Ojdå, många likasinnade.
Personligen kan jag inte sova utan propavan eller theralen. Sover jag utan så somnar jag bar ain i paralys efter paralys. Har jag otrolig tur kan jag får en lucid dröm istället, vilket inte heller är särskillt rogivande.
Drack lite hostmedicin mot hosta igår(cociliana) och fick 6st paralyser i morse.
Först 5 när jag försökte gå upp. Sedan en till när jag väl hade gått upp och lagt mig på soffan en stund.
Det absolut jobbigaste med paralyserna är när man vaknar.. hinner kolla sig runt lite för att sedan va så jävla trött att somna om in i en ny
Ukroppenupplevelser osv har jag haft några gånger med, det är ju lite softare faktikst. Helst av allt ahde jag dock sluppit hela skiten och bara kunnat sova som en normal människa istället.
Ni som undrade om boosters.. prova opiater.. typ en panocod(kodein) innan du lägger dig eller direkt på morgonen för sedna somna om mig ALLTID sömnparalyser även om jag tatt sömntabletter natten innan.
Eller ta ett gäng panocod drick lite hostmedicin etc mitt p åd agen när du är trött.. gå och lägg dig och.. grattis.. du kommer antagligen få en sömnparalys.