2007-02-25, 21:32
Medlem
1984sessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadtripper
Du har allvarliga attitydproblem flicka lilla. Du skulle behöva spärras in på uppfostringsanstalt ett bra tag så du fick lära dig din plats.
Såna där attityder tolererar jag inte i längden.
Jag ska tänka på dig nästa gång jag lär en billig betalsköka var skåpet ska stå och knullar henne bestämt i stjärten tills hon skriker som en gris...
- Livet har sina goda stunder...

Nu lämnar jag er åt ert öde och traskar vidare bland mer intressanta trådar.
Tack för mig
Fina killar är intressanta, men inte du! Så pratar inte fina killar till en tjej! Narcissistisk personlighetsstörning?
Citera
2007-02-25, 21:45
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Du har allvarliga attitydproblem flicka lilla. Du skulle behöva spärras in på uppfostringsanstalt ett bra tag så du fick lära dig din plats.
Jag ska tänka på dig nästa gång jag lär en billig betalsköka var skåpet ska stå och knullar henne bestämt i stjärten tills hon skriker som en gris...

Tack för mig

Fjantbög. Om du känner sånt agg mot kvinnor kanske du allvarligt borde överväga om du är homosexuell? Det är inget att skämmas för.
Citera
2007-02-25, 22:57
Medlem
Laments avatar
En av de roligare trådar jag läst på länge. Hoppas inte moderatorn raderar alltför många inlägg.
Citera
2007-02-25, 23:09
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1984sessan
Fina killar är intressanta, men inte du! Så pratar inte fina killar till en tjej! Narcissistisk personlighetsstörning?

Neh för där framkommer de ganska snabbt att killen inte är någon fin person direkt, men hur fasen kommer ni tjejer fram till att en kille är en "fin" sådan om han inte ens vågar prata så osäker han är?
Citera
2007-02-25, 23:23
Medlem
tweek_s avatar
Längesen jag garvade så mycket, du tycks ha hittat ett synnerligen effektivt sätt att provocera på, kreativt så det förslår. Om du nu är allvarlig är det precis lika roligt, häpnadsväckande låg självinsikt. Börjar bli ont om riktiga provokatörer här på FB, därför är det alltid kul med folk som hittar nya och mer utarbetade angreppsvinklar. Blights julklappstråd står dock ohotad, galet briljant.
Citera
2007-02-25, 23:26
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweek_
Längesen jag garvade så mycket, du tycks ha hittat ett synnerligen effektivt sätt att provocera på, kreativt så det förslår. Om du nu är allvarlig är det precis lika roligt, häpnadsväckande låg självinsikt. Börjar bli ont om riktiga provokatörer här på FB, därför är det alltid kul med folk som hittar nya och mer utarbetade angreppsvinklar. Blights julklappstråd står dock ohotad, galet briljant.
Har du länk till den?

OnT: Eh.. jag vet inte. Vad var frågan? Eh.. jag säger ja i alla fall. Eller nej. Kanske.
Citera
2007-02-25, 23:35
Bannlyst
Till att börja tycker jag att vore klädsamt att FÖRSÖKA ta konstruktiv kritik på ett moget sätt. Såsom tråden har utvecklat sig verkar det som att du har lätt att flippa ur. Uppträd mer behärskat och lär känna dig själv, så kommer resten av sig själv. Det är mitt råd, i all anspråkslöshet.
Lycka till.
Citera
2007-02-25, 23:39
Medlem
tweek_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Har du länk till den?

OnT: Eh.. jag vet inte. Vad var frågan? Eh.. jag säger ja i alla fall. Eller nej. Kanske.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=419522

Trevlig läsning ska jag väl kanske inte säga, men kul är det.
Citera
2007-02-25, 23:49
Medlem
Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Vi killar gillar iaf inte osäkra tjejer, oavsett om de är fina eller ej
Citera
2007-02-25, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brandbil
Vi killar gillar iaf inte osäkra tjejer, oavsett om de är fina eller ej
What's the problem? Så länge de lyder och håller käft så...
Citera
2007-02-25, 23:56
Medlem
LillaFluffs avatar
Citat:

Tack för mig

Du har just gjort bort dig, kommer jag få reda på vem du är så kommer du bli knullad i röven av ett gäng negrer din lilla wannabee...

Kanske själv kan roa mig med att slå an dina knäskålar innan.

PS nån med uppgifter om vem denna person är får gärna messa mig, kan ge en liten ersättning ifall jag får tag på fanskapet
Citera
2007-02-26, 00:22
Medlem
Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieCannibal
What's the problem? Så länge de lyder och håller käft så...
Problemet är väl att de osäkra sällan håller käft, tvärt om. Om de inte dessutom är blyga och då kan man vara säker på att man får dra stora lass i förhållandet.

Ibland är jag kanske lite för seriös...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in