2007-02-25, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roadtripper
Såna där dryga flickor som psyko t.ex. såna har jag god lust att straffknulla i baken medans hon skriker som en gris och ber mig om nåd.
Du kan ju gå och dö...
Citera
2007-02-25, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieCannibal
Du kan ju gå och dö...

Ånej, inte än min vän, jag är bara 24 bast än så länge, jag ska åtminstone fylla 50 innan jag vandrar vidare, än har jag mycket roligt att se fram emot ...

Du har dålig attityd grabben, men det ligger hos dig.

On Topic, jag tror jag lägger in min förfrågan på nåt annat forum istället, ni tramsar för mycket med mig här på FB.
Citera
2007-02-25, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieCannibal
Du kan ju gå och dö...

Du verkar inte vara helt olik mina dåliga sidor zombie, råkade stöta på din motsvarighet till min tråd http://www.flashback.org/showthread.php?t=444329

Men att gå in på profiler och gräva som om detta vore nån j-a syjunta, det är att gå för långt.

Hoppas du hittar din drömhora som du kan bli tillsammans med, kram på dig brorsan
Citera
2007-02-25, 02:08
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Jag är en fin kille, fast jag kan väl erkänna att jag har en del dåliga sidor också, men vafan, ingen är ju perfekt.
Såna där dryga flickor som psyko t.ex. såna har jag god lust att straffknulla i baken medans hon skriker som en gris och ber mig om nåd.

Men sen har vi ju dessa andra fina, mysiga, goa, söta och snälla flickor som jag är snäll mot, och vill skapa mig en framtid tillsammans med.
Det finns i stort sett 2 olika typer av tjejer, kategori 1, tjejer som psyko och kompani, de känns igen genom att de ofta klär sig som slampor, har en överlägsen attityd, anspelar på sex för att kunna utnyttja killar, har ofta knullat runt en hel del och inte sällan dragit på sig herpes el. dyl.
Sådana skökor gillar jag att lära dom sin plats.

Kategori 2, består av sk. helylletjejer, såna respekterar jag och det är nu kategori 2 jag har tänkt att satsa på helt enkelt.
Och det här ska komma från nån som tydligen inte drar sig för att köpa sex.

Det här var bland det äckligaste jag läst på ett bra tag, och då pratar vi ändå om FB. Vem fan är du att döma och kasta skit på tjejer på det här viset?

Sanningen om tjejerna i kategori 1 som du påstår dig förakta är att de är alldeles för bra för dig.
Citera
2007-02-25, 02:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Sanningen om tjejerna i kategori 1 som du påstår dig förakta är att de är alldeles för bra för dig.
Ord.
Citera
2007-02-25, 08:34
Medlem
Kapads avatar
Jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv genom att läsa den här tråden. Tack, alla ni. Tack!
Citera
2007-02-25, 11:09
Medlem
K-bobbs avatar
Hmm, denna tråd ger mig lust att banka med en hammare på underlivet.
Trevligt.
Citera
2007-02-25, 11:58
Medlem
Alladins avatar
Hmm, hur skall någon veta att du är "en fin kille"?
Citera
2007-02-25, 14:59
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Jag är en fin kille, fast jag kan väl erkänna att jag har en del dåliga sidor också, men vafan, ingen är ju perfekt.
.
Vi tar det i Pm Din lilla kvinnohatande incestknullade hora.Så fort du fått pappas kuk ur käften så kör vi.
Citera
2007-02-25, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Vi tar det i Pm Din lilla kvinnohatande incestknullade hora.Så fort du fått pappas kuk ur käften så kör vi.
You go, girl!
Citera
2007-02-25, 15:09
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Jag är en kille på 24 år. Jag ser bra ut säger folk och det tror jag att jag gör också, även om jag har svårt att känna det inombords. Jag hade en väldigt svår uppväxt och blev illa behandlad, så jag har varit ganska "rädd" för tjejer, och har bara haft en tjej tidigare. Nu har jag jobbat så mycket med mig själv och mina känslor så jag börjar må bättre, och jag saknar verkligen en tjej..
Jag kan ta mod till mig och gå fram och prata med nån jag tycker är söt, grejjen är att jag är ganska osäker på mig själv, så jag blir alltid lite nervös och det märks nog.. Men men, det jag egentligen ville veta är vad ni tjejer tycker om fina killar som visar intresse, fast om det märks att man e lite osäker och så? - känns tyvärr som de flesta tänker, - jobbig kille...?
Eller så kanske jag bara råkat stöta på "fel" sorts tjejer..?

Vilket framgick senare i tråden, så är alla män som titulerar sig själva som fina antingen latenta våldtäktsmän eller pedofiler eller någon annan sexuellt förkastlig avart.

Men ja, tjejer tycker om bra killar. Men du har ingen aning om vad en bra kille är för någonting. Så därför kommer du aldrig få en bra tjej. Väldigt enkelt.
Citera
2007-02-25, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad

Du har allvarliga attitydproblem flicka lilla. Du skulle behöva spärras in på uppfostringsanstalt ett bra tag så du fick lära dig din plats.
Såna där attityder tolererar jag inte i längden.
Jag ska tänka på dig nästa gång jag lär en billig betalsköka var skåpet ska stå och knullar henne bestämt i stjärten tills hon skriker som en gris...
- Livet har sina goda stunder...

Nu lämnar jag er åt ert öde och traskar vidare bland mer intressanta trådar.
Tack för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in