Tja! Igr s brja jag och min kompis lira tiba. Fr min kompis flyter det p jttebra men fr mig laggar det som satan. Jag spelar p en laptop kan de ha ntt med saken att gra? Det r sjukt irriterande eftersom det knappt gr att levla bara fr att rttorna springer ivg och min gubbe kan inte rra sig pga lagget. Tacksam fr hjlp
Ps. Jag tycker det r lite konstigt att de laggar med tanke p att datorn klarar WC3 utan problem.
Tibia r mer resurskrvande n man tror. Testa byt till openGL eller directx 5 i advanced grafic options, det kan hjlpa. Sen ska du akta dig frn att ha torrentklienter eller dc igng nr du lirar, det ska ju flyta s bra som mjligt..
Tibia r mer resurskrvande n man tror. Testa byt till openGL eller directx 5 i advanced grafic options, det kan hjlpa. Sen ska du akta dig frn att ha torrentklienter eller dc igng nr du lirar, det ska ju flyta s bra som mjligt..
Inga nerladdningspogramm igng, och har testad openGL och directx 5
Nytt grafikkort behvs!
Nr jag lirade tibia fr ett bra tag sedan(innan skullsystem+level100) s laggade det fr mej med. Enda alternativet var att kpa ett nytt graffe-kort och det gjorde jag blev grymt mycket bttre!
tryck alt + f8 och kolla hur mycket fps du har, nr jag spelade tibia p min gamla dator s hade jag runt 10- fps. Om du har det s r det lika bra att kpa en ny dator. Annars kan det bero p att servern r lite instabil, tog du en amerikansk eller tysk server?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!