Citat:
Ursprungligen postat av Roadtripper
Du har allvarliga attitydproblem flicka lilla. Du skulle behöva spärras in på uppfostringsanstalt ett bra tag så du fick lära dig din plats.
Såna där attityder tolererar jag inte i längden.
Jag ska tänka på dig nästa gång jag lär en billig betalsköka var skåpet ska stå och knullar henne bestämt i stjärten tills hon skriker som en gris...
- Livet har sina goda stunder...
Nu lämnar jag er åt ert öde och traskar vidare bland mer intressanta trådar.
Tack för mig
Jag trodde att det var en seriös tråd, vilket kanske blev en blåsning för min del..
Men den åsikten som du uttrycker är ganska vanlig tycker jag mig se? Att å ena sidan säga sig uppskatta en kvinna som är rädd om sig själv, och som kanske har en viss elegans till sig (vilket jag själv tycker är en attraktiv egenskap) för att i nästa sekund köra på med svinerier som man hoppas att ingen på allvar sänker sig till (tex något som låter som våldtäkt på en prostituerad)..
Man blir ju ganska trött och cynisk.
Och ganska jävla trött på den typen av "män" eftersom det dels 1) påverkar många tjejer/kvinnor, och dels 2) därför att det är svårt att uttrycka en åsikt om att man personligen tycker att det är attraktivt med ovanstående beteende som elegans, höga tankar om sig själv på ett sunt plan eller bara att vara rädd om sig själv och behandla sig själv på ett bra sätt. Detta är några av de många sakerna jag själv verkligen gillar hos min flickvän. Med skräp som trådskaparen så kan man liksom inte uttrycka en sådan tanke utan att man ska kategoriseras bland DEM, eller att det endast handlar om en dubbelmoral. Bah!
Skitkass tråd, oseriös och med något av det mest patetiska innehåll man har lyckats få läsa..