• 1
  • 2
2007-03-18, 19:38
Medlem
Sedan två veckor har jag kört 2 amps winstrol varannan dag, och sedan en 10dagar tillbaks har jag även 100mg propionate varje dag..

Har gått upp mkt på vågen, har ett jävla tryck i kroppen,har fått bra styrkeökningar och även lagt på mig massa, och inte en endaste biverkning..

Det bästa av allt: Jag är inte ett dugg pluffsig i ansiktet, ingen akne, ingenting.. hoppas det kommer hålla i sig resten av kuren..
Citera
2007-03-18, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mike83
Sedan två veckor har jag kört 2 amps winstrol varannan dag, och sedan en 10dagar tillbaks har jag även 100mg propionate varje dag..

Har gått upp mkt på vågen, har ett jävla tryck i kroppen,har fått bra styrkeökningar och även lagt på mig massa, och inte en endaste biverkning..

Det bästa av allt: Jag är inte ett dugg pluffsig i ansiktet, ingen akne, ingenting.. hoppas det kommer hålla i sig resten av kuren..

Om jag inte minns fel så blir man pluffsig efter kuren och inte under, och även akne kan komma upp efter kuren, är det inte så? rätta mig om jag har fel
Citera
2007-03-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakaveliThaDon
Om jag inte minns fel så blir man pluffsig efter kuren och inte under, och även akne kan komma upp efter kuren, är det inte så? rätta mig om jag har fel

Du är väl pluffsig utan kur med
Citera
2007-03-18, 20:29
Medlem
Well, när jag kört på deca,sustanon etc förrut, eller på annat såsom dianabol så såg jag ut som en fotboll i ansiktet rätt så snabbt..

Även om jag bara kört en kort tid med propionaten tycker jag den är helt klart den bästa testo-sorten bland de som finns..
Citera
2007-03-18, 20:31
Bannlyst
Citat:
Well, när jag kört på deca,sustanon etc förrut, eller på annat såsom dianabol så såg jag ut som en fotboll i ansiktet rätt så snabbt..

Även om jag bara kört en kort tid med propionaten tycker jag den är helt klart den bästa testo-sorten bland de som finns..

Så du menar att du prövat Alla
Citera
2007-03-18, 20:33
Bannlyst
Citat:

Okej skönt och höra
Citera
2007-03-18, 22:41
Medlem
Citat:

Hur är det med ömheten efter proppen för dig?
Citera
2007-03-18, 22:44
Medlem
ömheten? du menar antydan på bitchtits? eller?..
Citera
2007-03-18, 22:44
Medlem
eller menar du ont efter injektionerna? isåfall är svaret definitivt JA!

Får ont som fan i 2-3 dagar efter jag injicerar i låren.. tar jag sprutan i rumpan får ja mkt mindre ont..
Citera
2007-03-18, 23:12
Medlem
Kollat dina blodvärden före/efter?
Blodfetter?
Blodtryck?
Sköldkörtelhormoner?
Vita blodkroppar och östrogennivåer?

Om du inte har gjort det kan du ju inte säga att du inte fått några biverkningar, för du har ju faktist inte kollat om du fått några biverkningar än. Bara för att en biverkning inte märks betyder inte att den inte finns, och det är oftast dom som är farligast.
Citera
2007-03-18, 23:34
Medlem
Nej det är helt sant, jag har inte tagit några blodprov eller liknande.. Men nu pratar jag om biverkningar såsom akne, moon-face, osv och ngt sådant har jag inte märkt av.. men winstrolen ska ja inte köra länge till för den kan ju kvadda levern
Citera
2007-03-18, 23:51
Medlem
K595s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke112
Kollat dina blodvärden före/efter?
Blodfetter?
Blodtryck?
Sköldkörtelhormoner?
Vita blodkroppar och östrogennivåer?

Om du inte har gjort det kan du ju inte säga att du inte fått några biverkningar, för du har ju faktist inte kollat om du fått några biverkningar än. Bara för att en biverkning inte märks betyder inte att den inte finns, och det är oftast dom som är farligast.

Mycket bra sagt! Även psykiska biverkningar som depressioner är vanliga; jag vet en snubbe som körde med vad som fanns då, dvs Dianabol, Stromba, Mestoranum och Triolandren. Speciellt de 2 första som ju är anabola. Han är ännu 25 år efteråt förtvivlad över vad han gjorde...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in