckande mot saker är icke att förglömma. Får man dessa hanar att jucka rätt, så kan en trevlig upplevelse infínna sig....
Citera
2007-02-25, 01:06
Medlem
om du verkligen vill hitta en brud så tycker jag du ska läsa the game av neil strauss, kanske inte göra precis som han gjorde men det var mkt inner game i den boken, och det är där allt ligger.

hur som haver,boken handlar om hur neil strauss gick från zero till hero när det gällde brudarna, det handlade om att vara sig själv, men sitt allra bästa själv osv. mkt intressant bok om inte annat
Citera
2007-02-25, 01:08
Bannlyst
Citat:
Nej. Kennel.....Juckande mot saker är icke att förglömma. Får man dessa hanar att jucka rätt, så kan en trevlig upplevelse infínna sig....
Det får jag prova nån gång
Citera
2007-02-25, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Munckin
om du verkligen vill hitta en brud så tycker jag du ska läsa the game av neil strauss, kanske inte göra precis som han gjorde men det var mkt inner game i den boken, och det är där allt ligger.
Då rekommenderar jag hellre att gå till Strauss mentor och läsa "The Venusian Arts Handbook" av Mystery aka Erik von Markovic.
Citera
2007-02-25, 01:45
Medlem
Jag är en fin kille, fast jag kan väl erkänna att jag har en del dåliga sidor också, men vafan, ingen är ju perfekt.
Såna där dryga flickor som psyko t.ex. såna har jag god lust att straffknulla i baken medans hon skriker som en gris och ber mig om nåd.

Men sen har vi ju dessa andra fina, mysiga, goa, söta och snälla flickor som jag är snäll mot, och vill skapa mig en framtid tillsammans med.
Det finns i stort sett 2 olika typer av tjejer, kategori 1, tjejer som psyko och kompani, de känns igen genom att de ofta klär sig som slampor, har en överlägsen attityd, anspelar på sex för att kunna utnyttja killar, har ofta knullat runt en hel del och inte sällan dragit på sig herpes el. dyl.
Sådana skökor gillar jag att lära dom sin plats.

Kategori 2, består av sk. helylletjejer, såna respekterar jag och det är nu kategori 2 jag har tänkt att satsa på helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in