2007-02-26, 00:25
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandbil
Vi killar gillar iaf inte osäkra tjejer, oavsett om de är fina eller ej
Jag ville bara ha länken! Skiter i sakfrågan här.. det var så förvirrat.

Ja, jag gillar "fina" killar.. men det gör inget om någon har besudlat dom lite innan. Det är nästan bara bra. Trådskaparen verkar dock läskig.

Tack för länken till Blights tråd. Skrattade så jag höll på att dö
Citera
2007-02-26, 00:52
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillaskutt
Du har just gjort bort dig, kommer jag få reda på vem du är så kommer du bli knullad i röven av ett gäng negrer din lilla wannabee...

Kanske själv kan roa mig med att slå an dina knäskålar innan.

PS nån med uppgifter om vem denna person är får gärna messa mig, kan ge en liten ersättning ifall jag får tag på fanskapet

Ta och tagga ner lite nu va . Det här är endast internet (förövrigt borde internet förbjudas). I internets värld kanske man inte ska ta allt så allvarligt. Du är välkommen hem till mig och försöka slå sönder mina knäskålar din jävla fjant...
Citera
2007-02-26, 00:58
Medlem
LillaFluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Ta och tagga ner lite nu va . Det här är endast internet (förövrigt borde internet förbjudas). I internets värld kanske man inte ska ta allt så allvarligt. Du är välkommen hem till mig och försöka slå sönder mina knäskålar din jävla fjant...

Det man skriver på internet skall man kunna ta IRL, jag ser inte angrepp emot mitt flickvän på ett milt sätt skulle detta varit IRL skulle jag slippa skriva utan kunna gjort nåt åt det eller hur
Citera
2007-02-26, 01:09
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadtripper
Jag är en kille på 24 år. Jag ser bra ut säger folk och det tror jag att jag gör också, även om jag har svårt att känna det inombords. Jag hade en väldigt svår uppväxt och blev illa behandlad, så jag har varit ganska "rädd" för tjejer, och har bara haft en tjej tidigare. Nu har jag jobbat så mycket med mig själv och mina känslor så jag börjar må bättre, och jag saknar verkligen en tjej..
Jag kan ta mod till mig och gå fram och prata med nån jag tycker är söt, grejjen är att jag är ganska osäker på mig själv, så jag blir alltid lite nervös och det märks nog.. Men men, det jag egentligen ville veta är vad ni tjejer tycker om fina killar som visar intresse, fast om det märks att man e lite osäker och så? - känns tyvärr som de flesta tänker, - jobbig kille...?
Eller så kanske jag bara råkat stöta på "fel" sorts tjejer..?

Ett bra tips enligt mig är att du ska sätta upp mål för dig själv, gör dig beroende av saker som inte kan lämna dig som olika hobbys; musik, träning, fiske m.m. När du har ett eget liv och dina egna saker att göra så kommer allt annat automatiskt och du behöver knappast tänka på det... Det faktum att du just saknar en tjej gör dig osäker, du vill, du måste ha en tjej. Se det hela på det här sättet istället:"får jag henne så får jag, får jag inte så finns det ändå så mkt annat jag kan göra", till slut så kommer allting av sig självt. Funkade för mig iaf
Citera
2007-02-26, 07:52
Medlem
1984sessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaFluff
Det man skriver på internet skall man kunna ta IRL, jag ser inte angrepp emot mitt flickvän på ett milt sätt skulle detta varit IRL skulle jag slippa skriva utan kunna gjort nåt åt det eller hur
Det där kallar jag sexigt!!!
Citera
2007-02-26, 10:29
Medlem
Stewie_griffins avatar
fin kille?
  • Du behandlar kvinnor som skit
  • Har haft drogproblem
  • Litar blint på åiskter från nerknarkat patrask
  • Problem med tempramentet
  • Vill ah en personlig hora från Amsterdam

fin kille?

Tror inte du riktigt uppfattat vad det innebär. Tror inte de finns några fina killar egentligen, de finns de som uppträder som det(och förtrycker sina egna känslor för att vara på det här sättet och tror att tjejer gillar det ) sen finns det sånna som dig som tror att de är det fast att de inte ens är i närheten.
Citera
2007-02-26, 11:07
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson

Vad barnsligt. Det är inte som att han lackar för ingenting.
Citera
2007-02-26, 11:11
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadtripper
Du har allvarliga attitydproblem flicka lilla. Du skulle behöva spärras in på uppfostringsanstalt ett bra tag så du fick lära dig din plats.
Såna där attityder tolererar jag inte i längden.
Jag ska tänka på dig nästa gång jag lär en billig betalsköka var skåpet ska stå och knullar henne bestämt i stjärten tills hon skriker som en gris...
- Livet har sina goda stunder...

Nu lämnar jag er åt ert öde och traskar vidare bland mer intressanta trådar.
Tack för mig
Jag trodde att det var en seriös tråd, vilket kanske blev en blåsning för min del..

Men den åsikten som du uttrycker är ganska vanlig tycker jag mig se? Att å ena sidan säga sig uppskatta en kvinna som är rädd om sig själv, och som kanske har en viss elegans till sig (vilket jag själv tycker är en attraktiv egenskap) för att i nästa sekund köra på med svinerier som man hoppas att ingen på allvar sänker sig till (tex något som låter som våldtäkt på en prostituerad)..

Man blir ju ganska trött och cynisk.

Och ganska jävla trött på den typen av "män" eftersom det dels 1) påverkar många tjejer/kvinnor, och dels 2) därför att det är svårt att uttrycka en åsikt om att man personligen tycker att det är attraktivt med ovanstående beteende som elegans, höga tankar om sig själv på ett sunt plan eller bara att vara rädd om sig själv och behandla sig själv på ett bra sätt. Detta är några av de många sakerna jag själv verkligen gillar hos min flickvän. Med skräp som trådskaparen så kan man liksom inte uttrycka en sådan tanke utan att man ska kategoriseras bland DEM, eller att det endast handlar om en dubbelmoral. Bah!

Skitkass tråd, oseriös och med något av det mest patetiska innehåll man har lyckats få läsa..
Citera
2007-02-26, 14:36
Medlem
Psyko Dads avatar
Bara för att jag älskar att sparka på dom som ligger redan......
Hur dum kan man vara??? Jo så här!!!
Kolla datumen också....

http://www.flashback.org/showpost.p...18&postcount=1

http://www.flashback.org/showpost.p...29&postcount=1

Från att precis börjat träna tills 1 vecka senare, då Han har lyft mkt skrot i sina dagar.....Jo i 7 dagar då.

Förresten är inte 65 kg mycket. Riktiga män väger tresiffrigt!
Citera
2007-02-28, 02:47
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Förresten är inte 65 kg mycket. Riktiga män väger tresiffrigt!

Riktiga män? Du menar riktiga berg?
Citera
2007-02-28, 02:52
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
Riktiga män? Du menar riktiga berg?
Riktiga män väger tresiffrigt - är ett gammalt uttryck jag såg på något forum för träning.
Berg är väl att ta i. Men Välväxta pojkar är det inget fel på.
Citera
2007-02-28, 02:56
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Riktiga män väger tresiffrigt - är ett gammalt uttryck jag såg på något forum för träning.
Berg är väl att ta i. Men Välväxta pojkar är det inget fel på.

Nej nej deklart inte, men inte heller på 65 kilos pojkar heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in