2007-03-04, 22:53
Bannlyst
Tjenare gottfolk nu har jag bestämnt mig för att föra journal på mitt tränande och mina kostintag m.m.

Stats:
Ålder: 19 År
Längd: 180 Cm
Vikt: 71,2 Kg

Schema:
Måndag: Axlar
Tisdag: Ben/vader
Onsdag: Bröst
Torsdag: Rygg
Fredag: Ätardag/vilodag
Lördag: Biceps/triceps/Underarmar
Söndag: Ätardag/vilodag

Kosten:
Frukost: Gröt(givetvis) , 1 fullkornsmacka , 1 glasmjölk + 1 glasvatten(Som jag har och sväljer tabletterna jag käkar med) villket är 2st Omega 3 tabletter och 2 tabletter med vitaminer...
(Jobb)

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso på , 1 portion fil och musli + 1 portion med serious mass(suger pung men ska få slut på mina 2 förpackningar och beställa lite whey 80 )..

(Gymmar)

Lunch: Kött/fisk med Ris/Potatis/pasta + Linser eller en sallad ..

Mellanmål: 2-3 bannaner (Älskar bannaner ) + Några glas med fetmjölk

Middag: Kött/fisk med Ris/Potatis/pasta + Linser eller en sallad ..

Kvällsmat: 1 portion serious mass , 2-3 mackor med smör/ost/kalkon på + 1 glas vatten (vågar inte dricka mer vatten här vill inte vakna av att det är blött)

Mål med träningen: Bli stor och stark och en vacker dag stå på 1a plats i Mr Olympic..

Gör den här journalen främnst för mig själv så ni får klaga på hur mycket ni vill
Citera
2007-03-04, 23:22
Medlem
jag skulle öka kaloriintaget till 3200 kCal per dygn.
Citera
2007-03-05, 07:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erks
jag skulle öka kaloriintaget till 3200 kCal per dygn.

aah okej..
Ska försöka att succesivt kunna bomba i mig så mycket mat som möjligt men just nu säger magen ifrån på högre mat insläpp..
Men i want to be something så lite spy insidenter i samband med maten ska vell gå att ofra
Idag är det axlar och det ska bli underbart..
Kör en liten kur med thai 5or så ökningar kommer kunna ses kommande 3 veckor..
Körde 20mg första veckan och nu är det måndag och dags för att gå ner till 10mg.. Ska bli intresant att se hur det går..
Citera
2007-03-05, 09:22
Bannlyst
Ska testa detta schemat i 5 veckor nu tänkte jag ..
Förhoppningsvis gå öpp 6-7 kilo i vikt. NEJ jag SKA gå öpp 6-7 kilo!
Har ju dianabolen till hjälp så att ska nog inte va några problem med lite kämpar glöd..
Hehe vid varje misslyckande av mina mål ska jag läsa en bok om kost..
Men ska inte bli några misslyckanden, så roligt ska vi inte ha

Ska bli riktigt kul detta har ett års planerande i träningen i huvudet nu ska vi se hur det blir när det kommer på papper. Jag önskar mig själv lycka till

Ps. Allt som kommer ut här kommer att vara ärliga resultat jag tränar för mig själv och ingen annan.

/ Listig
Citera
2007-03-05, 14:52
Medlem
Hur länge har du tränat? Och i vilka former tex gym, fotboll innan osv?
Citera
2007-03-06, 08:48
Bannlyst
Måndag 5/3
Axlar!
Militärpress:
3*10 med 35 kilo.
Hantellyft åt sidan:
12*8Kg
10*6Kg
8*9Kg
Framåtdrag hantlar:
10*6Kg
10*6Kg
10*6Kg
Liggande kabeldrag för baksidan axlar:
10*15Kg
7*15Kg
7*15Kg

Ja du vad ska man säga har fortfarande lite ont i axlarna sedan sträckningen. Så tar det mycket lungt och kör på så strickt det går för att undvika skador igen..
Citera
2007-03-06, 08:56
Bannlyst
Jag har bara gymmat i 3 månader nu sedan axelskadan..
Men har hittat min själsfrände ..
Vet att det kanske är dumnt att kura när du tränat så lite men det berör mig inte det minsta jag har mina mål och jag ska lyckas komma dit.. Ingenting kan stoppa mig!
Citera
2007-03-06, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schein

Former.. ja du är slimmad har väl synliga muskler men är klen som ett kebabstånd utan kunder Men ska bli bättre det är ju det jag kämpar för..
Så när jag kollar mig i spegeln nu ser inte jag min kropp jag ser min kropp om 7-8 månader...
// listig :P
Citera
2007-03-06, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schein

Former.. ja du är slimmad har väl synliga muskler men är klen som ett kebabstånd utan kunder Men ska bli bättre det är ju det jag kämpar för..
Så när jag kollar mig i spegeln nu ser inte jag min kropp jag ser min kropp om 7-8 månader...

Btw: Idag är det ben ska bli grejjer det =)
// listig :P
Citera
2007-03-06, 18:30
Bannlyst
Tisdag 6/3
Ben/vader!
Benspark
3*10 25Kg
Knäböj
10*50Kg
10*70Kg
10*80Kg
Raka Mark
10*50Kg
10*60Kg
10*60Kg
BenCurl
3*10 25 Kg
Stående vadpress
10*120Kg
10*150Kg
10*150Kg

Ben passet gick great villket jävla ös Klen är jag men kämpar på som inåt helvete Har lite problem med kosten eftersom jag har en sjukt liten magsäck öppenbarligen.. Får inte i mig tillräkligt med mat..
Citera
2007-03-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigsomenräv
Ska testa detta schemat i 5 veckor nu tänkte jag ..
Förhoppningsvis gå öpp 6-7 kilo i vikt. NEJ jag SKA gå öpp 6-7 kilo!
Har ju dianabolen till hjälp så att ska nog inte va några problem med lite kämpar glöd..
Hehe vid varje misslyckande av mina mål ska jag läsa en bok om kost..
Men ska inte bli några misslyckanden, så roligt ska vi inte ha

Ska bli riktigt kul detta har ett års planerande i träningen i huvudet nu ska vi se hur det blir när det kommer på papper. Jag önskar mig själv lycka till

Ps. Allt som kommer ut här kommer att vara ärliga resultat jag tränar för mig själv och ingen annan.

/ Listig
om man dopar sig är man inte listig vadå ärliga resultat spelar iofs ingen roll roll för min del för jag kommer inte läsa här igen
Citera
2007-03-06, 19:19
Medlem
Suomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fdsl
om man dopar sig är man inte listig vadå ärliga resultat spelar iofs ingen roll roll för min del för jag kommer inte läsa här igen
Ung dumhet kan man förstå i vissa fall.
Även om jag t.o.m är yngre än honom så håller jag med dig.

Men i 19-årsåldern är det jävligt få som kan avväga fördelar emot nackdelar när det gäller doping, mer, mer och åter mer muskler är allt som finns i skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in